CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Paksa Anak Isteri Mengemis, Lelaki Dayus Ditahan Polis

7-2-2017 10:06 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5835| Komen: 42

Description: Tindakan seorang lelaki yang berusia 36 tahun di Sungai Petani Petani yang memaksa isteri dan tiga anak perempuannya mengemis sejak 29 Januari lalu di sekitar daerah ini mengundang padah apabila dia d ...

Foto: Utusan Online
Tindakan seorang lelaki yang berusia 36 tahun di Sungai Petani Petani yang memaksa isteri dan tiga anak perempuannya mengemis sejak 29 Januari lalu di sekitar daerah ini mengundang padah apabila dia ditahan. 

Ketua Polis Daerah Kuala Muda Md Zukir Md Isa berkata, suspek sebelum ini membawa isteri berusia 29 tahun dan tiga anak perempuan berusia lima hingga tujuh tahun tinggal bersama ibu wanita itu di Taman Ria, di sini, 10 Januari lalu.

Menurut laporan Harian Metro, suspek mengambil mereka semula dengan alasan ingin ke Pulau Pinang namun malangnya lelaki terbabit membelasah isterinya selepas mendakwa mangsa curang sebaik sahaja tiba di perhentian bas di taman itu.

"Selepas memukulnya, suspek memaksa isteri dan anak-anaknya mengemis dan jika enggan, mereka akan dipukul.

Foto: Harian Metro
"Bagaimanapun mangsa berjaya diselamatkan pada jam 10.30 malam Khamis lalu oleh anggota Skuad Bantuan Krisis MCA (CRSM) Sungai Petani yang menerima aduan daripada orang awam, empat beranak itu mengemis di hadapan sebuah bank di Pekan Baru," kata Zukir.

Siasatan lanjut dijalankan mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan dan Seksyen 18 (A) Akta Keganasan Rumah Tangga. -CARI
13

Bagus
10

Marah
8

Terkejut
9

Sedih
9

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (59 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote insulin 6-2-2017 08:16 PM
Biawak hidup Chinese ke ni?
Quote ronapink 6-2-2017 08:24 PM
ada akai paksa anak bini minta sedekah
Quote CiliPadiSedap 6-2-2017 08:36 PM
kenapa ye muka kena blur bila pesalah?
Quote sueburn 6-2-2017 08:53 PM
Lahanat sungguh, dasar biawak  :
Quote GhostWalking 6-2-2017 09:24 PM
Dasyat dek harap kau melohong dalam penjara nanti ok
Quote umbut 6-2-2017 09:31 PM
Mcm2 kes kat kedah skrg ni..
Quote sukacactus 6-2-2017 09:31 PM
Eh bila baca ni terus teringat sohai laksa
Quote kuzaime 6-2-2017 09:39 PM
Kejinya hidup..makin hasil anak bini sedangkan itu tanggungjawab dia..
Quote takayama 6-2-2017 09:49 PM
X memsl anak bini kena tanggung si biawak hidup, kejis tol jantan ni
Quote red_cattleya 6-2-2017 10:03 PM
nak suruh bayar kalah judi ke
Quote alieyrina 6-2-2017 10:23 PM
Ee rasa nak lempang2 muka jantan tu!
Quote Aizuzu 6-2-2017 10:23 PM
Jantan durjana btoiiiiii la
Quote haznor 6-2-2017 10:41 PM
Jantan bangang. Elok kerat je kote tu.
Quote aHoi83 6-2-2017 10:56 PM
Elok dipukul beramai2. Nak rogol tak lalu sbb boncit
Quote asyriqa 6-2-2017 10:59 PM
Lahanat sgt pangai jantan gini...hrp ko kena panah petir
Quote GigaMom 6-2-2017 11:02 PM
Mungkin ada baikny jika kita lapor kes org2 mengemis, ntah2 ada kisah di sebaliknya..mcm ni lah
Quote Lolalala 6-2-2017 11:06 PM
bapak ayam wannabe??
Quote nabila11 6-2-2017 11:47 PM
Mental punye bapak :
Quote Manjahati 6-2-2017 11:56 PM
Kurang asam punya jantan

Lihat semua komen(42)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 11:39 AM GMT+8 , Processed in 0.102492 second(s), 63 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top