CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Adik Malang Dapat Abang Durjana

17-8-2017 04:18 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 5905| Komen: 62

Description: Lagi kes abang rogol adik kandung. Harian Metro melaporkan, dua lelaki masing-masing berusia 18 dan 20 tahun ditahan selepas merogol dan memukul adiknya di kediaman mereka di Sungai Petani.
Lagi kes abang rogol adik kandung. Harian Metro melaporkan, dua lelaki masing-masing berusia 18 dan 20 tahun ditahan selepas merogol dan memukul adiknya di kediaman mereka di Sungai Petani.




Suspek berusia 18 tahun mula memperkosa mangsa, 16, sejak bapa mereka meninggal dunia pada Jun 2015, ketika mereka bersendirian di rumah. 

Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Kuala Muda Superintendan Saifi Abd Hamid, mangsa diugut akan dicederakan sekiranya dia membuka mulut.

"Suspek berusia 20 tahun pula ditahan kerana sering memukul adiknya 
dan memaksa mangsa melakukan perbuatan mencuri sejak 2013.


“Ibu mereka yang menghidap kanser rahim ketika kejadian menerima rawatan di Hospital Sultan Abdul Halim menyebabkan suspek berani melakukan perbuatan itu," katanya.

Tambahnya, mangsa yang kali terakhir dirogol pada 30 Julai lalu memaklumkan perkara berkenaan kepada ibunya, namun wanita itu tidak mengambil sebarang tindakan dek kerana keadaannya yang lemah akibat penyakit dihidapi.

"Malah mangsa turut pernah dipukul dan diseret atas jalan tar menyebabkan kesan parut di badan sehingga kini.

“Dia yang tidak tahan diperlakukan kedua-dua abangnya kemudian tampil membuat laporan polis semalam sebelum mereka berdua kemudian ditahan," katanya.

Suspek yang didakwa merogol adiknya direman bermula hari ini hingga 23 Ogos, sementara abangnya direman sehingga 20 Ogos ini.

"Siasatan lanjut dijalankan mengikut Seksyen 376B Kanun Keseksaan dan Seksyen 323 Kanun Keseksaan," katanya. - CARI
15

Bagus
12

Marah
12

Terkejut
11

Sedih
15

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (72 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote haryatie 17-8-2017 04:21 PM
celaka betullll....
Quote raradhia 17-8-2017 04:21 PM
ya allah, kesiannya. .kenapa laa masa x ada bapak begitu plak ko buat dekat adk ko, bknnya nak ganti tanggungjawab bapak tu. .hmmm {:cryrun{:cryrun
Quote CardiGans85 17-8-2017 04:22 PM
{:cryrun{:cryrun{:cryrun{:cryrun{:cryrun{:cryrun
Bengongnya abam2 ni.sila masuk penjara n d buang keluarga..mak kau da separuh mati, bole plak tgamak nk mjamah adik sendiri..ironik
Quote bawalputih 17-8-2017 04:24 PM
Ya allah ya tuhanku..manusia jenis apa ni
Quote rainbow259 17-8-2017 04:25 PM
ya Allah kesian btul.. byk sgt skrg dgr berita mcm ni
Quote rainbow259 17-8-2017 04:25 PM
haryatie: celaka betullll....


tergamak buat cmtu kat adik dy
Quote sarahmirza 17-8-2017 04:34 PM
Salah makbapak ke?
Andai anak2 sedari kecik dididik..
Entah, speechless
Quote manehnya 17-8-2017 04:38 PM
ya allah tlg lah jagakan mangsa tersebut..
Quote Greenbutterfly 17-8-2017 04:38 PM
Kesiannye..ya allah mesti trauma adik tu,smoga abg2 jahanam tu x berkahwin dan ada zuriat..akan dtg kot2 anak pulak yg jd mangsa
Quote Greenbutterfly 17-8-2017 04:39 PM
Kesiannye..ya allah mesti trauma adik tu,smoga abg2 jahanam tu x berkahwin dan ada zuriat..akan dtg kot2 anak pulak yg jd mangsa
Quote Greenbutterfly 17-8-2017 04:39 PM
Kesiannye..ya allah mesti trauma adik tu,smoga abg2 jahanam tu x berkahwin dan ada zuriat..akan dtg kot2 anak pulak yg jd mangsa
Quote Greenbutterfly 17-8-2017 04:39 PM
Kesiannye..ya allah mesti trauma adik tu,smoga abg2 jahanam tu x berkahwin dan ada zuriat..akan dtg kot2 anak pulak yg jd mangsa
Quote Greenbutterfly 17-8-2017 04:39 PM
Kesiannye..ya allah mesti trauma adik tu,smoga abg2 jahanam tu x berkahwin dan ada zuriat..akan dtg kot2 anak pulak yg jd mangsa
Quote shernazz 17-8-2017 04:41 PM
im speechless okeh
tak ada kata kata yang elok untuk bagero dua ekor neh
Quote Jorja 17-8-2017 04:42 PM
Dolu2 tahun 90an banyak rogol incest juga ka? Bagusnya klu ada yg tahu stat.. mungkin sekarang ni budak2 ni senang akses porn agakny sampai rogol2..type aje segala porn boleh keluar... baru2 ni I baca ada remaja kt morroco tak silap kena jangkit rabies ke apa coz derang ramai2 p rogol donkey
Quote leylapple 17-8-2017 04:45 PM
anak2 lelaki tak menjadi..

adik pompuan jadi mangsa...

bpk dulu keja apa?
Quote marla69 17-8-2017 04:45 PM
Tak sedar airmata mengalir.. ya allah kenapa lah benda macam ni perlu berlaku. Kesian nya..malang sungguh nasib keluarga ini
Quote Jorja 17-8-2017 04:46 PM
By the way ada sorang kwn I yg dah beranak pinak pernah ckp kt I yg ttcian ni senang dapat kanser rahim coz tak pernah beranak well hello si mak yg ada anak setan ni pun kena ya..anak kena rogol pun dah tak boleh buat apa2
Quote kucen_miang 17-8-2017 04:51 PM
sarahmirza replied at 17-8-2017 04:34 PM
Salah makbapak ke?
Andai anak2 sedari kecik dididik..
Entah, speechless

cuba tanya @ifanonline dorang keje apa kot2 betul teori dia.

Lihat semua komen(62)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 02:10 PM GMT+8 , Processed in 0.138103 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top