CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Letupan Gas Bunuh Diri

6-1-2014 10:35 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 5352| Komen: 20

Description: Mayat Mangsa Ditemui Dalam Keadaan Terbaring Di Ruang Tamu Rumahnya Dengan Tubuh Rentung Dan Mangsa Membunuh Diri Dengan Membuka Gas Sebelum Menyalakan Api Menggunakan Pemetik Api.

Gambar hiasan


GEORGETOWN: Seorang lelaki berusia 45 tahun maut selepas membunuh diri dengan meletupkan gas memasak di rumahnya di tingkat 16 Flet Taman Sri Impian, Bandar Baru Ayer Itam, di sini kira-kira jam 1 petang tadi.

Mayat mangsa ditemui dalam keadaan terbaring di ruang tamu rumahnya dengan tubuh rentung dan mangsa membunuh diri dengan membuka gas sebelum menyalakan api menggunakan pemetik api.

Setakat ini, pasukan polis, unit forensik bomba dan penyelamat serta pegawai perubatan masih berada di lokasi untuk menjalankan siasatan.

Ahli keluarga mangsa mengatakan yang lelaki terbabit tinggal seorang diri di rumah dibelinya itu dan dia memang mempunyai masalah tekanan jiwa dan sudah berhenti kerja di sebuah kelab hampir dua tahun lalu.

4

Bagus
6

Marah
3

Terkejut
5

Sedih
3

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (26 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mak_wa95 4-1-2014 09:36 AM
senang nak membunuh diri..tapi menyusahkan orang...
Quote noor2 4-1-2014 09:38 AM
nak bunuh diri awat tak terjun bangunan ja....nasib baik tak terbakar seluruh flet...

Quote Acong 4-1-2014 11:00 AM
noor2 posted on 4-1-2014 09:38 AM
nak bunuh diri awat tak terjun bangunan ja....nasib baik tak terbakar seluruh flet...

baring kat landasan keretapi
Quote Artemesiaa 4-1-2014 11:18 AM
Kalau betul nak letupkan diri sendiri pun gi le letup kat hutan ke sungai ke ni dlm flet yg boleh membakar rumah orang lain sama.
Quote mialunar 4-1-2014 11:23 AM
takziah ... mesti tertekan sesangat nieh
Quote noor2 4-1-2014 11:32 AM
Acong posted on 4-1-2014 11:00 AM
baring kat landasan keretapi

kat situ pun ok gak...
Quote lady_rara 4-1-2014 11:43 AM
tekanan hidup mendesak sangat ni.. tak tahan menanggung tekanan ataupun menanggung beban hutang.. jalan senang, bunuh diri.. akibatnya, menyusahkan orang yang masih hidup nak setelkan kes dia..
Quote Acong 4-1-2014 12:35 PM
noor2 posted on 4-1-2014 11:32 AM
kat situ pun ok gak...

alang2 nak mati sgt, tempah laa kubur sendiri... bayar upah kat penggali kubur suh tolong tanam terus
Quote noor2 4-1-2014 01:46 PM
Acong posted on 4-1-2014 12:35 PM
alang2 nak mati sgt, tempah laa kubur sendiri... bayar upah kat penggali kubur suh tolong tanam te ...

ala..susah2 je buang duit dan tenaga org lain ....pi ja ke jambatan PPinang tu...terjun...biar makan jerung
Quote ResellerMaxis 4-1-2014 01:52 PM
noor2 posted on 4-1-2014 01:46 PM
ala..susah2 je buang duit dan tenaga org lain ....pi ja ke jambatan PPinang tu...terjun...biar mak ...

aku rasa dan sampai masa..kerajaan pikirkan satu kaedah untuk orang yang nak mati ni..yang mana bila dia bunuh diri..bermanfaat pada keluarga dia semua..contohnya buat skim jual segala organ ke..then hasil tu bagi pada keluarga yang tinggal..
Quote masa_lalu 4-1-2014 01:54 PM
ResellerMaxis posted on 4-1-2014 01:52 PM
aku rasa dan sampai masa..kerajaan pikirkan satu kaedah untuk orang yang nak mati ni..yang mana bi ...

aku undi ko jadi menteri bisnes
Quote noor2 4-1-2014 02:23 PM
ResellerMaxis posted on 4-1-2014 01:52 PM
aku rasa dan sampai masa..kerajaan pikirkan satu kaedah untuk orang yang nak mati ni..yang mana bi ...

bagus cadangan tu...
Quote rospinki 4-1-2014 04:04 PM
Tak baik tau org mati kita buat main2...dh dia nk mati lagu tu. Bangsa apa pun manusia jugak cam kita.
Quote Acong 5-1-2014 01:05 AM
noor2 posted on 4-1-2014 01:46 PM
ala..susah2 je buang duit dan tenaga org lain ....pi ja ke jambatan PPinang tu...terjun...biar mak ...

nanti jerung sakit perut.....
Quote shiro82 5-1-2014 01:09 AM
Gas + lighter + mangsa = goreng garing.
Quote shiro82 5-1-2014 01:10 AM
ResellerMaxis posted on 4-1-2014 01:52 PM
aku rasa dan sampai masa..kerajaan pikirkan satu kaedah untuk orang yang nak mati ni..yang mana bi ...

Calon2 akan d daftarkan atas skim ko mati org lain dpt duit. Mesti serba salah nk mati.....duit x dpt bdn hancur.
Quote cupin_cipin 5-1-2014 01:30 AM
adeih korang neh
takyahlah nak cadang2 biar bunuh diri macam ni dari macam tu
dia ni bunuh diri untuk selesaikan masalah sendiri yg dia ingat boleh selesai dengan cara tu, bukan untuk selesaikan masalah orang lain
so dalam keadaan terdesak & tertekan tu,  manalah dia ada masa nak fikir akibat dari perbuatannya tu kepada orang lain
lagipun dia dah mati dah pun, so cadangan korang dah tak bley pakai

p/s kepada sesapa yg ada hajat nak bunuh diri, sila buka thread minta pendapat, nasihat serta cadangan kat CI ni dulu sebab di sini ada ramai penasihat bebas yg baik hati sudi membantu
Quote roblucci 5-1-2014 01:59 AM
shiro82 posted on 5-1-2014 01:09 AM
Gas + lighter + mangsa = goreng garing.

tak garing sbb api marak
Quote shiro82 5-1-2014 05:37 AM
roblucci posted on 5-1-2014 01:59 AM
tak garing sbb api marak

Kira rentung senang.

Lihat semua komen(20)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 03:35 AM GMT+8 , Processed in 0.062803 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top