CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Bahagia Sangat Tu, Saharul Ridzwan Akui Berat Naik Mendadak 20 kg!

31-10-2016 10:45 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 17362| Komen: 114|Original author: Oleh: Adib ZA

Description: Nampaknya, itulah yang terjadi kepada pelakon Saharul Ridzwan yang kini mengakui semakin bahagia dengan isterinya, Deena Emir.

Kata orang lelaki yang bahagia dengan pasangannya, dapat dipancing melalui selera makan dan juga menjaga keperluannya. Nampaknya, itulah yang terjadi kepada pelakon Saharul Ridzwan yang kini mengakui semakin bahagia dengan isterinya, Deena Emir.


Bukan itu sahaja, kini berat badan Saharul telah naik dengan mendadak sehingga 20 kilogram! Satu angka yang jelas menunjukkan betapa 'bahagianya' kini, tak begitu? 

Menerusi BH Plus, Saharul berkongsi tentang kehidupan hariannya yang berubah bila isteri menjaga serba-serbi tentang dirinya. 

“Memang saat ini saya terlalu bahagia selepas berumahtangga. Semuanya terjaga dari segenap segi. Bangun pagi saja, makanan sudah tersedia di atas meja. Isteri pula memang akan bangun pagi dan menyediakan hidangan untuk kami”

"Apabila pula dari lokasi, beliau yang setia menunggu di rumah sekali lagi menjamu suaminya ini. Hasilnya, lihatlah bentuk badan saya yang mula mengembang ini,” katanya lagi kepada BH Plus. 


Apa pun jangan tunggu lama-lama ya, untuk dapatkan kembali tubuh asal dan kembali ke gym! - CARI 



Foto: IG Saharul

6

Bagus
8

Marah
7

Terkejut
9

Sedih
4

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (43 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cikgojesss 31-10-2016 10:57 AM
ada kakak kesah?
Quote Aduradura 31-10-2016 11:01 AM
Ya tuhannnn ... seme orang memang nak amek tau la celah bedah kau pak saharrr...kehidupan pak sahar dan barbie doll muslimah
Quote caplimau 31-10-2016 11:11 AM
so??? baru kawen sebulan dua kot,
tak yah nk propa sgt la weh..

ishkkk nyampah betul
Quote lotionmilo 31-10-2016 11:12 AM
Overnyaaaa
Quote zameyla 31-10-2016 11:16 AM
mula2 mmg la dia bangun awal masak bagai....tengok la 2,3 tahun nnt, ko nak makan pegi cari sendiri....
Quote Glass_shoes 31-10-2016 11:21 AM
Bagus la..esok jd shah jazle tembun..penuh badan satu tv
Quote LADYZIANA78 31-10-2016 11:22 AM
patot aku tgk melodi smlm pipi saharul cikembong betul...wakakaka...
biasa la kawin bini ada masak..
kang tak makan bini tarik muka..
Quote task 31-10-2016 11:23 AM
bru 45 hr kawin tu dh naik 20kg.
kawin 4 thn agknya naik 200kg
Quote mieymiey 31-10-2016 11:45 AM
20kg sangat
Quote September14 31-10-2016 11:52 AM
sedap dia nih, untung bini dia
Quote gadogado 31-10-2016 12:02 PM
ya ampun ko makan apa dik

Quote matchstick 31-10-2016 12:05 PM
member sebelah tu bini x masak ker
Quote suterabiru123 31-10-2016 12:09 PM
matchstick replied at 31-10-2016 12:05 PM
member sebelah tu bini x masak ker

Member sebelah makan tauhubegedil je..tu xnaik badan     
Quote Aduradura 31-10-2016 12:09 PM
Alah bukan sebab makan sedap,sbb sejak dah kawen ,jarang workout,naik la badannye si shuib helokkk je kurus walaupun sarah rajin masak..johan pun makin kurus walau bini rajin masak...acah2 je la saharul nie..
Quote rosmahisham 31-10-2016 12:10 PM
Bini ade dna pakistan kot haruslah mkn capati tosei setiap pagi. mana x montel.lunch dinner nasi beriyani nasi arab segala..sila berhenti dr berlakon.x sangup tgk hero tambun mcm shah jazle tu.
Quote sepitsiput 31-10-2016 12:11 PM
sbg wanita yg memiliki shuben kurus, meols terkadang teringin jua nak memeluk shuben berisi mcm sharul innieww.....
Quote DayangKirana 31-10-2016 12:15 PM
turn off betul kalau lelaki yang elok2 fit trus jadi tembun berperut boroi.. ewww...
Quote senduhazab 31-10-2016 12:16 PM
Iyolah.... Ko jer lah yg paling bahagia.... Next
Quote nyanyan 31-10-2016 12:18 PM
jangan manjakan sangat laki tu bangun tidur makanan semua dah terhidang tapi fahamlah fasa bulan madu

Lihat semua komen(114)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

12-6-2024 11:52 PM GMT+8 , Processed in 0.205333 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top