CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Ibu Segala Syaitan, Ikat Anak Sampai Tidak Bernafas Di Pasar Basah

21-3-2017 12:37 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 9975| Komen: 35|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Kebelakangan ini kita sering disajikan dengan berita tentang anak-anak yang menjadi mangsa deraan ibu bapa mereka sendiri.
Kebelakangan ini kita sering disajikan dengan berita tentang anak-anak yang menjadi mangsa deraan ibu bapa mereka sendiri.

Luluh hati bila mengenangkan nasib malang anak-anak kecil yang tidak berdosa, apatah lagi jika melihat sendiri penderaan itu di depan mata.


Video yang tular di media sosial ini juga sudah cukup membuat sesiapa pun panas hati menyaksikan kelakuan ibu yang kejam dan tidak berperikemanusiaan.


Menerusi rakaman berdurasi 30 saat ini, wanita tersebut cuba mengikat anaknya di tiang dengan membelit tangan peha dan lehernya menggunakan seutas tali.


Dalam keadaan marah dia turut memijak kepala anaknya tanpa mempedulikan budak lelaki tersebut yang merayu, "Tak boleh nafas, tak boleh nafas."

Menurut sumber, kejadian berlaku di sebuah pasar Park Kret di Nonthaburi, Thailand.

Netizen yang melihat rakaman ini mempersoalkan orang yang lalu lalang di kawasan tersebut tanpa cuba untuk meleraikannya.

Dunia semakin kejam dengan kewujudan golongan ibu yang langsung tiada perasaan kasih sayang seperti ini.

Buat ibu bapa di luar sana, sayangilah anak-anak kerana merekalah harta kita di dunia dan di akhirat- CARI
9

Bagus
17

Marah
9

Terkejut
9

Sedih
17

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (75 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote vanillaninja 21-3-2017 12:39 PM
Kalau anak tu nakal sekali pun perlu ke sampai kena pijak macam tu?
Quote matchstick 21-3-2017 01:43 PM
gila btol..pijak dgn selipar pulak tu. nt dh tua kena pijak dek anak baru padam muka
Quote teha86 21-3-2017 01:44 PM
semoga da besar..ko pijak balik mak ko...
Quote manehnya 21-3-2017 02:34 PM
ok kt thailand

kalu kt mesia ... aku sndri nk g buat mak dia
Quote M.Rose 21-3-2017 02:37 PM
Puihh punye mak. Mandul la ko. Aku sumpah terus.
Quote LautBiru52 21-3-2017 02:46 PM
Mak jenis ape la ni.. ish ish
Quote nakkomenjugak 21-3-2017 02:50 PM
Meh sini aku pijak kepala kau pulak.
Quote nuryakmal 21-3-2017 03:19 PM
how to earn respect from your own child if you dont have respect for them?

gila laaaa
Quote -electrifying- 21-3-2017 03:23 PM
mohon dipijak bile dh tua nnti
Quote mieymiey 21-3-2017 03:27 PM
Ya Allah, langsung takder rasa perikemanusiaan pada anak sendiri?
Quote Artemesiaa 21-3-2017 03:32 PM
Banyak je kes cam ni kat Thailand garang tak tentu arah budak dah besar nanti dia buat benda yang sama pulak pada ibu atau anaknya.
Quote esbatu 21-3-2017 03:47 PM
da tua nanti bila ko dipijak baru ko rase
Quote merrissa 21-3-2017 03:52 PM
tulaaa orang mencucuk ...hang pon nak mencucuk

dah dapat anak...malas jaga....ikat jahhh
Quote sssf83 21-3-2017 04:35 PM
kesiannya budak tu.. hope dia selamat.. jauhkanlah dia dari orang-orang/benda-benda yg tak elok..

Quote Jorja 21-3-2017 04:46 PM
Ada orang diberikan harta yang banyak tapi belum dikurniakan anak..
Dan ada orang diberikan anak yg ramai tapi tidak diberi rasa kasih sayang..

Haa ni lah salah satu contohnya kan.. kadang2 orang yg tak ada anak lagi tu aman2 aje
Quote haryatie 21-3-2017 04:46 PM
gilerrrr meroyan perr
Quote DeeHanania 21-3-2017 05:15 PM
Tambat anak mcm tambat kambing, gamak yer...
Celaka btol
Quote spankee_fili 21-3-2017 05:41 PM
aaa...kemurungan lepas tengok !!
Quote giyomi 21-3-2017 07:47 PM
Binawe nyer fukiz, sepatut org ramai pijak2 kimk ni kat lumpur pasar busuk

Lihat semua komen(35)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

22-2-2024 08:36 AM GMT+8 , Processed in 0.064407 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top