CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Lelaki Dakwa Miliki Kemaluan Lebih Besar, Telentang Dibalun Penduduk

21-3-2017 11:54 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 12708| Komen: 83

Description: Padah kerana menganggu dan juga menunjukkan isyarat lucah kepada isteri orang, seorang lelaki Pakistan dibelasah orang awam

Padah kerana menganggu dan juga menunjukkan isyarat lucah kepada isteri orang, seorang lelaki Pakistan dibelasah orang awam sebelum ditahan polis di Simpang Tiga Kedai Mulong, Kelantan kelmarin. 


Memetik laporan Sinar Harian, suspek yang bekerja sebagai penjaga kaunter didakwa menanyakan soalan berbaur lucah kepada mangsa ketika membuat bayaran di sebuah kedai runcit. 

Dia juga dilaporkan menunjukkan isyarat lucah dengan jari kelengking serta membuat perbandingan dengan suami mangsa. 

Mangsa kemudian memberitahu adiknya yang berusia 20-an sebelum adiknya itu memberi amaran kepada suspek. Difahamkan ketika itu suspek menafikan dan berlaku pergelutan sebelum suspek mengeluarkan kayu dan memukuk adik wanita itu. 

Selepas kejadian, adik mangsa sekali lagi datang dan memberi amaran supaya suspek tidak membuat gangguan seksual terhadap mangsa dan orang kampung. 

Suspek dikatakan menjadi berang sebelum mengambil pisau namun sempat ditahan adik mangsa. Orang awam yang melihat kejadian itu datang membantu adik mangsa dan membelasah suspek.

Kini Ssuspek dalam tahanan polis untuk tindakan selanjutnya. - CARI 

Foto: Sinar Harian
18

Bagus
22

Marah
17

Terkejut
13

Sedih
17

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (99 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kucen_miang 21-3-2017 09:11 AM
cash  
Quote Modngengade 21-3-2017 09:12 AM
Cash la....dtg negara org buat onar lagi
Quote manehnya 21-3-2017 09:16 AM
rasainnn


mula2 baca tajuk x paham

beberapa kali baca baru paham hihihi

suspek menunjukkan isyarat jari kelengkeng yang menggambarkan perbandingan kemaluan suami mangsa dengan suspek.


jari kelengkeng?
Quote oak.balustrade 21-3-2017 09:18 AM
Padan muka. Kalau pen*s besar balak pun tak guna kalau terjelepuk kena balun dengan si jari kelingking tu. Otak letak kat pen*s selayaknyalah kena ajar :
Quote Changa 21-3-2017 09:20 AM
Hina nya warga sunni lokal konek besar kelingking jah
Baik korek2 puks tu dengan jari jah dek
Quote prettyuglybabe 21-3-2017 09:24 AM
padan muka..

Quote namirulmukminin 21-3-2017 09:32 AM
Besau sangat ke kotey ko tu? Bodoh punya pakis!! Meh lawan dgn kotey aku tengok sapa besau?? Stakat Pakis tu, takde le besau mana pon.. Aku kalu dgn negro ye.. memang aku angkat bendera putih awal2.. Tapi stakat mat pakis ni, tak heran lagi la.. 80% aku berani kompiden aku punya batang lagi besau la dari mat pakis neh..
Quote laksmanabentan 21-3-2017 09:37 AM
hahahaha.... mcm ni pun ada... hahaha...
Quote Rainrein 21-3-2017 09:40 AM
Padan muka. Mulut huduh sangat kan. Amik ko kena tibai.
Quote famri7 21-3-2017 09:43 AM
amboi satu kampung konsepnya terhina..sah betul la khanz badi konek kecik dsr ummah terrorist
Quote grouper 21-3-2017 09:45 AM
Lucu berita ni
Quote chinta89 21-3-2017 09:47 AM
kejap lagi pakat wat perbandingan barang masing2.. komen terdahulu di atas dh ade hehe
Quote xAthenax 21-3-2017 09:48 AM
really?  laki bini sentap
lalu bawak geng kah?
Quote CiliPadiSedap 21-3-2017 09:48 AM
bedah cun tengah merembes mutiara nilamsari
Quote AbukRokok 21-3-2017 09:50 AM
ummah pujaan meleis - Pukistan
Quote Prickford 21-3-2017 09:50 AM
Low class betul otak mat paki ni.
Quote delsmomm 21-3-2017 09:58 AM
hansuangnye mulut...

berani betul beliyau menyentapkan tangkai hati ummah meleis...

mat pakis nehh kalau dapat kat hakak @Bedah.Cun  harus lunyai di kerjakan...
Quote matchstick 21-3-2017 10:00 AM
bengong

siap ada gambar perbandingan
Quote iwan007 21-3-2017 10:04 AM
Mana pic cik nek pakis yg kena belasah tu? xder kira scam

Lihat semua komen(83)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 02:25 AM GMT+8 , Processed in 0.054526 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top