CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Akibat Hidang Lauk Sejuk, Suami Pukul Isteri Ditahan Polis

13-12-2016 12:35 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 7087| Komen: 53

Description: eorang penternak ayam di di Kampung Jagus Lambir, Miri, Sarawak ditahan polis kerana memukul isterinya dengan menggunakan tali pinggang dan rotan.

Foto Hiasan
Seorang penternak ayam di di Kampung Jagus Lambir, Miri, Sarawak ditahan polis kerana memukul isterinya dengan menggunakan tali pinggang dan rotan.

Ketua Polis Miri ACP Khoo Leng Huat berkata, suspek yang berusia 33 tahun telah memukul mangsa berusia 34 kerana marah dihidangkan lauk yang sejuk.

"Apabila mangsa mahu memberi anjing makan lauk yang dimasak, suspek marah dan memukul pengadu menggunakan tali pinggang dan rotan," katanya.

Menurut laporan mStar Online, mangsa yang juga seorang suri rumah mengalami kesan lebam dan calar akibat dirotan dan dipukul di kaki, tangan dan seluruh badan.


Suspek ditahan reman tiga Hari sehingga Khamis ini. -CARI
19

Bagus
22

Marah
14

Terkejut
15

Sedih
19

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (99 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sebu 13-12-2016 12:59 PM
Dah lama bini tu masak la tu..lagi mau pukul: kamu yg lambat makan :
Quote aHoi83 13-12-2016 01:01 PM
Nak panas kan lauk senang je bang. Tak penat pun. Lagi penat kau menghayun tali pinggang memukul bini tu.
Quote Nenasketum 13-12-2016 01:02 PM
Bukan nak dibelikan bini tu microwave, dipukulnya lagi. Esok kena racun mati,  bini la jugak masuk jail
Quote cHimo 13-12-2016 01:03 PM
Jilake kenapa si suami tongong tuh tak kasi panas sendiri saja..
Quote krustykrab 13-12-2016 01:24 PM
Nenasketum replied at 13-12-2016 01:02 PM
Bukan nak dibelikan bini tu microwave, dipukulnya lagi. Esok kena racun mati,  bini la jugak masuk j ...

Dasar jantan pemalas gitu la, nk angkat pungkok buat keje rumah sikit pun berat...
Quote kelip2_07 13-12-2016 01:26 PM
sngnye idup ko..sume nk dilyn mengalahkan raja..hrpkn bini lyn elok..ko sndiri pn xreti lyn bini..laknat
Quote namr 13-12-2016 01:33 PM
Dasar pemalas
Quote abangbeca 13-12-2016 01:35 PM
Gambar hiasan tu.bukan pukul bini sbb lauk sejuk... nampak cam pukul bini nak wat lauk..
Quote ronapink 13-12-2016 01:52 PM
ganasnya suami yang berasal dari Kmpung Jagus Lambir, Sarawak ni..

lauk sejuk nak bantai, ko tu balik pukul berapa?
Quote rojakpedas 13-12-2016 01:55 PM
kelip2_07 replied at 13-12-2016 01:26 PM
sngnye idup ko..sume nk dilyn mengalahkan raja..hrpkn bini lyn elok..ko sndiri pn xreti lyn bini..la ...

kau nak glamor lagi tak nakharammm wooi??

hahahhaha


Quote mzzenma 13-12-2016 01:59 PM
mzz tak faham lah berita ni..pukul bini sebab lauk dah sejuk or sebab bini bagi anjing makan lauk sejuk ke sebab anjing makan makanan manusia ke macam mana?

Quote kikuri 13-12-2016 02:01 PM
beli la satu microwave... sok sok nak makan reti la pg panaskan sendiri...
Quote insulin 13-12-2016 02:13 PM
Selayaknyalah masuk lokap. Kalau nak makan masakan panas segera, pergilah makan di restoran.
Quote FARRAZOOL 13-12-2016 02:13 PM
Menggila::
Quote prettyuglybabe 13-12-2016 02:42 PM
bodoh punya laki..
Quote sebu 13-12-2016 02:55 PM
mzzenma replied at 13-12-2016 01:59 PM
mzz tak faham lah berita ni..pukul bini sebab lauk dah sejuk or sebab bini bagi anjing makan lauk se ...

Aku rasa bini dah lama masak jadi bila suami nk mkn tgk lauk pauk sejuk suami cerca bini jadi bini ingat suami dah xnak dia nk bgla anjing lauk tu...mungkin suaminya marah cerca sebut lauk sejuk macam ni lebih baik bagi anjing layaknya. Ahah gitula mungkin kata2 suami yg menyebabkan isteri pun bagi anjing makan. Jadi bila dia tengok bini bagi anjing betul2 lalu mengamuk lagi teruk dan terus pukul bini    ahah ok x jalan cerita aku
Quote mesmerize 13-12-2016 03:00 PM
kat sana masih susah kot , dapur gas pun takde, nak panaskan lauk kena tiup kayu n arang bagi api menyala.. dah la musim hujan ni kayu2 api basah.. nak ada microwave jauh sekali..
Quote fifie_olin 13-12-2016 03:01 PM
somi aku laok sejuk pon dia bedal gak...bila aku nk pnskn dia kata x yah...dh lpr sgt kot
Quote Modngengade 13-12-2016 03:06 PM
kakak syak  ummah iban stress menternak hayam2

Lihat semua komen(53)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 03:03 PM GMT+8 , Processed in 0.064681 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top