CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Tudung Logo Parti Laku Keras Dan Paling Laris Ialah..

12-4-2018 10:46 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 2698| Komen: 9

Description: Untunglah! Siapa sangka dengan hanya menjualkan tudung berlogokan parti politik, pengusaha tudung tak menang tangan.Dilaporkan ia mendapat sambutan hangat sehingga terjual sebanyak 1,000 helai buat ma ...
Untunglah! Siapa sangka dengan hanya menjualkan tudung berlogokan parti politik, pengusaha tudung tak menang tangan. 

Dilaporkan ia mendapat sambutan hangat sehingga terjual sebanyak 1,000 helai buat masa ini. 


Memetik Sinar Harian, pengusaha tudung, Nurul Hasikin Mat Rifin, 21 berkata dia berasa bimbang pada awalnya namun tidak menyangka bisnes tersebut membuahkan hasil. 

“Mula-mula tu saya bimbang juga bila nak buat tudung politik ni, takut akan dipandang serong oleh sesetengah ahli politik yang lain.

“Tetapi saya tetap mahu mencuba terlebih dahulu serta yakin dengan rezeki Allah. Saya berjaya jual sehingga 1,000 helai setakat ini,” katanya yang tinggal di Binjai Manis. 

Katanya lagi, tudung BN dan Umno paling laris buat masa ini. 

Foto Sinar Harian

“Saya pernah siapkan tempahan sebanyak 300 helai tudung BN dan Umno malah selepas ini pun masih banyak lagi tempahan tudung parti sama,” katanya. 

Dari segi harga, Nurul yang menjual di Facebook meletakkan harga antara RM24 hingga RM25 sahaja sehelai bergantung kepada corak dan logo parti. - CARI 
7

Bagus
4

Marah
12

Terkejut
12

Sedih
15

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (66 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sofiazara 12-4-2018 10:49 AM
hadapnya pakai tudung cap parti? pprt kampung.com
Quote shernazz 12-4-2018 10:52 AM
sofiazara replied at 12-4-2018 10:49 AM
hadapnya pakai tudung cap parti? pprt kampung.com

kebiasannya ini dijadikan dedak utk pengikut
orang perseorangan x mungkin beli

Quote idakamaruddin 12-4-2018 11:56 AM
iols syak dorang beli n pakai ms tubik nk mengundi nnt

or masa nk mengempen

pastu simpan la buat kenangan ala 25 rggt je pun

Quote chicozinn 12-4-2018 02:35 PM
eeuuuww sangat..membazir tabur duit bli tudung tu nyahhh
Quote krustykrab 12-4-2018 02:39 PM
sofiazara replied at 12-4-2018 10:49 AM
hadapnya pakai tudung cap parti? pprt kampung.com

hahha...sama pprt bila pakai tudung gambo klcc, bangunan tu...
Quote fushimi 12-4-2018 02:39 PM
iols sudah pun menyediakan busana untuk hari mengundi nanti

seluar biru  polkadot and t shirt hijau
Quote jazaa100 12-4-2018 02:42 PM
idakamaruddin replied at 12-4-2018 11:56 AM
iols syak dorang beli n pakai ms tubik nk mengundi nnt

or masa nk mengempen

Esp masa penamaan calun......

Kreatif budak ni.....
Quote jazaa100 12-4-2018 02:43 PM
chicozinn replied at 12-4-2018 02:35 PM
eeuuuww sangat..membazir tabur duit bli tudung tu nyahhh

ADUN lah yg akn kuar duit.....
Quote sofiazara 12-4-2018 02:49 PM
idakamaruddin replied at 12-4-2018 11:56 AM
iols syak dorang beli n pakai ms tubik nk mengundi nnt

or masa nk mengempen

masa mengundi tak boleh pakai pakaian berlambang parti sbb seolah2 merayu undi. cannot cannot. paling boleh pun pakai baju warna parti yg kita sayang tu pffhhhrtttt

Lihat semua komen(9)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

17-6-2024 04:45 PM GMT+8 , Processed in 0.073590 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top