CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Ngeri! Doktor Jumpa Belut Gergasi Bersarang Dalam Perut Lelaki

20-4-2017 05:56 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 7867| Komen: 74

Description: Memetik laporan Shanghaiist, tanpa disangkakan, doktor terkejut besar menemui seekor belut gergasi yang berukuran 50 sentimeter panjang berenang-renang di dalam perutnya sehingga ususnya dipecahkan da ...
Minggu lalu, seorang lelaki yang dikenali Liu berasal dari sebuah daerah di Guangzhou dikejarkan ke hospital akibat mengadu mengalami sakit perut yang kronik. 

Doktor segera melakukan pembedahan, apabila mendapati perut mangsa yang berusia 49 tahun itu semakin membengkak dan kelihatan sangat tidak normal.

Memetik laporan Shanghaiist, tanpa disangkakan, doktor terkejut besar menemui seekor belut gergasi yang berukuran 50 sentimeter panjang berenang-renang di dalam perutnya sehingga ususnya dipecahkan dan menyebabkan beberapa organ badan yang lainnya rosak.

Liu berjaya diselamatkan dan keadaannya kini dilaporkan stabil hasil tindakan pantas doktor dan pasukan perubatan yang terbabit dalam pembedahannya. 

Menurut Liu, dia memaklumkan kepada doktor di mana dia pernah mendengar bahawa dalam perubatan tradisional, belut boleh digunakan untuk merawat masalah sembelit dan dia mengambil keputusan ‘gila’ berkenaan untuk mencubanya.

Liu kemudian memasukkan belut hidup melalui lubang duburnya dengan harapan masalah sembelitnya berakhir namun malangnya kaedah itu tidak menjadi apabila keadaan menjadi semakin teruk sehingga memaksa dikejarkan ke hospital.

Sehubungan itu, pada Mei 2010, terdapat juga kes seumpama itu apabila seorang lelaki dari Sichuan meninggal dunia selepas rakannya memasukkan belut hidup ke dalam lubang duburnya sebagai gurauan sesama rakan.- CARI






11

Bagus
6

Marah
6

Terkejut
4

Sedih
9

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (44 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote idakamaruddin 20-4-2017 06:10 PM
bongok btl la amalan masuk belut dlm bontot
Quote grouper 20-4-2017 06:15 PM
Itu belut biasa..belut gergasi biasa panjangnya dekat 2 meter.
Quote aku.semut.merah 20-4-2017 06:23 PM
Bodo giler tahap hape2 dh ni :
Quote onexox97 20-4-2017 06:28 PM
ngerinya
only ij china
Quote kucen_miang 20-4-2017 06:28 PM
Nak ubat sembelit ke nak penuhi napsu gayah?
Quote Nenasketum 20-4-2017 06:28 PM
Apa makanan umat PRC ni ek. Perangai tak boleh hadam betul
Quote aqissa 20-4-2017 06:32 PM
China kan pelik2....
Quote bottombikini 20-4-2017 06:33 PM
kesiannye belut tu
Quote Esmiria 20-4-2017 06:42 PM
Ngeri doeeeee
Quote Pajeri_Nenas 20-4-2017 06:48 PM
mcm Mana boleh msk ikut bontot. unimaginable
Quote fox. 20-4-2017 06:48 PM
Kesian doktor2 di sana.terpaksa berdepan dgn macam2 pesakit
Quote dani-rox 20-4-2017 06:51 PM
Ubat sakit sembelit katanya. Yeah right
Quote kuzaime 20-4-2017 06:53 PM
apa ke bangang masukkan belut kt lubang bontott sbb nk ubatkan sembelit??! Xkan dorang x tau apa gunanya julap..
Apa2 pun tahniah Kat doc
Quote catalina 20-4-2017 07:13 PM
What the fuck? ????
Quote CrowneGlory 20-4-2017 07:42 PM
Nasib baik sepet2 yg dh ddk tanah melayu bijak2 x mcm sedara mara yg masih ddk kat tanah asal
Quote BlueRoses96 20-4-2017 08:08 PM
Makkk aihhhh panjang nya
Quote cheergirlz 20-4-2017 08:08 PM
eeewww...iols bole bca jer..x mo tgk video tue...
Quote kimsa-ra 20-4-2017 08:10 PM
apa ke bodoh..
lain kali mskkn ular gerenti mujarab
Quote aleesyasofia 20-4-2017 08:13 PM
cara lain boleh guna tp dok guna belut bt ape.. myeksakn bdn jer..

Lihat semua komen(74)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

22-2-2024 12:31 PM GMT+8 , Processed in 0.243358 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top