CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Disangka Patung, Rupaya Mayat Terapung Di Sungai Kelantan

13-12-2016 11:36 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5352| Komen: 26

Description: Seorang lelaki yang dikenali sebagai Mohd Irman Abdullah, 35 telah menemui mayat terapung di Jambatan Tendong, Pasir Mas, Kota Bharu.
Foto: Harian Metro

Seorang lelaki yang dikenali sebagai Mohd Irman Abdullah, 35 telah menemui mayat terapung di Jambatan Tendong, Pasir Mas, Kota Bharu.

“Saya ingatkan patung, rupanya objek itu adalah mayat seorang lelaki,” kata Irman kepada Harian Metro.

Dalam kejadian jam 8.04 pagi itu, mayat yang belum dikenal pasti identitinya itu hampir reput ditemui terapung di Sungai Kelantan di kampung berkenaan. Mayat dibawa ke Hospital Perempuan Raja Zainab II (HRPZII) untuk dibedah siasat.

Menurut laporan, Imran dikatakan mengayuh basikal bersendirian melalui jambatan berkenaan.

Tambah Imran, "Ketika mengambil gambar, saya ternampak objek kelihatan seperti patung di dalam sungai. Beberapa minit kemudian saya memberitahu seorang individu yang melalui jambatan itu yang sedang berjoging untuk mendapat kepastian mengenai objek berkenaan menyerupai manusia."


Ketua Polis Daerah Asisten Komisioner Baharom Abu berkata, “Mayat dibawa ke darat dengan bantuan pasukan Jabatan Bomba dan Penyelamat dan diserahkan kepada polis untuk tindakan selanjutnya."

Beliau juga meminta kerjasama orang awam yang kehilangan ahli keluarga supaya menghubungi polis untuk sebarang maklumat. -CARI
18

Bagus
13

Marah
18

Terkejut
23

Sedih
33

Lawak
23

Bosan

Friends Rank (128 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cknoriz 13-12-2016 11:40 AM
sapo la agaknya
Quote Nenasketum 13-12-2016 12:11 PM
Banyaknya sampah
Quote ultra78 13-12-2016 12:13 PM



Quote miszclassique 13-12-2016 12:14 PM
Ayoyo
Quote Inezkhalidi 13-12-2016 12:37 PM
Kot takde pic zoom in tu memang x perasan langsung ada mayat.
Quote famri7 13-12-2016 12:47 PM
tapi kan kebersihan adalah sebahagian (xtau berapa percent sis) daripada iman..ujung2 propa jah ke sis?
Quote cap_ayam 13-12-2016 12:49 PM
Sampah apa ada tong2 ni
Quote gaara_X 13-12-2016 01:01 PM
ermmm...mmg tajam pandangan deme...
Quote Rainrein 13-12-2016 01:48 PM
Kalu xde pic yang fokus tu sampai ke sudah x nampak mana mayat sebab banyak nau sampah.  
Quote FARRAZOOL 13-12-2016 02:19 PM
Tetap x nampak lagi mayat dlm pic yg dh siap zoom in tu...kena pegi check mata ni
Quote FARRAZOOL 13-12-2016 02:20 PM
Ok..dh dapat tengok  pun mayat tu..takziah
Quote Lolalala 13-12-2016 02:21 PM
kesian mati begitu.... nasib jugak ada yg perasan
Quote siputsedut 13-12-2016 03:21 PM
cap_ayam replied at 13-12-2016 12:49 PM
Sampah apa ada tong2 ni

Tong tu utk apungkan tube tu kot..byk kayu kayan ni..mcm sampah dr hasil pembalakan kt ulu sungai yakni gua musang aje...
Quote jazaa100 13-12-2016 03:36 PM
Kejap Irman...kejap Imran....

Sapa lah yg tulis berita ni....
Quote abangbeca 13-12-2016 03:46 PM
Aku dok cari objek kaler cam patung biasa cerah pinkish... patung versi gelap rupanya patut tak nampak...
Quote FanTasyCreaTioN 13-12-2016 04:14 PM
abangbeca replied at 13-12-2016 03:46 PM
Aku dok cari objek kaler cam patung biasa cerah pinkish... patung versi gelap rupanya patut tak namp ...
kalau tak nampak juga
mau rasa nya adik tolong edit letak arrow
Quote Zaien 13-12-2016 04:16 PM
nsib de gmbr zoom.. klau aku pun tak jumpa gmbor mayat tuh
Quote abangbeca 13-12-2016 04:28 PM
FanTasyCreaTioN replied at 13-12-2016 04:14 PM
kalau tak nampak juga
mau rasa nya adik tolong edit letak arrow

Haah dik.. memang patut letak arrow sbb ambik masa gak nak jumpa tu.. Tu pun tengok sekali ingat takde apa2...pastu terpikir takkan diletak gambar zoom tanpa sbb.. So cari lagi seround..  
Quote sekngucing 13-12-2016 04:31 PM
musim tengkujuh,  bnyak kayu kayu dari ulu turun

Lihat semua komen(26)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-7-2024 02:14 AM GMT+8 , Processed in 0.048944 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top