CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Seronok Didukung Suami, Izreen Azminda Dikecam Tak Jaga Hati Bekas Madu

22-6-2018 04:28 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 19542| Komen: 118

Description: Bergelar seorang ibu tunggal, bukan mudah nak galas tanggungjawab lebih-lebih lagi bila terpaksa membesarkan anak-anak seorang diri.
Bergelar seorang ibu tunggal, bukan mudah nak galas tanggungjawab lebih-lebih lagi bila terpaksa membesarkan anak-anak seorang diri.

Raya kali ini berbeza buat Intan Liana Salleh kerana hanya menyambutnya bersama-sama anak-anak tanpa suami di sisi.




Macam yang semua sedia maklum, bekas suami Intan, Ude Wahid kini adalah suami kepada Izreen Azminda.

Kalau tengok di Instagram, banyak juga gambar raya yang dimuat naik Intan.



Walau pun mungkin masih bersedih, Intan tak pernah lekang dengan senyuman.

Di kala ramai yang bersimpati dengan nasib Intan, Izreen Azminda juga ada memuat naik gambar beratya bersama suami tercinta.

Siap berdukung. Memang romantik!

Foto: Instagram
Tindakan Izreen itu mendapat pelbagai respon dari netizen. Kebanyakannya menyampah kerana dianggap langsung tidak sensitif dan tidak menjaga hati bekas madunya.

Mungkin hati Izreen sedang berbunga-bunga dengan cinta. Doakan sahaja yang baik-baik. -CARI
8

Bagus
20

Marah
15

Terkejut
8

Sedih
12

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (71 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ninnakarinna 22-6-2018 04:30 PM
As much as i hate perbuatan jering merampas si kude dr intan..

tapi biar lahhhhh...tu kan laki dieee...

Hadoiii..
Quote ninnakarinna 22-6-2018 04:30 PM
As much as i hate perbuatan jering merampas si kude dr intan..

tapi biar lahhhhh...tu kan laki dieee...

Hadoiii..
Quote zila_hakimie 22-6-2018 04:33 PM
selagi izreen tak dera aish aiq kaka ok.
Quote zila_hakimie 22-6-2018 04:34 PM
what to do. dah jd laki dia.
lagipun uda tu bkn baik sgt, mcm asyik dok kutuk intan.
bg jelah uda tu ke izreen.

moga jodoh intan dgn org have2, yg hargai dia. amin.
Quote JDT 22-6-2018 04:35 PM
Intan tak kisah kot...nak berdokong ke,  nak berkendong semua tu..
Quote batrishia 22-6-2018 04:37 PM
sejenia sundal..... mmg camtu la kelaku...
Quote shernazz 22-6-2018 04:39 PM
Alahai...
Nak.hencap pon buat apa
Benda dah.lepas kan
Intan pon relaks saja...

Tunggu la.nnt kot izreen ada kuar kenyataan kena kemurungan.atau gangguan kebimbangan pula...masa.tu tag iols k
Quote laksmanabentan 22-6-2018 04:40 PM
lantok ler si jering tu... nyampah...
Quote chandrahusin 22-6-2018 04:43 PM
tak sudah lagi mengeji pempuan ni?
mcm la jantan tu berjenis sgt nak di dukacita kan dia takde
bukan aman2 je ke ex wife dia?
Quote makneng 22-6-2018 04:48 PM
Mak mmg nyampah pun kapel tersangkak 2017 ni. Tp nak buat camne noks? Yg diangkat tu bini dia, bukan bini org, yg mengangkat tu laki dia bukan laki org. Why bother 3x. Intan pun x kuasa nak pot agaknya. Netizen yg over.
Quote LipasComel 22-6-2018 04:56 PM
nak buat apa jaga hati? madu pun jarang yang jaga hati, ini kan bekas madu
Quote sarukhan 22-6-2018 04:59 PM
shernazz replied at 22-6-2018 04:39 PM
Alahai...
Nak.hencap pon buat apa
Benda dah.lepas kan

Tag iols skali kalau izreen keluar statment murung atau gangguan kebimbangan. Hehh
Quote shernazz 22-6-2018 05:02 PM
@sarukhan
Iols.x bleh reply pulok..ke mobile collection plak
Khen..sama sama tag yach
Boleh kita sama sama simpati
Quote cahaya_almas 22-6-2018 05:11 PM
Nape bawah bontot izreen tu nmpk bersegi2..dia.lapik apa ye...mcm pelik je...ke mata i yg kurang jelas...huhu....

Semoga intan tabah beraya tanpa suami...lantaklah izreen n kuda tu..mrk suami isteri...apa2 pn mrk leh buat....fikir baik2 aje ye intan...
Quote missus_meow 22-6-2018 05:12 PM
dukunglah selagi terlarat ... kire masih barukan
Quote Issandra 22-6-2018 05:14 PM
LipasComel replied at 22-6-2018 04:56 PM
nak buat apa jaga hati? madu pun jarang yang jaga hati, ini kan bekas madu

Betul tu.
Quote kacang^soya 22-6-2018 05:16 PM
mcm olive popeye jer aku tgk jering masa kena dukung tu..buruks ok..
Quote julia5094 22-6-2018 05:22 PM
Alahai...apa nak heran. Masa nak rampas suami orang pun dia tak kisah..apa la sgt lps berjaya merampas...prinsip dia...who caresss..lagi pun intan tu dah mcm move on...
Quote honeylynn 22-6-2018 05:23 PM
makin kurus kering intan..kesian..

Lihat semua komen(118)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-6-2024 01:53 AM GMT+8 , Processed in 0.051265 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top