CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Abang Durjana, Rogol Adik Berkali-Kali Sampai Mengandung

9-8-2017 10:51 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 12340| Komen: 102

Description: Seorang remaja lelaki tergamak merogol adik perempuanya yang baru berusia 13 tahun sehingga mengandung.
Seorang remaja lelaki tergamak merogol adik perempuanya yang baru berusia 13 tahun sehingga mengandung.

Memetik laporan Harian Metro, suspek yang berusia 16 tahun itu ditahan di Kampung Baru Semenyih.


Difahamkan mangsa dirogol lebih dari 10 kali semasa bapanya yang merupakan seorang pengawal keselamatan keluar bekerja.

Seumber berkata, "Mangsa tinggal bersama bapanya yang berusia 42 tahun dan lima lagi adik-beradik yang lain manakala ibu mangsa sudah melarikan diri sejak sebulan lalu." 

Gambar Hiasan
Bapa mangsa mula mengesyaki sesuatu selepas melihat perut anaknya yang semakin membesar.

"Dia membawa remaja tingkatan 1 itu ke hospital untuk pemeriksaan. Hasil pemeriksaan mendapati remaja itu hamil tujuh bulan sebelum mengaku dirogol abang sulungnya berkali-kali," tambah sumber.


Remaja perempuan itu kini di bawah jagaan Jabatan Kebajikan Masyarakat. -CARI
14

Bagus
25

Marah
16

Terkejut
28

Sedih
15

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (116 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote FanTasyCreaTioN 9-8-2017 02:09 AM
berlaku sblom mak lari lagi
dalam rumah pun tak selamat

Quote jofizo 9-8-2017 06:33 AM
mak lari kes apa plak...
Quote trakea 9-8-2017 07:03 AM
Dasar ateis
Quote aHoi83 9-8-2017 07:19 AM
7 bulan.... dah nk beranak dah
Quote haryatie 9-8-2017 07:25 AM
celaka betulll..
kenpa byk sgt kes rogol@sumbang mahram ni...
menjadi jadi pulak
issshhh..semua da jd setan
Quote HoneyManjer 9-8-2017 07:30 AM
Siannya budak tuh...
Quote spenderterselit 9-8-2017 07:32 AM
Pmpuan lemah selalu dianiayai
Quote mieymiey 9-8-2017 07:34 AM
Menyirap darah baca berita macamni pagi-pagi.
Ada abang pun jahanam.
Bukan nak melindungi adik.
Si jahanam ni pula yang merosakkan adik dia.
Quote trakea 9-8-2017 07:39 AM
haryatie replied at 9-8-2017 07:25 AM
celaka betulll..
kenpa byk sgt kes rogol@sumbang mahram ni...
menjadi jadi pulak

Hihih. Ada gak warga cariforum guna nama sumbang
Quote kentel 9-8-2017 07:50 AM
babi betul...elok patut lindung adik ko jadi bangsat!!!!
Quote bangcak 9-8-2017 07:55 AM
Dasar ateis!
Quote finesse 9-8-2017 07:57 AM
Dasar manusia beragama. Baik mampus saja.
Quote putehkundor 9-8-2017 07:57 AM
Apa nasib baby tu, alahai..... Berita gini pagi pagi buat mak teh stress
Quote lasagnaklcc 9-8-2017 07:59 AM
Kesian kat adik perempuan ni... mesti dia takut2 je duduk dlm rmh. Ada mak tak blh pakai, ada abg perangai jahanam plak.
Quote MissNigga 9-8-2017 08:09 AM
ntah ar .. tak tau nak cakap apa ....
Quote myakayina 9-8-2017 08:11 AM
abang jahanam..
Quote alieyrina 9-8-2017 08:13 AM
Kesiannyaa..mak pon lari tggai anak2 cmtu..
Quote umbut 9-8-2017 08:44 AM
Edited by umbut at 9-8-2017 11:40 AM

Speechless
Kat sekolah kena tubuhkan pusat aduan.. kalo budak2 takut nak bagitau mak pak.. adu kat guru.. kena kaunseling semua budak2.. jgn takut buat aduan, jabatan akan bantu selamatkan..

Quote manehnya 9-8-2017 08:54 AM
x penah pulak dgr kes sumbang mahram bg kaum lain.. asik melayu jah...

stress baca berita cmni

Lihat semua komen(102)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

18-4-2024 06:45 AM GMT+8 , Processed in 1.991958 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top