CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Benjy Tak Serik, Kali Ini Dicekup Sorok Syabu Dalam Dubur

21-4-2017 09:52 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 53721| Komen: 488|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: Tak serik-serik artis tanah air yang seorang ini terjerumus ke dalam kancah penyalahgunaan dadah.
Tak serik-serik artis tanah air yang seorang ini terjerumus ke dalam kancah penyalahgunaan dadah.

Pelakon Benjy atau nama sebenarnya Khaeryll Benjamin Ibrahim, 38, kali ini ditahan bagi kesalahan sama pada Selasa lalu, di Lapangan Terbang Kualanamu, Deli Serdang, Sumatera Utara.




Memetik Detik News, Ketua Penyeliaan dan Perkhidmatan Duti dan Cukai Kualanamu Zaky Firmansayah berkata anak kepada pelakon terkenal, Allahyarham Azean Irdawaty itu dipercayai datang ke Medan kerana mahu mencari juruhebah (deejay).

"Selepas pemeriksaan, dua bungkus dadah jenis syabu seberat 14 gram ditemukan di dalam duburnya," jelasnya.



Menurut Zaky, Benjy mengaku membeli syabu berkenaan daripada seseorang di Kuala Lumpur dan dia pernah ditahan di Malaysia sebanyak empat kali sekitar tahun 2015, membabitkan kes dadah.

"Benjy boleh dihukum mati jika disabit kesalahan kerana mengedar dadah, namun kes masih dalam siasatan pihak berkuasa," katanya.


Foto: Detik News

Terdahulu, pada April 2016, Benjy dibebaskan Mahkamah Majistret Muar, Johor atas tuduhan memiliki methamphetamine seberat 28.99 gram pada Mac 2015.

Tak serik-serik Benjy ni. Apalah nasib dia di seberang sana? - CARI
29

Bagus
18

Marah
19

Terkejut
19

Sedih
20

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (127 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Aduradura 20-4-2017 07:41 PM
Benjy benjy..skrg mak dah takde, confirm hukuman dijalankn...tak terlepas lerrr
Quote toxicated 20-4-2017 07:41 PM
Kene tangkap kat sini asyik terlepas. Tangkap sana dah takde kabel la uols
Quote dubuk 20-4-2017 07:43 PM
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Quote masnona 20-4-2017 07:44 PM
Rip to you
Quote sitisitu25 20-4-2017 07:44 PM
dia pon nk melebarkan sayap berniaga internasional chuollss..benjy, sila meninggal pls!!
Quote skankin7en 20-4-2017 07:44 PM
Takda backup dah neh...
Quote eyansss 20-4-2017 07:48 PM
kalo kat indon memang tak lepas la... melainkan bapak kandung dia ada kabel besau kat indon...
Quote lonely_surina 20-4-2017 07:51 PM
berani btl benjy neh..
Quote mixed 20-4-2017 07:53 PM
Klu kt sana hukum mati kan??
X penah serik dia ni elok la kena kt sana.
Quote Duta lover 20-4-2017 07:54 PM
Tahun depan bebas la tu
Quote kechikchomel 20-4-2017 07:55 PM
lahaiiiii.....Tak serik2 lagi ke??
Buat hal kat tempat orang lak tu!
Quote SOfiemai 20-4-2017 07:55 PM
: jenis tak mkn saman...
Quote kiah_mai_pulak 20-4-2017 07:55 PM
Mcm mana kat Kl boleh lepas?? Kat indon leh kantoi lak?? Ke polis airport kena suap?? Masalahhh
Quote JeepersCreepers 20-4-2017 07:57 PM
eyansss replied at 20-4-2017 07:48 PM
kalo kat indon memang tak lepas la... melainkan bapak kandung dia ada kabel besau kat indon...

Suami arwah bkn bapak kandung dia ke?
Quote NadineNajmie 20-4-2017 07:58 PM
Dubur selalu disantuni ke konsepnya

Rip benjy.. Mungkin titik permulaan sebuah penyesalan
Quote stania83 20-4-2017 08:00 PM
Benjy ni mmg nak mati rasanya. Dia dah takde tujuan hidup. Nak bunuh diri mcm tak tercapai jadi jalan mudah main dadah
Quote Acik_Whitney 20-4-2017 08:02 PM
dah tak ada kerja lain ke nak buat?
berlakon  pun ok kan dia ni...bukan stok2 kayu  jati.
alih2 pilih jalan yg memusnahkan diri kediri
Quote apedehal 20-4-2017 08:05 PM
Nak tnya soalan bodoh ni.. sorok dlm dubur tu nk kna heols berak dulu ke baru keluar

#inesen
Quote lonso 20-4-2017 08:05 PM
berbbakat tapi napelah jadi lagu tuh...

Lihat semua komen(488)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 11:43 PM GMT+8 , Processed in 0.131183 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top