CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Polis Buru Individu Panjat Mercu Tanda 'Ipoh'

2-1-2017 11:21 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 28304| Komen: 304

Description: Susulan kes mercu tanda Ipoh, pihak polis minta semua indiidu yang terbabi untuk tampil ke balai polis berhampiran bagi membantu siasatan.
SUM Chang Keong, Foto: Berita Harian

Susulan kes mercu tanda Ipoh, pihak polis minta semua individu yang terbabi untuk tampil ke balai polis berhampiran bagi membantu siasatan.

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Sum Chang Keong berkata, pihaknya sudah menerima laporan polis dibuat pegawai Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) mengenai tindakan berbahaya itu.

"Kes kini disiasat mengikut Seksyen 336 Kanun Keseksaan iaitu kerana perbuatan membahayakan diri sendiri atau orang lain.Jika sabit kesalahan mereka boleh dikenakan tindakan penjara tidak lebih tiga bulan atau denda RM500 atau kedua-duanya," katanya kepada Harian Metro.

Foto: Facebook
Polis kini sedang mengenal pasti dan mengesan kesemua individu yang terbabit memanjat struktur binaan berkenaan.

Pihaknya yakin dapat mengesan seorang daripada individu itu yang memuat naik gambar serta video perbuatan mereka itu di laman sosial hingga menjadi viral.

Orang awam yang mempunyai maklumat mengenai kesemua individu terbabit diharap dapat menghubungi pihak polis. -CARI
17

Bagus
13

Marah
18

Terkejut
24

Sedih
43

Lawak
50

Bosan

Friends Rank (165 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sebu 1-1-2017 12:22 AM
Ya Allah. Bangang nak mampos budak2 ni. :
Quote juliez 1-1-2017 12:22 AM

Esok kena angkut la ni. DBI dah report polis. Merasa la tidur lokap di hari pertama tahun baru gitu
Quote ronapink 1-1-2017 12:23 AM
weiii giler gayat  
Quote cepheid 1-1-2017 12:26 AM
Kalau jatuh tu tak tau lah
Quote ultra78 1-1-2017 12:27 AM
Takpelah. Janji bungkus kepala.

Quote sebu 1-1-2017 12:27 AM
Anak siapa la ni:
Quote ixora6 1-1-2017 12:29 AM
dah lama jugak perati IG budak ni dari dulu. sama macam tipikal budak2 muda yg femes kat IG, banyak followers.
dulu ig dia selalu naik kat explorer. tadi tengok dia dah private ig. maybe sebab kes viral ni la kot. tau takut
Quote deezeck 1-1-2017 12:30 AM
Totop habah lu la kafirun
Quote wana89 1-1-2017 12:31 AM
Attention seeker ko dik.. tak ada kerja agaknya
Quote FOTHER-MUCKER 1-1-2017 12:32 AM
Saya bangga dengan keberanian mereka. Kalau saya mengigil dah.
Quote JDT 1-1-2017 12:34 AM
Edited by JDT at 1-1-2017 12:35 AM

Upper body strength bebudak ni kuatlah jugak
Quote sebu 1-1-2017 12:35 AM
Nak tarik perhatian dunia pun ke biarlah yang x membahayakan nyawa dan boleh dibanggakan . Tak pikir panjang aihhh budak2 ni
Quote Wal..Hal 1-1-2017 12:35 AM
Knp sape2 yg pakai tudung agak bodoh lately, drpd ko bgayut mcm monyet atas tu ape kate ko pi masjid sembahyang sunat ke ape lg berpekdah
Quote deezeck 1-1-2017 12:36 AM
FOTHER-MUCKER replied at 1-1-2017 12:32 AM
Saya bangga dengan keberanian mereka. Kalau saya mengigil dah.

Keberanian lu tertotop

Minda lu pun sama tertotop

Apa pun tak boleh pakai
Quote Modngengade 1-1-2017 12:37 AM
Cikki birah nak berlaki memang suka buat benda2 bodoh...cash la kan
Quote deezeck 1-1-2017 12:38 AM
Wal..Hal replied at 1-1-2017 12:35 AM
Knp sape2 yg pakai tudung agak bodoh lately, drpd ko bgayut mcm monyet atas tu ape kate ko pi masjid ...

kafirun bangsat macam lu hanya nampak cebisan tekstil kecil tu je sebagai bahan kebencian

Get a life la you moron
Quote rendezrous 1-1-2017 12:41 AM
lebih pada nk show off je pon budak2 hingusan ni.. tp silap, dapat cercaan je sudahnya.. tepuk tgn je la kalau budak2 ni jatuh.msalahnya kalau hempap kat org bawah tu je la.nyawa org lain trlibat tu::
Quote FOTHER-MUCKER 1-1-2017 12:47 AM
deezeck replied at 31-12-2016 04:36 PM
Keberanian lu tertotop

Minda lu pun sama tertotop

Kaldai jiran lu dah reject bersenggama dengan lu ke sis? Sebab itu lu stress kehulu kehilir dalam forum ni?

Apa kata lu pi cuba lembu ka kambing ka?
Quote ronapink 1-1-2017 12:47 AM
harapnya malam besok mereka menginap di lokup polis

Lihat semua komen(304)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-7-2024 07:13 PM GMT+8 , Processed in 0.202132 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top