CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Jijik! Tuan Rumah Pasang Kamera Untuk 'Tonton' Hubungan Seks Penyewa

13-8-2018 11:29 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 5840| Komen: 24

Description: Menjijikkan! Seorang tuan rumah mengintai penyewanya yang sedang mandi dan melakukan hubungan seks selepas memasang kamera tersembunyi di dalam bilik mereka.
Menjijikkan! Seorang tuan rumah mengintai penyewanya yang sedang mandi dan melakukan hubungan seks selepas memasang kamera tersembunyi di dalam bilik mereka.

Memetik METRO, Paul Dunster, 59, ditangkap bersama 183 video wanita tanpa pakaian yang dikumpulnya selama lebih 10 tahun.


Kredit foto: METRO/Solent

Ketika dibicarakan, seorang hakim menyifatkan perbuatan Dunster sebagai menyedihkan dan menjijikkan.

Manakala, Dunster mendakwa dia melakukan perbuatan terkutuk itu untuk memuaskan nafsunya.

Tertuduh pada mulanya mengaku tidak bersalah atas dua dakwaan mengintai, namun kemudian mengaku mengumpul video berkenaan selepas memasang kamera di dalam bilik tidur dan bilik air di salah sebuah rumah yang disewakannya.


Hasil serbuan di rumah bekas pengawal keselamatan terbabit di Portsmouth, London, polis menemui dua kad memori yang mengandungi video wanita bogel.

Pendakwa David Reid memberitahu mahkamah, kad memori pertama mengandungi 18 video yang memaparkan aktiviti hubungan seks antara lelaki dan wanita di dalam bilik tidur.

"Setiap rakaman video terbabit berlangsung selama 20 minit, namun tiada penyewa yang menyedari kamera tersembunyi itu.

"Manakala, kad memori kedua diambil dari bilik air menunjukkan wanita yang sedang mandi," katanya.

Dunster diperintahkan membayar denda 5,000 Pound (RM25,595) bersama kos sebanyak 500 Pound (RM2,559) dan 100 jam kerja tanpa gaji serta 20 hari pemulihan. - CARI
10

Bagus
19

Marah
16

Terkejut
25

Sedih
25

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (105 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote MsKoreanfanatic 13-8-2018 11:46 AM
sekarang ni klau pegi mana2 mmg takut.. kot2 ada hidden cam.. huhu~
Quote Foxey 13-8-2018 11:47 AM
Heish... Pervert!!! Apasal hukuman dia ringan je berbanding dengan violation of privacy yang dia dah buat eh?
Quote zulka 13-8-2018 11:47 AM
wow...teringat kes artis msia dulu
Quote ultra78 13-8-2018 11:48 AM
Mcm filem 13 Cameras

Quote prettyuglybabe 13-8-2018 12:16 PM
sahih ke berita ni? kokesen buat gini?
ke jarum-jarum halus lobai nak burukkan kokesen?
Quote saviour_09 13-8-2018 12:54 PM
ni macam kes nasha ajisss dulu la ni
owner rumah celaka gila seks
kesian
Quote mjla 13-8-2018 04:26 PM
Kat msia ni pun berlambak
Rumah sewa dan hotel
Hati2 la
Quote mjla 13-8-2018 04:26 PM
Kat msia ni pun berlambak
Rumah sewa dan hotel
Hati2 la
Quote bottombikini 13-8-2018 04:28 PM
sape tgk cite the good neighbour?
sampai mati atok tu
ujung2 kena hukuman 2 taun je sbb pelaku masih bawah umo
sakit pulak ati tengok
Quote dodolgemokgila 13-8-2018 04:49 PM
Cmne boleh kantoi dek?
Quote kasibiman 13-8-2018 05:19 PM
Ini which part? Southsea? North end?
Quote clarizsa 13-8-2018 05:22 PM
bottombikini replied at 13-8-2018 04:28 PM
sape tgk cite the good neighbour?
sampai mati atok tu
ujung2 kena hukuman 2 taun je sbb pelaku ma ...

Haaa i tengok
Celaka punya budak2
Mmg sakit hati

ingatkan orgtua tu jahat
Rupa rupanya ..........
Quote clarizsa 13-8-2018 05:23 PM
Pathetic gross old scumbag
Quote matkpop 13-8-2018 06:27 PM
bersepah je kejadian gini berlaku even kat Malaysia ni pun ada. berselera plak tengok orang mandik alahai
Quote bangcak 13-8-2018 06:58 PM
zulka replied at 13-8-2018 11:47 AM
wow...teringat kes artis msia dulu

artis tu bukan malu sbb bedio bogel dia tersebar.
tapi malu sbb baju menggunung tengah2 ruang tamu
Quote Konahhh 13-8-2018 07:46 PM
Pelik, macam nk pun ada yach. Puas ke nengok & kumpul je {:dot
Quote umbut 13-8-2018 07:50 PM
Tidur hotel pun takut, ada kamera tersembunyi.. nak ngesek dlm selimut, x pun pki topeng.. haha
Quote putericahaya999 13-8-2018 07:56 PM
nauzubillahiminzalik
Quote Maideen. 13-8-2018 08:36 PM
Hahahaha.....Dulu kat Malaysia pon ada kes macam ini... Anak Dato' Khayum sewakan apartment dia dekat Ampang kepada seorang perempuan pelakun drama melayu setelah memasang kamera tersembunyi di dalamnya ....

Kena dakwa dan masuk dia kejap rasanya.....

Lihat semua komen(24)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

15-4-2024 05:33 AM GMT+8 , Processed in 0.046461 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top