CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Lelaki Disamun Pondan Usai Oral Seks

12-4-2018 10:09 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 6866| Komen: 32

Description: Siapa sangka selepas mendapatkan khidmat seks daripada seorang pondan, seorang lelaki menjadi mangsa samun kepada pondan berkenaan.Kejadian yang berlaku di Georgetown, Pulau Pinang itu dikatakan berla ...
Siapa sangka selepas mendapatkan khidmat seks daripada seorang pondan, seorang lelaki menjadi mangsa samun kepada pondan berkenaan. 

Kejadian yang berlaku di Georgetown, Pulau Pinang itu dikatakan berlaku pada jam 9 malam sebelum mangsa melaporkan kepada polis. 


Memetik Berita Harian, mangsa turut kecewa apabila mengetahui suspek adalah seorang pondan selepas menyangka dia perempuan menerusi gambar. 

Suspek yang ditahan didapati turut pernah menjadi saksi dalam kes bunuh dua tahun lalu. 

"Ketika berada di hotel suspek melayani nafsu mangsa, dan selepas selesai mangsa memberikannya wang RM10.

"Bagaimanapun, suspek tidak berpuashati dan terus merampas dompet mangsa serta mengambil wang berjumlah RM200," kata Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Anuar Omar.

Suspek dikatakan meminta lagi RM50 namun mangsa mendakwa tiada wang. 


Foto Harian Metro
"Suspek memberitahu mahu memanggil rakan-rakannya yang lain dan mengugut akan memberi masalah kepada mangsa sebelum dia beredar.

"Berikutan itu, mangsa yang bimbang dengan keselamatan diri membuat laporan polis berhubung kejadian terbabit," katanya. - CARI 
11

Bagus
13

Marah
20

Terkejut
9

Sedih
7

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (77 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote rocksteady 11-4-2018 07:08 PM

hinanya siak, suruh hisap kote bagi rm10 je.

dah lah kata kecewa sebab dapat pondan tapi ko hadap jugak suruh dia hisap kote ko. bodoh punya jantan ni




Quote shernazz 11-4-2018 07:24 PM
Ada aircond ke xdak pondan ni servis?
Quote hyie 11-4-2018 07:28 PM
i just cannot brain
Quote aHoi83 11-4-2018 07:34 PM
Ko dah mengunyit tp buat laporan oral je. Dasar jantan hina. Padanla ko kene paw ngan pondan. Kata jantan, ngan pondan pun takot
Quote Victorioussss 11-4-2018 07:39 PM
Alahai..beli bodyfoam masuk toilet bawak henfon

Setel
Quote jazaa100 11-4-2018 07:44 PM
Umur baru 18thn dah mngunyit....

Giler lahhh......
Quote Changa 11-4-2018 07:55 PM
Bapok ke dek?
Quote finesse 11-4-2018 08:00 PM
Asal bapok pulak.. sah2 la straight breeder...
Asal bimbo sgt korang ni..  
Quote disip 11-4-2018 08:36 PM
malon dan kunyit pisah tiade  @pyropura  
Quote hanakikan 11-4-2018 09:07 PM
haha. jantan kalau dah sangap semua boleh buat. wlpn straight tapi dah sangap, pondan pun pondan lah
Quote Bujat 11-4-2018 10:00 PM
Bukak api ke dekk?
Quote clarizsa 11-4-2018 10:05 PM
Eeuuuwww
Jijiknya perangai
Wechat tu bkn utk yg sangap servis free ke?
Sbb tu marah kena bayar kan?

Yucks
Quote chinta89 12-4-2018 09:01 AM
hahahahahahahaha
Quote iloveselangor 12-4-2018 09:15 AM
Bodoh ni semua straight breeder.

Kalau gay atau bi semua suka sama suka....kecuali lah terdesak sampai langgan pondan.

Mostly yg langgan pondan ni straight breeder
Quote DARSITA 12-4-2018 09:36 AM

Dari sudut positive .. dia tak rogol anak orang or budak 5 tahun.
Quote insulin 12-4-2018 09:39 AM
Jijiknya.
Quote dodolgemok 12-4-2018 09:41 AM
Kau jgan main2 dgan pondan, mau mampos kena sondol kau kalau buat dia marah.
Quote Themilo 12-4-2018 09:50 AM
pondan tua kerepot pun jijik dengan RM10 dekkk..
Quote DollahRepek 12-4-2018 10:01 AM
Sistur vokuro kah itu?

Lihat semua komen(32)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

17-6-2024 06:55 PM GMT+8 , Processed in 0.096297 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top