CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 3756|Reply: 20

[Tempatan] Letupan gas bunuh diri

[Copy link]
Post time 4-1-2014 09:24 AM | Show all posts |Read mode
GEORGETOWN: Seorang lelaki berusia 45 tahun maut selepas membunuh diri dengan meletupkan gas memasak di rumahnya di tingkat 16 Flet Taman Sri Impian, Bandar Baru Ayer Itam, di sini kira-kira jam 1 petang tadi.
Mayat mangsa ditemui dalam keadaan terbaring di ruang tamu rumahnya dengan tubuh rentung dan mangsa membunuh diri dengan membuka gas sebelum menyalakan api menggunakan pemetik api.
Setakat ini, pasukan polis, unit forensik bomba dan penyelamat serta pegawai perubatan masih berada di lokasi untuk menjalankan siasatan.
Ahli keluarga mangsa mengatakan yang lelaki terbabit tinggal seorang diri di rumah dibelinya itu dan dia memang mempunyai masalah tekanan jiwa dan sudah berhenti kerja di sebuah kelab hampir dua tahun lalu.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-1-2014 09:36 AM | Show all posts
senang nak membunuh diri..tapi menyusahkan orang...
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2014 09:38 AM | Show all posts
nak bunuh diri awat tak terjun bangunan ja....nasib baik tak terbakar seluruh flet...

Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2014 11:00 AM | Show all posts
noor2 posted on 4-1-2014 09:38 AM
nak bunuh diri awat tak terjun bangunan ja....nasib baik tak terbakar seluruh flet...

baring kat landasan keretapi
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2014 11:18 AM | Show all posts
Kalau betul nak letupkan diri sendiri pun gi le letup kat hutan ke sungai ke ni dlm flet yg boleh membakar rumah orang lain sama.
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2014 11:23 AM | Show all posts
takziah ... mesti tertekan sesangat nieh
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 4-1-2014 11:32 AM | Show all posts
Acong posted on 4-1-2014 11:00 AM
baring kat landasan keretapi

kat situ pun ok gak...
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2014 11:43 AM | Show all posts
tekanan hidup mendesak sangat ni.. tak tahan menanggung tekanan ataupun menanggung beban hutang.. jalan senang, bunuh diri.. akibatnya, menyusahkan orang yang masih hidup nak setelkan kes dia..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-1-2014 12:35 PM | Show all posts
noor2 posted on 4-1-2014 11:32 AM
kat situ pun ok gak...

alang2 nak mati sgt, tempah laa kubur sendiri... bayar upah kat penggali kubur suh tolong tanam terus
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2014 01:46 PM | Show all posts
Acong posted on 4-1-2014 12:35 PM
alang2 nak mati sgt, tempah laa kubur sendiri... bayar upah kat penggali kubur suh tolong tanam te ...

ala..susah2 je buang duit dan tenaga org lain ....pi ja ke jambatan PPinang tu...terjun...biar makan jerung
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2014 01:52 PM | Show all posts
noor2 posted on 4-1-2014 01:46 PM
ala..susah2 je buang duit dan tenaga org lain ....pi ja ke jambatan PPinang tu...terjun...biar mak ...

aku rasa dan sampai masa..kerajaan pikirkan satu kaedah untuk orang yang nak mati ni..yang mana bila dia bunuh diri..bermanfaat pada keluarga dia semua..contohnya buat skim jual segala organ ke..then hasil tu bagi pada keluarga yang tinggal..
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2014 01:54 PM | Show all posts
ResellerMaxis posted on 4-1-2014 01:52 PM
aku rasa dan sampai masa..kerajaan pikirkan satu kaedah untuk orang yang nak mati ni..yang mana bi ...

aku undi ko jadi menteri bisnes
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2014 02:23 PM | Show all posts
ResellerMaxis posted on 4-1-2014 01:52 PM
aku rasa dan sampai masa..kerajaan pikirkan satu kaedah untuk orang yang nak mati ni..yang mana bi ...

bagus cadangan tu...
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2014 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak baik tau org mati kita buat main2...dh dia nk mati lagu tu. Bangsa apa pun manusia jugak cam kita.
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2014 01:05 AM | Show all posts
noor2 posted on 4-1-2014 01:46 PM
ala..susah2 je buang duit dan tenaga org lain ....pi ja ke jambatan PPinang tu...terjun...biar mak ...

nanti jerung sakit perut.....
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2014 01:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Gas + lighter + mangsa = goreng garing.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-1-2014 01:10 AM From the mobile phone | Show all posts
ResellerMaxis posted on 4-1-2014 01:52 PM
aku rasa dan sampai masa..kerajaan pikirkan satu kaedah untuk orang yang nak mati ni..yang mana bi ...

Calon2 akan d daftarkan atas skim ko mati org lain dpt duit. Mesti serba salah nk mati.....duit x dpt bdn hancur.
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2014 01:30 AM | Show all posts
adeih korang neh
takyahlah nak cadang2 biar bunuh diri macam ni dari macam tu
dia ni bunuh diri untuk selesaikan masalah sendiri yg dia ingat boleh selesai dengan cara tu, bukan untuk selesaikan masalah orang lain
so dalam keadaan terdesak & tertekan tu,  manalah dia ada masa nak fikir akibat dari perbuatannya tu kepada orang lain
lagipun dia dah mati dah pun, so cadangan korang dah tak bley pakai

p/s kepada sesapa yg ada hajat nak bunuh diri, sila buka thread minta pendapat, nasihat serta cadangan kat CI ni dulu sebab di sini ada ramai penasihat bebas yg baik hati sudi membantu
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2014 01:59 AM | Show all posts
shiro82 posted on 5-1-2014 01:09 AM
Gas + lighter + mangsa = goreng garing.

tak garing sbb api marak
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2014 05:37 AM From the mobile phone | Show all posts
roblucci posted on 5-1-2014 01:59 AM
tak garing sbb api marak

Kira rentung senang.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

18-4-2024 08:56 AM GMT+8 , Processed in 0.125750 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list