CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 16775|Reply: 118

Seronok Didukung Suami, Izreen Azminda Dikecam Tak Jaga Hati Bekas Madu

  [Copy link]
Post time 22-6-2018 04:28 PM | Show all posts |Read mode
Bergelar seorang ibu tunggal, bukan mudah nak galas tanggungjawab lebih-lebih lagi bila terpaksa membesarkan anak-anak seorang diri.

Raya kali ini berbeza buat Intan Liana Salleh kerana hanya menyambutnya bersama-sama anak-anak tanpa suami di sisi.

  


  


Macam yang semua sedia maklum, bekas suami Intan, Ude Wahid kini adalah suami kepada Izreen Azminda.

Kalau tengok di Instagram, banyak juga gambar raya yang dimuat naik Intan.


  



  



Walau pun mungkin masih bersedih, Intan tak pernah lekang dengan senyuman.

Di kala ramai yang bersimpati dengan nasib Intan, Izreen Azminda juga ada memuat naik gambar beratya bersama suami tercinta.


Siap berdukung. Memang romantik!

Foto: Instagram



Tindakan Izreen itu mendapat pelbagai respon dari netizen. Kebanyakannya menyampah kerana dianggap langsung tidak sensitif dan tidak menjaga hati bekas madunya.

Mungkin hati Izreen sedang berbunga-bunga dengan cinta. Doakan sahaja yang baik-baik. -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-6-2018 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
As much as i hate perbuatan jering merampas si kude dr intan..

tapi biar lahhhhh...tu kan laki dieee...

Hadoiii..
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
As much as i hate perbuatan jering merampas si kude dr intan..

tapi biar lahhhhh...tu kan laki dieee...

Hadoiii..
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 04:33 PM | Show all posts
selagi izreen tak dera aish aiq kaka ok.
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 04:34 PM | Show all posts
what to do. dah jd laki dia.
lagipun uda tu bkn baik sgt, mcm asyik dok kutuk intan.
bg jelah uda tu ke izreen.

moga jodoh intan dgn org have2, yg hargai dia. amin.
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Intan tak kisah kot...nak berdokong ke,  nak berkendong semua tu..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 22-6-2018 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
sejenia sundal..... mmg camtu la kelaku...
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai...
Nak.hencap pon buat apa
Benda dah.lepas kan
Intan pon relaks saja...

Tunggu la.nnt kot izreen ada kuar kenyataan kena kemurungan.atau gangguan kebimbangan pula...masa.tu tag iols k
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-6-2018 04:40 PM | Show all posts
lantok ler si jering tu... nyampah...
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 04:43 PM | Show all posts
tak sudah lagi mengeji pempuan ni?
mcm la jantan tu berjenis sgt nak di dukacita kan dia takde
bukan aman2 je ke ex wife dia?
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak mmg nyampah pun kapel tersangkak 2017 ni. Tp nak buat camne noks? Yg diangkat tu bini dia, bukan bini org, yg mengangkat tu laki dia bukan laki org. Why bother 3x. Intan pun x kuasa nak pot agaknya. Netizen yg over.
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 04:56 PM | Show all posts
nak buat apa jaga hati? madu pun jarang yang jaga hati, ini kan bekas madu
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 22-6-2018 04:39 PM
Alahai...
Nak.hencap pon buat apa
Benda dah.lepas kan

Tag iols skali kalau izreen keluar statment murung atau gangguan kebimbangan. Hehh
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
@sarukhan
Iols.x bleh reply pulok..ke mobile collection plak
Khen..sama sama tag yach
Boleh kita sama sama simpati
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Nape bawah bontot izreen tu nmpk bersegi2..dia.lapik apa ye...mcm pelik je...ke mata i yg kurang jelas...huhu....

Semoga intan tabah beraya tanpa suami...lantaklah izreen n kuda tu..mrk suami isteri...apa2 pn mrk leh buat....fikir baik2 aje ye intan...
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 05:12 PM | Show all posts
dukunglah selagi terlarat ... kire masih barukan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-6-2018 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
LipasComel replied at 22-6-2018 04:56 PM
nak buat apa jaga hati? madu pun jarang yang jaga hati, ini kan bekas madu

Betul tu.
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
mcm olive popeye jer aku tgk jering masa kena dukung tu..buruks ok..
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 05:22 PM | Show all posts
Alahai...apa nak heran. Masa nak rampas suami orang pun dia tak kisah..apa la sgt lps berjaya merampas...prinsip dia...who caresss..lagi pun intan tu dah mcm move on...
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 05:23 PM | Show all posts
makin kurus kering intan..kesian..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-9-2023 09:39 AM GMT+8 , Processed in 0.110343 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list