CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Nikah Disember Ini, Tauke Jambu Tak Nak Kongsi Tarikh

21-9-2017 10:56 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 20494| Komen: 130|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: 5 Disember 2015 menyaksikan pelawak tauke (Jambu), 40, ditunangkan dengan pasangan pilihannya, Nadia Mohd Affendi di kediaman wanita itu di Terengganu.
5 Disember 2015 menyaksikan pelawak tauke (Jambu), 40, ditunangkan dengan pasangan pilihannya, Nadia Mohd Affendi di kediaman wanita itu di Terengganu.


Foto: mStar Online

Selepas dua tahun mengikat tali pertunangan, Zamratul Amri Zakaria atau Tauke akhirnya memutuskan untuk menamatkan zaman duda dengan pasangannya pada Disember hadapan.

Tauke bagaimanapun, enggan mendedahkan tarikh pernikhannya selain memilih untuk melangsungkan majlis dalam keadaan tertutup.

"Insya-Allah kami akan bernikah pada Disember ini dan majlis resepsi akan diadakan pada 9 Disember depan di Ambersador Hall, Putrajaya.

"Tarikh pernikahan saya tidak boleh kongsi, ia mungkin sebelum majlis resepsi. 
Namun ia akan dijalankan dalam keadaan tertutup untuk ahli keluarga sahaja," 
ujarnya kepada mStar Online.

Menurut Tauke, sepanjang dua tahun melayari alam pertunangan, banyak cabaran perlu ditempuhinya termasuk khabar angin putus tunang.



"Saya terlalu sibuk dalam tempoh itu dan tidak boleh fokus tentang perkahwinan. Sekarang masa yang sesuai untuk saya fikir tentang kahwin dan majlis. Ya, sepanjang dua tahun memang pelbagai cabaran, betul apa yang orang kata tempoh masa bertunang itu sangat-sangat menguji kita.

"Kami juga melalui fasa pasang-surut dalam hubungan ini, tapi saya bersyukur Nadia seorang yang penyabar dan sentiasa berada di sisi jika saya berhadapan masalah," ujarnya.

Sebelum ini, Tauke pernah berkahwin sebanyak dua kali dan dikurniakan enam cahaya mata.


Foto: IG Tauke Jambu

Tak lama dah tu Tauke. Tahniah, ya! Semoga semuanya berjalan lancar. - CARI
8

Bagus
20

Marah
21

Terkejut
16

Sedih
12

Lawak
34

Bosan

Friends Rank (111 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote halimunah 20-9-2017 04:01 PM
tertutup ke terbukak ka tak kisah la uols...asal selamat nanti majlis yang wajib nikahnya sudehh
Quote NE_KO 20-9-2017 04:03 PM
tahniah zamratul
Quote de_ikea 20-9-2017 04:03 PM
Tahniah tauke n nadia. Moga kekal bahagia ke jannah.  

Lama betul nk settle down.  Lpas ni jgn buat perangai.  Ingat anak2.
Quote yeZZzza 20-9-2017 04:06 PM
Tarikh pernikahan saya tidak boleh kongsi, ia mungkin sebelum majlis resepsi. Namun ia akan dijalankan dalam keadaan tertutup untuk ahli keluarga sahaja," ujarnya kepada mStar Online.


ehh.. apadaaa... tarikh pernikahan mmg la sebelum majlis resepsi..

Quote cascutes 20-9-2017 04:06 PM
semoga dipermudahkan... nak ucap tahniah mcm awal sgt..
Quote -electrifying- 20-9-2017 04:15 PM
ramai anak dia
Quote Orix 20-9-2017 04:16 PM

heols n shuib punya nama so feminine
Quote mizruncing 20-9-2017 04:16 PM
elok pn. npe aku rase dia cm da lame tunang ek
Quote tomaz 20-9-2017 04:20 PM
Orix replied at 20-9-2017 04:16 PM
heols n shuib punya nama so feminine

Shuib tu nama dia shamira ke hape? Gitu la.. Heheh
Quote tomaz 20-9-2017 04:21 PM
mizruncing replied at 20-9-2017 04:16 PM
elok pn. npe aku rase dia cm da lame tunang ek

X baca ke chuolss?? 2 tahun dia tunang.. Mmg lama pon
Quote susukambingbest 20-9-2017 04:31 PM
"Ya, sepanjang dua tahun memang pelbagai cabaran, betul apa yang orang kata tempoh masa bertunang itu sangat-sangat menguji kita".

ek elehhh, acah2 truna sgt kau ni jambu batu. anak brderet dah 6 org, bajet baru prtama kli di uji sgtt, dasar penabur sperm merata
Quote idakamaruddin 20-9-2017 04:32 PM
muka mcm dia ni pn ramai peminat

siap dh berapa kali kawen lg

untung la jd org "ensem"
Quote d_dalia 20-9-2017 04:36 PM
Nadia Mohd Affendi mcm mana "bff" JN je... kan @SepatUngu
Quote UsuFie 20-9-2017 04:38 PM
yeZZzza replied at 20-9-2017 04:06 PM
Tarikh pernikahan saya tidak boleh kongsi, ia mungkin sebelum majlis resepsi. Namun ia akan dijalank ...


tak tau nak kata apa statement pelawak2 ni kekadangnya...
Quote abangadek 20-9-2017 04:40 PM
ala2 jah tp ada koleksi binik
Quote AshkieLa 20-9-2017 04:43 PM
laku keras betul walau anak dah 6 org.. ade rupa je plak bukan jenis2 kepam bakal bininya.
apepun x yah laa acah2 teruna sgt nak ckp pasal dugaan tunang tu tokei oii.. hang tu dah bapak budak and ni kali ketiga nak menikah dah.
Quote sukacactus 20-9-2017 04:46 PM
Br 40 dah 2 kali kahwin cerai
Moga yg ke 3 ni berkekalan...jgn nak acah player sgt
Tp cam xcaya plak dia br 40, muka tua
Quote lolita737 20-9-2017 04:52 PM
yeZZzza replied at 20-9-2017 04:06 PM
Tarikh pernikahan saya tidak boleh kongsi, ia mungkin sebelum majlis resepsi. Namun ia akan dijalank ...

hahhhaa..tergelak sy baca komen..
eh apada tu pulak terbayang sudin dlm citer bujang lapok..




Quote umbut 20-9-2017 04:56 PM
Takut kena kutuk lah tu, pasal tu wat majlis tertutup..

Lihat semua komen(130)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 06:21 AM GMT+8 , Processed in 0.298582 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top