CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Penampilan Engku Emran Tak Terurus Lepas Cerai Dengan LCB?

25-8-2020 03:09 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 30216| Komen: 99

Description: Penampilan terkini Engku Emran selepas bercerai dengan Laudya Cynthia Bella menjadi buah mulut warganet.
Penampilan terkini Engku Emran selepas bercerai dengan Laudya Cynthia Bella menjadi buah mulut warganet.

Gambar berwarna hitam putih yang dimuat naik di Instagram Engku Emran menunjukkan dirinya dalam keadaan kurang kemas selepas melakukan aktiviti berbasikal.




Justeru, ramai berpendapat penampilannya jauh berubah berbanding ketika bersama LCB sebelum ini dan disindir tidak terurus selepas perceraiannya.

Antara komen dipetik portal InsertLive, "Engku emran setelah duda jadi jenggotan karena gak ada yang perhatiin lagi."


Kredit foto: IG Engku Emran

Tak kisahlah berambut panjang dan berkumis, doakan saja yang baik-baik buat Engku Emran. - CARI


Bagus
1

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote barfi 25-8-2020 03:11 PM
Nak tunjuk exhausted lepas cycling beratus KM jah tu.. beriya nya reporter cari buat thread
Quote kaseh80 25-8-2020 03:15 PM
Selekehnya dah kepams
Quote kucingitam 25-8-2020 03:17 PM
hahaha...jenggotan..
Quote Themilo 25-8-2020 03:24 PM
nasib baik kepam.. kalau tak @Kurex dah sailang
Quote syidasaleh 25-8-2020 03:26 PM
mak aihh distance tu. naik beskal lak tu. tak lembik ke kaki dia
Quote yogamat 25-8-2020 03:34 PM
haiyooo betul ke tu dia?
Quote sukacactus 25-8-2020 03:39 PM
Dah beratus km cycling kot, what do you expect?
Quote helicornia 25-8-2020 03:45 PM
apa keje dia ni selain main beskal?
Quote LindaCat 25-8-2020 03:47 PM
syidasaleh replied at 25-8-2020 03:26 PM
mak aihh distance tu. naik beskal lak tu. tak lembik ke kaki dia

sbb tu basikal punya harga dh boleh beli kereta sebijik uolss..lagipun EE ni dh kira ''tepu'' setakat distance tu mcm mkn kacang je uolss
Quote kikuri 25-8-2020 03:48 PM
kayuh 300km kot... takkan la nak nampak macam baru lepas mandi
Quote disneyrecess 25-8-2020 03:51 PM
ingat Mubarak Majid td serupoo
Quote hatikudus 25-8-2020 03:57 PM
jenggotan...ku pikirin jenglot tadi
Quote Kurex 25-8-2020 04:04 PM
Themilo replied at 25-8-2020 03:24 PM
nasib baik kepam.. kalau tak @Kurex dah sailang

Kalau tak kep pun tetap tak minat.... Takde daya penarik
Quote yogamat 25-8-2020 04:19 PM
mak aih 300km...
Quote watachiwa 25-8-2020 04:31 PM
dia ni dr dulu je nampak gini. hahahah.
soalan: apakah pekerjaannya?
Quote PongKang 25-8-2020 04:33 PM
Mcm muka dato k lak
Quote RatuDunia94 25-8-2020 05:02 PM
Kalau betul x terurus mmg heols yg bermasalah.. bekas2 bini rilek je.. even erra yg bercerai 2 kali pon elok je wangi.. bella pon sama xde masalah.. lelaki bercerai je acah2 lost.. walhal dia yg bermasalah n punca penceraian.. lelaki mcm ni toksah lah buat jd lelaki...
Quote mieymiey 25-8-2020 05:03 PM
15 jam 30 minit heols mengayuh basikal, haruslah kepam. Tapi heols nampak tua sangat.
Quote beni_nikaido 25-8-2020 05:54 PM
aiyoo...baru lepas bersukan..harus la muka sememeh
300km...wau...hebat

Lihat semua komen(99)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 01:15 PM GMT+8 , Processed in 0.093489 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top