CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

"Kalian Merangkak Di Padang Mahsyar,"- Shahrul Shiro Pula Kena Tuduh...

4-8-2021 02:34 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 6262| Komen: 32|Original author: Oleh: Saiful

Description: Selepas Tauke, Shahrul Shiro pula kena tuduh sebagai pelawak yang dimaksudkan menjadi bapa ayam tu.
Selepas Tauke, Shahrul Shiro pula kena tuduh sebagai pelawak yang dimaksudkan menjadi bapa ayam tu.

Ramai netizen yang membuat spekulasi dan menuduh Sharul tanpa usul periksa.



Foto: IG

Di Intagram, Shahrul menfikan dakwaan tersebut.




"Beberapa sahabat bertanya adakah itu sy dan sy telah menjelaskan 'ITU BUKAN SAYA'.

"Terima kasih kerana bertanya dahulu dan pada yg komen2 terus menuduh saya, saya tak mahu kalian merangkak di padang mahsyar mencari sy dan fokus pada dosa2 yg lain kerna sy dah memaafkan anda.

"Buktinya sy masih umur bawah 40an, muda kan. Sekian terima kasih kerna mengambil berat pasal saya," tulisnya.



Aduhai main tuduh meuduh pula. Sampai sekarang tak ada siapa ke yang tahu siapa gerangan bapa ayam tu? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote None68 4-8-2021 02:35 PM
Jadi siapakah sebenarnya?
Quote RatuDunia94 4-8-2021 02:36 PM
Salah reporter lah.. cer bgtau je nama terus. Xde lah ajak org nak petik nama sekian sekian..
Quote nakkomenjugak 4-8-2021 02:38 PM
aipppp sape speku heols haa?
Quote MatDeghem 4-8-2021 02:41 PM
netizen tak cakap 100 peratus ko... mereka hanya buat andaian.
semua naib juara raja lawak jadi suspect.

Jadi polis harus terus bagi nama bukan berselindung di bawah nama2 seperti naib juara lah, pelakon filem, pelakon tv, producer, anak bekas muntri untuk elakan speculasi netizen.

tolong faham deyyy
Quote 3480 4-8-2021 02:56 PM
Laaa belom 40..
Quote otai_g 4-8-2021 03:28 PM
Plot twist. Sekali rupa2nya pelawak tu harith iskandar

P/s: aku bkn tuduh. Just nak ajak kita berpk di luar kotak.
Quote cantthinkofany1 4-8-2021 03:30 PM
otai_g replied at 4-8-2021 03:28 PM
Plot twist. Sekali rupa2nya pelawak tu harith iskandar

P/s: aku bkn tuduh. Just nak ajak ki ...

luar sangat kotak tu...
Quote Whitepinkrider 4-8-2021 03:33 PM
sape ni... cepatla turun kan pagar tu kaka2 semua
Quote otai_g 4-8-2021 03:34 PM
cantthinkofany1 replied at 4-8-2021 03:30 PM
luar sangat kotak tu...

Satu lg dia da 50an bkn 40an. Ok tkr calon. Douglas lim mungkin?
Quote Whitepinkrider 4-8-2021 03:46 PM
otai_g replied at 4-8-2021 03:34 PM
Satu lg dia da 50an bkn 40an. Ok tkr calon. Douglas lim mungkin?

wide range sgt tu.. ahahahah gini semua boleh jadik suspek
Quote minah_selekeh 4-8-2021 03:50 PM
Aku rasa retis2 ni semua tak paham konsep apa yang berlaku di padang mahsyar.. Mulianya theyolls semua nak cari diorang kat padang mahsyar.. Kau tak salah relax2 sudah..
Quote krustykrab 4-8-2021 03:56 PM
minah_selekeh replied at 4-8-2021 03:50 PM
Aku rasa retis2 ni semua tak paham konsep apa yang berlaku di padang mahsyar.. Mulianya theyolls sem ...

Aku prnh terbaca ada org komen kt fb, kalau kita tak maafkn kesalahan org pd kita, nt kita lmbt masuk syurga sb kna tggu dia dtg mintak maaf dr kita
Kalau mcm tu buat pe ada syurga neraka hihihi
Quote twins 4-8-2021 04:05 PM
kenapa bukak benang lain ?  soklan2 yg sama pulak tu... kan kat benang lg satu dah tau dah pun siapa orang nya... dah siap tepek Police Report bagai.... pi sana baca...
Quote minah_selekeh 4-8-2021 04:06 PM
krustykrab replied at 4-8-2021 03:56 PM
Aku prnh terbaca ada org komen kt fb, kalau kita tak maafkn kesalahan org pd kita, nt kita lmbt ma ...

Kannn.. Kesalahan sesama manusia kena mintak maaf kat dunia.. Kat padang mahsyar semua pikir dosa sendiri je, tak kuasa nak cari2 orang dah..
Quote makadek 4-8-2021 04:08 PM
S0 bukan tikuih bendang ke
Nk merangkak cari sapa lak ni
Quote cantthinkofany1 4-8-2021 04:16 PM
makadek replied at 4-8-2021 04:08 PM
S0 bukan tikuih bendang ke
Nk merangkak cari sapa lak ni

psstt...tikus bendang ni sape?

Quote makadek 4-8-2021 04:18 PM
cantthinkofany1 replied at 4-8-2021 04:16 PM
psstt...tikus bendang ni sape?

Tau kuaaa .....
Quote imanjannah 4-8-2021 04:19 PM
minah_selekeh replied at 4-8-2021 03:50 PM
Aku rasa retis2 ni semua tak paham konsep apa yang berlaku di padang mahsyar.. Mulianya theyolls sem ...

baca dan dengar ceramah ustaz2, begitu teruknya keadaan di padang masyhar tu, takut sgt
Quote Sambalberapi 4-8-2021 04:21 PM
Dalam polis report terang2 nama tikus bendang

Lihat semua komen(32)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 09:00 AM GMT+8 , Processed in 0.209824 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top