CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Penyayang, Kalau Ada Anak Bini Bolehlah Tolong Sikat Nanti - Netizen Puji Abang Barbie

21-9-2017 11:15 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 10719| Komen: 54|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Siapa sangka aksi spontan seorang lelaki yang sedang menyikat rambut anak patung Barbie telah menjadi tular dan perhatian netizen.Video berdurasi 15 saat itu memaparkan Muhammad Firdaus Mohamad Razali ...
Siapa sangka aksi spontan seorang lelaki yang sedang menyikat rambut anak patung Barbie telah menjadi tular dan perhatian netizen. 

Video berdurasi 15 saat itu memaparkan Muhammad Firdaus Mohamad Razali, 28 yang sedang bermain dengan anak patung tersebut tidak menyedari aksinya dirakam oleh jiran perempuannya.


Sebaik sahaja mengetahui perlakuannya sedang dirakam oleh wanita itu, Firdaus segera berhenti dan meletakkan anak patung itu ke tepi. Malu!

Loading FB Post...

Netizen rata-ratanya mula memanggil dia sebagai Abang Barbie. Mereka juga terhibur dengan aksi jirannya itu yang dikenali sebagai Melor Kaza kerana ketawa 'tak ingat dunia punya'.


Pun begitu, lelaki ini mengakui dia berasa malu kerana bimbang ada pihak yang salah anggap dia bersifat feminin.

"Mula-mula rasa malu sebab saya bukan suka bermain anak patung seperti yang dirakam dalam video tersebut.

"Ia cuma perbuatan spontan yang dilakukan sewaktu sedang menunggu ketibaan pihak bomba kerana rumah jiran saya dimasuki ular," ujarnya kepada Mstar Online. 

Dalam pada itu, ramai juga netizen yang memuji Firdaus kerana mempunyai ciri-ciri seorang bapa dan suami yang baik.

"Ada ciri-ciri kebapaan. Kau kena perhatikan mana-mana lelaki ada tak yang macam ni.."

Ada juga netizen wanita yang seolah-olah berasakan sudah menemui jodoh mereka. Memang lucu!


"Siapakah gerangan empunya badan saudara kacak lagi penyayang ini? Tulang belakang saya bergetar...Jantung pula berdegup kencang saat melihat wajah saudara.."

Mereka juga terhibur dengan gelak tawa daripada wanita bernama Melor Kaza.. "Hanat betul yang gelak besar tu.."

Apa pun, bak kata jejaka ini, hobi sebenarnya adalah bermain permainan video bola sepak, Fifa. Jadi jangan salah faham ya. - CARI 

Foto: Carian internet
20

Bagus
21

Marah
16

Terkejut
21

Sedih
30

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (122 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote prettyuglybabe 21-9-2017 11:23 AM
closet eeeeeeeeee
Quote debab76 21-9-2017 11:31 AM
jam di dinding terus berdetakk.. ahh
Quote wikedsaikel 21-9-2017 11:35 AM
Comel {:full
Quote chinta89 21-9-2017 11:36 AM
btl komen kat fb tu.
kalau hensem, buat ape pun terus dikata penyayang.

kalau hodoh, dikutuk kata xde sape nk kat dia sb tu lonely aje main sikat2 rambut anak patung.
Quote hyie 21-9-2017 11:39 AM
radar berdenting tak henti2 ke chuols?
Quote krustykrab 21-9-2017 11:43 AM
melor kaza tu bukan ke anak kazar yg kontroversi kat forum gak dulu?

Quote mieymiey 21-9-2017 11:53 AM
Sesuatu ker dia ni chuols?
Quote manehnya 21-9-2017 11:55 AM
comelnya... mamat tuh, eh

awak boleh sikat rambut saya, eh
Quote tayam 21-9-2017 11:58 AM
ooh yg kazar repost dr ig ank dia semalam..xsangka dh tular
Quote manjalara_01 21-9-2017 11:58 AM
kalau abg barbie bleh tlg tukar dyper baby pkul 2, 3 pagi
hari ni jgk i isi borang...
Quote AJ88 21-9-2017 12:02 PM
Comel klau abam bkn ummah dlm closet.
Quote Konahhh 21-9-2017 12:06 PM
Abang barbie {:love
Quote fox. 21-9-2017 12:07 PM
korang ni pun biar la dia. bukan dia sikat bulu vavi pun
Quote diss69 21-9-2017 12:24 PM
ada iras hisyam hamid..
Quote dubuk 21-9-2017 12:40 PM
chinta89 replied at 21-9-2017 11:36 AM
btl komen kat fb tu.
kalau hensem, buat ape pun terus dikata penyayang.

hahahahahahahaha dubuk bagi 1 like
Quote vanillaninja 21-9-2017 12:59 PM
Nampak macam spontaneous je. I #TeamAbangBarbie
Quote helicornia 21-9-2017 01:17 PM
erkk..don know what to say
Quote Mary_jane 21-9-2017 01:21 PM
Gigih i share video dia.
Quote supernaturalee 21-9-2017 01:46 PM
kt hjg nye mcm nk keluar perkataan barbi jek

Lihat semua komen(54)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 05:56 AM GMT+8 , Processed in 0.050207 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top