CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Walau Sedang Angau Bercinta, Wany Hasrita Enggan Tayang Kekasih

6-3-2020 06:50 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 34731| Komen: 134|Original author: Oleh: Saiful

Description: Berlainan dengan sesetengah artis yang suka menyanag kekasih, berlainan pula halnya dengan Wany Hasrita.
Foto: IG

Berlainan dengan sesetengah artis yang suka menyanag kekasih, berlainan pula halnya dengan Wany Hasrita.

Penyanyi ini mempunyai pendirian untuk tidak mendedahkan jejaka yang berjaya menambat hatinya.

Mengakui sedang angau bercinta namun Wany enggan bercerita lanjut mengenainya.


"Yang saya boleh cakap, saya tak kahwin tahun ini. Kami dalam proses mengenali hati budi seperti kata pepatah berkawan biar ramai tapi berkasih biar satu.

"Selagi belum ada tarikh atau kad kahwin saya tak mahu komen apa-apa. 

"Kami berkenalan sejak 2010 dan dia bukan peminat saya pun. Cuma baru-baru ini saja kami membuat keputusan untuk lebih serius," katanya kepada Gempak.



Tambahnya dia perlu menghormati individu tersebut sebelum memberi kenyataan yang boleh menjerat diri sendiri.

"Kami sebaya dan saya perlu hormati kedua-dua bela pihak sebelum keluarkan apa-apa kenyataan lagi. 

"Tetapi sesiapa yang mengikuti perkembangan saya di Instagram akan tahu siapa identiti lelaki itu," tambahnya. -CARI
4

Bagus
3

Marah
4

Terkejut
3

Sedih
4

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (21 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote KirazMevsimi 6-3-2020 07:18 PM
sapekah si dia itu?
Quote Orix 6-3-2020 07:24 PM
fairuz PTD ke
Quote fadz84 6-3-2020 07:28 PM
Orix replied at 6-3-2020 07:24 PM
fairuz PTD ke

Bukan kot sbb ayat last tu dia kata bf dia sebaya ngn dia..
Quote de_ikea 6-3-2020 07:35 PM
Orix replied at 6-3-2020 07:24 PM
fairuz PTD ke

Fairuz ptd tu sapa
Quote hyie 6-3-2020 07:39 PM

penyanyi kumpulan Antz...ig heshe @fairuzselamat .... jika ini yang dimaksudkan lah
Quote anaktoyol 6-3-2020 07:43 PM
dr zarulazlan tu ker?
Quote anaktoyol 6-3-2020 07:46 PM
dr azrulazlan tu ker?
Quote chicozinn 6-3-2020 07:46 PM
Si peruzzz diwhoreyusskan oleh bani barista..{:smile{:smile
Quote lotionmilo 6-3-2020 07:47 PM
Pilot kan orang kata? Dan orang sarawak
Kalau tak silap lah
Quote de_ikea 6-3-2020 07:55 PM
hyie replied at 6-3-2020 07:39 PM
penyanyi kumpulan Antz...ig heshe @fairuzselamat .... jika ini yang dimaksudkan lah

Oh budak tu dah jd ptd ya
Quote doubleA 6-3-2020 08:00 PM
de_ikea replied at 6-3-2020 07:55 PM
Oh budak tu dah jd ptd ya

Ye kaka, dulu vokalis kumpulan antz dan masuk UM

Motip iols tau
Quote rotijohanz 6-3-2020 08:16 PM
pilot bf dia.....harap maklum
Quote kiah_mai_pulak 6-3-2020 08:17 PM
dah tu kita nk kena mggelabah tetek lah ni?
Quote gummiebear 6-3-2020 08:30 PM
Bagus dek wany. Tau2 hantar kad kawen jah nanti

Quote Aai2 6-3-2020 08:34 PM
Diam2 udah... bercinta ni mcm2 boleh jdi...
Quote buapakperut 6-3-2020 08:54 PM
baju sheol pegi ongkawen pegi konsert pegi award sama ja sepesen
Quote fuyupoktek 6-3-2020 08:57 PM
Borrrrinkkk
Quote Lelli 6-3-2020 09:01 PM
Herlokk..tp jambu
Semoga berjodohan hingga ke jinjang pelamin
Quote Lula2 6-3-2020 09:12 PM
doubleA replied at 6-3-2020 08:00 PM
Ye kaka, dulu vokalis kumpulan antz dan masuk UM

Motip iols tau

I igtkan dia tu cikgu
Tp i tak restu dek wany dgn dia

Lihat semua komen(134)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 02:26 AM GMT+8 , Processed in 0.423986 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top