CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Dah Tak Larat, Enam Tahun Dipaksa Hantar Gambar Bogel Pada Kekasih

3-7-2018 10:25 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 6305| Komen: 25

Description: Dah tak larat mahu melayan ketagihan kekaksihnya yang kerap memaksa dirinya menghantar gambar dan video bogel membuatkan seorang gadis terpaksa membuat laporan polis.
Dah tak larat mahu melayan ketagihan kekasihnya yang kerap memaksa dirinya menghantar gambar dan video bogel membuatkan seorang gadis terpaksa membuat laporan polis.

Harian Metro melaporkan, ia berlarutan sejak enam tahun lepas dan mangsa menganggap dirinya tidak ubah seperti hamba seks.

Menurut mangsa lagi, dia terpaksa mendedahkan kisah memalukan itu selepas diugut bunuh selain gambar bogelnya akan disebarkan.

Foto: Harian Metro
Ng,20 mula mengenali lelaki 27 tahun itu melalui Facebook ketika usianya 14 tahun.

“Selepas lebih enam bulan berkenalan, lelaki itu yang bekerja sebagai tukang masak mula meminta saya memberikan gambar bogel serta rakaman video bogel.


“Saya sering menolak permintaannya, namun akur kerana sayangkan dia. Namun dia menjadi semakin ketagih dan sering meminta saya berbuat demikian (menghantar gambar bogel).

“Sepanjang tempoh dari tahun 2012 hingga kini, sudah ratusan gambar bogel serta rakaman video termasuk panggilan video dihantar kepada lelaki itu.” 

Gambar bogelnya akan disebarkan ke media sosial jika mangsa mahu memutuskan hubungan dengannya.

“Malah dia mengugut bahawa orang lain juga tidak boleh memiliki saya. Tindakan lelaki itu menyebabkan saya membuat laporan di Balai Polis Bukit Raja, Klang, Selangor, pada 21 Jun lalu untuk tindakan lanjut." -CARI
11

Bagus
6

Marah
9

Terkejut
6

Sedih
8

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (54 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote wirazam 3-7-2018 10:29 AM
ingatkan kat luar negara...
Quote aHoi83 3-7-2018 10:38 AM
14 taun dah sent pic bogel
Quote kiambang 3-7-2018 10:40 AM
Kesian hanya disebabkan sayang ... patutnya dah lapor polis masa mula mula diugut ...
Quote R2D2 3-7-2018 10:43 AM
mohon tempek sini utk verify
Quote xtahumenahu 3-7-2018 10:43 AM
polis boleh buat apa2 ke???
Quote futtbuck 3-7-2018 10:46 AM
child porn ke x
Quote maxgamer82 3-7-2018 10:59 AM
xtahumenahu replied at 3-7-2018 10:43 AM
polis boleh buat apa2 ke???

kena tengok gambar tu dulu,baru leh siasat...
Quote prettyuglybabe 3-7-2018 11:01 AM
sebab bukan muslim, maka thread tak dapat sambutan
Quote Artemesiaa 3-7-2018 11:12 AM
Bagus ler akhirnya berani jugak buat lapuran sampai bila nak jadi hamba buat orang lain
Quote Suchi 3-7-2018 11:17 AM
Bersepah2 gambar bogel google jelah lg lawa2 top meletop body
Quote arareez 3-7-2018 11:21 AM
Suchi replied at 3-7-2018 11:17 AM
Bersepah2 gambar bogel google jelah lg lawa2 top meletop body

Google tak best sgt sbb pic strangers....
Yg ni baru feel sbb kenal
Quote batusembilan 3-7-2018 11:27 AM
arareez replied at 3-7-2018 11:21 AM
Google tak best sgt sbb pic strangers....
Yg ni baru feel sbb kenal

spot on ha ha
Quote setori_mori 3-7-2018 11:32 AM
Ku pikir cina jinjang rupanyah cina meleysia
Quote BoongaKertas 3-7-2018 11:42 AM
pedo ke heshe ni? 14 tahun kot!!! kecil lagi tutt sheols
Quote duri_durians 3-7-2018 11:43 AM
so... this is considered paedo kan? sexual grooming jugak.
Quote Buritan 3-7-2018 11:54 AM
Wowww bestnyaa.. untung lelaki zaman sekarang cikki cikki.zaman sekarang murah dan bodo.. tak yah susah susah kumpul duit utk kawin..
Quote Buritan 3-7-2018 11:55 AM
BoongaKertas replied at 3-7-2018 11:42 AM
pedo ke heshe ni? 14 tahun kot!!! kecil lagi tutt sheols

Pedo laaa tuu.. kasi hukum lelaki cina tuuu..
Quote Buritan 3-7-2018 11:56 AM
Muka lelaki cina tuu cam antony loke pun ko gersang ke dik.. ewww
Quote tagas 3-7-2018 04:00 PM
senang2 bg

senang2 jgk serah body

Lihat semua komen(25)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-6-2024 09:27 PM GMT+8 , Processed in 0.060058 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top