CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Jamal Yunos Sindir Kumpulan Bersih Dengan Menyanyi Lagu 'Bersih 5 Gagal'

22-11-2016 06:26 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 5084| Komen: 34

Description: Ketua gerakan Baju Merah, Datuk Jamal Md Yunos menyanyikan sebuah lagu khas untuk BERSIH 5 yang didakwanya satu perhimpunan yang gagal.



Ketua gerakan Baju Merah, Datuk Jamal Md Yunos menyanyikan sebuah lagu khas untuk BERSIH 5 yang didakwanya satu perhimpunan yang gagal.

Memetik laporan The Star, lagu tersebut dinyanyikan hari ini selepas beliau dibebaskan daripada tahanan reman selama 4 hari sejak Sabtu lalu.

"Saya nak persembahkan sebuah lagu khas untuk Bersih 5," ujar Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar sebelum memulakan nyanyiannya.

Lagu yang dinyanyikan itu hanya memiliki lirik 'Bersih 5 gagal' dan diulang sebanyak enam kali dengan menggunakan isyarat tangan yang ketara mengejek perhimpunan tersebut.- CARI
25

Bagus
14

Marah
16

Terkejut
19

Sedih
16

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (97 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nadna 22-11-2016 06:30 PM
Tak habis habis dia ni
Quote dezzack 22-11-2016 06:31 PM
tak baik ang jamal
simbah cuka atas luka

mana pulak gagal
kan Tun berjaya rampas pentas
ribu ribu keldai
tun tarik bawak pi klcc
tinggal ambiga sorang sorang
dekat depan sogo
menangis meratap
nasib malang
member kena SOSMA

Quote shark 22-11-2016 06:42 PM
laju pulak mamat ni keluar. maria chin siap kena sosma. dia ni siap ugut nak cincang bebas. kebal ko jamal
Quote ekselen 22-11-2016 06:52 PM
Dia ni dah sewel kot...perangai mcm budak2 tadika.kesian sungguh..
Quote oppol 22-11-2016 06:55 PM
Macam budak kampung tiga tahun tengok ayah dia balik kerja..

Eeh eehh ayah balik...
Eeh ehh ayah balik...
.....
Quote bolamata 22-11-2016 07:31 PM
Dia ni memamg suka cari gaduh ke apa? Nak glams bukan mcm ni caranya sedara..
Quote exclusive_vvip 22-11-2016 07:33 PM
Dia ni belajar sampai takat mana? Dulu rasanya ada org bgtau...mmg nak la low class nyer Datuk
Quote Nenasketum 22-11-2016 07:38 PM
exclusive_vvip replied at 22-11-2016 07:33 PM
Dia ni belajar sampai takat mana? Dulu rasanya ada org bgtau...mmg nak la low class nyer Datuk

Kalau tengok gaya rasa sampai srp jer kot. Muahahahaha.
Quote Cyempaka 22-11-2016 07:38 PM
Jamal ni makin hari makin kurang wayar ke? Sian pulak tgk
Quote batman_2007 22-11-2016 07:42 PM
Kanak kanak ribena pun dah move on jd kanak kanak ribena.. tp dia ni...
Quote bit 22-11-2016 07:46 PM
Yg tak ugut sapa sapa kena Sosma yg ugut bunuh bagai bebas

Negara kartun
Quote kaktom 22-11-2016 07:59 PM
jamal jamall, smart move kau jamal, sabotaj nama bersih pakai nama bersih lepas tu kau nyanyi bersih 5 gagal bersih 5 gagal yeyy yeyy  bersih 5 gagal. kaktom suka orang macam kau jamal, orang2 yang tetap berjuang walau kena tangkap kena penjara kena kutuk kena tumbuk.

kaktom pandang tiggi orang orang macam kau yang tak habis tenaga tak pernah putus asa melawan anasir anasir yang ditaja oleh yahudi untuk menjatuhkan kerajaan  yang diterajui oleh orang muslim yang dipilih secara sah melalui proses pilihanraya yang telus.

dulu zaman kaktom jahil, kaktom join bersih, lepas satu ustaz ceramah kaktom,  kaktom anti kumpulan bersih yang kotor.

teruskan perjuang kau jamal walau pauk puak harbi mencaci maki kau dik. sifat mereka memang macam tu dik, tak pernah suka orang yang berjuang memertabatkan agama dan bangsa juga negara.


Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu ambil menjadi teman kepercayaanmu orang-orang yang, di luar kalanganmu (karena) mereka tidak henti-hentinya (menimbulkan) kemudharatan bagimu. Mereka menyukai apa yang menyusahkan kamu. Telah nyata kebencian dari mulut mereka, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka adalah lebih besar lagi. Sungguh telah Kami terangkan kepadamu ayat-ayat (Kami), jika kamu memahaminya.  (3: 118)

Beginilah kamu, kamu menyukai mereka, padahal mereka tidak menyukai kamu, dan kamu beriman kepada kitab-kitab semuanya. Apabila mereka menjumpai kamu, mereka berkata "Kami beriman", dan apabila mereka menyendiri, mereka menggigit ujung jari antaran marah bercampur benci terhadap kamu. Katakanlah (kepada mereka): "Matilah kamu karena kemarahanmu itu". Sesungguhnya Allah mengetahui segala isi hati.  (3: 119)




sabar dik jamal kuatkan semangat cekalkan hati.

Jika kamu memperoleh kebaikan, niscaya mereka bersedih hati, tetapi Jika kamu mendapat bencana, mereka bergembira karenanya. Jika kamu bersabar dan bertakwa, niscaya tipu daya mereka sedikitpun tidak mendatangkan kemudharatan kepadamu. Sesungguhnya Allah mengetahui segala apa yang mereka kerjakan.  (3: 120)





Quote pakis_hutan 22-11-2016 08:22 PM
Yg panjang2 komen ni .., sape bace?
Quote net_level 23-11-2016 01:35 AM
yang gagal perhimpunan baju merah la...
bape kerat je
tengah hari dah disperse... meninggalkan sampah sarap dekat padang...
Quote WhiskeyScotch 23-11-2016 01:46 AM
pakis_hutan replied at 22-11-2016 08:22 PM
Yg panjang2 komen ni .., sape bace?

Janganlah. I baca tau. Hahhaha.
Quote WhiskeyScotch 23-11-2016 01:47 AM
Perlu ke sampai nak nyanyi-nyanyi. Childishnyaaaaaa.  
Quote kambeng_masam 23-11-2016 03:08 AM
mcm cacat dah jamal ni aku tengok. eloknya kalau dia ni berduet dengan azwan ali. sama2 retard.
Quote akusukaq 23-11-2016 03:17 AM
pakis_hutan replied at 22-11-2016 08:22 PM
Yg panjang2 komen ni .., sape bace?

aku dan ramai lagi yg setia membaca.kalau ramai yg malas sgt  lebeh elok tutup je forum cari ni.kita masuk forum tahyul n misteri je.baca tak payah nak fikir


Quote swimswim 23-11-2016 03:33 AM
Lame jamal.so lame

Lihat semua komen(34)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

23-2-2024 09:11 AM GMT+8 , Processed in 0.224722 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top