CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Sedia Kongsi Rona Kehidupan Dengan Peminat - Siti, Datuk K Muncul Program Realiti

18-10-2016 03:58 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 22121| Komen: 225

Description: Wah! Pasti peminat Siti berasa teruja apabila penyanyi nombor satu tanah air, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin dan suami, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa bakal menemui peminat dalam sebuah program realiti.
Wah! Pasti peminat Siti berasa teruja apabila penyanyi nombor satu tanah air, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin dan suami, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa bakal menemui peminat dalam sebuah program realiti.



Sumber foto: MYNEWSHUB

Selepas 21 tahun melebarkan sayap dalam industri hiburan, buat pertama kalinya Siti dan suami akan muncul dalam program realiti yang diberi nama CTDK-ation pada Januari tahun depan.

Menurut Kosmo, Siti, dan suaminya yang lebih glamor dengan panggilan Datuk K, membuat pemngumuman itu ketika mereka muncul secara langsung dalam program A.M. Live! di Astro Ria, 9 pagi semalam.

“Saya bersedia untuk berkongsi apa yang berlaku dalam kehidupan kami bersama peminat. Kami tidak bimbang tentang kritikan kerana sudah lali dengannya,” luah Datuk K kepada Kosmo.

Lebih menarik, percutian pertama Siti bersama keluarga besar Datuk K akan dirakam dalam program itu. Selama 21 hari bermula 2 November depan, mereka akan bercuti di Portugal, Sepanyol, Dubai, dan Emiriah Arab Bersatu.


Sumber foto: Carian Google

Turut menyertai percutian itu termasuklah 29 ahli keluarga Datuk K yang secara tak langsung turut terlibat dengan rakaman program realiti itu.

Bagaimana? Adakah anda turut berasa teruja untuk menyaksikan gelagat Siti bersama suami tersayang dalam kehidupan seharian mereka? - CARI
21

Bagus
20

Marah
18

Terkejut
22

Sedih
22

Lawak
23

Bosan

Friends Rank (126 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote WhiskeyScotch 18-10-2016 04:07 PM
Dia dah mula dah. Dia tak nak kalah.
Quote zeitabaei 18-10-2016 04:07 PM
terbitan kak ton jiwa leteww...
Quote sekel 18-10-2016 04:12 PM
mmg byk yg back-up & hencap

makin menjadik2 ler segala peminat & haters bergaduh di alam maya
Quote manehnya 18-10-2016 04:18 PM
wuuuhh best nyaa.. leh la merasa glimpse nya hidup org kaya kaya..
Quote pocongkiutss 18-10-2016 04:19 PM
Best apa..ada masalah ke
Nak hrp dptmelancong cam dia..mmg xkan dpt rasanya..kalau dia share..syok gak
Quote iza.moha 18-10-2016 04:21 PM
So suwit
Quote Aduradura 18-10-2016 04:23 PM
Wow seronoknye dapat tengok kehidupan mak itiiiii *mata ke atas*
Quote mrsLucky 18-10-2016 04:25 PM
seronoknya... sure romantik Datuk K dan Siti... mungkin i tak tengok...
Quote virgo19 18-10-2016 04:26 PM
Yang ikut percutian tu, ahli keluarga datuk k 29 orang, ahli keluarga siti takde ke? Padahal yg artisnya siti.
Quote bunga_lestari 18-10-2016 04:27 PM
best jugak sekali ekala dpt tgk live percutia diorg cmtu... huhuhuhu...

pasti team kak ton jiwa yg terlibat dengan rakaman tu.. huhu
Quote kiambang 18-10-2016 04:30 PM
Mesti nak lawan che ta..
Quote kiambang 18-10-2016 04:31 PM
virgo19 replied at 18-10-2016 04:26 PM
Yang ikut percutian tu, ahli keluarga datuk k 29 orang, ahli keluarga siti takde ke? Padahal yg arti ...

Betul tu... adik beradik sendiri x nampak.. izara aishah mesti ada.dlm trip nie...
Quote minahsleepy 18-10-2016 04:33 PM
moga tok t jumpe CR7 biler bercuti ke portugal
Quote kucen_miang 18-10-2016 04:37 PM
mana boleh org lebih, aku nak jugak walaupun.......
Quote kucen_miang 18-10-2016 04:38 PM
sekel replied at 18-10-2016 04:12 PM
mmg byk yg back-up & hencap

makin menjadik2 ler segala peminat & haters bergaduh di alam maya

bestnya. kenangan lama mengusik jiwa.
Quote danieladam 18-10-2016 04:38 PM
Walaupon iols karatz tok ti, tp bile baca family tok k yg semak ramai, rasa nk muntah pulak tgk nya nnti

X leh ke fokus kat tok ti sahaja? ::
Quote pinkzara 18-10-2016 04:41 PM
fokus kuarga Tok K utk kehidupan elit.
dan perlu diseimbangkan dgn kehidupan rakyat marhaen iaitu kuarga Ct.
Quote September14 18-10-2016 04:43 PM
TAZZABAR NYA rindu kat mekiti
Quote masmelon 18-10-2016 04:46 PM
yesssss ,, lantaklahh makcik kepam or makcik pprt  nk lahar apa.. yg pentg meolss x sabarrrrrrr nk tungguuu bwahhahahahhahahhhhahhahahha

Lihat semua komen(225)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-6-2024 09:36 PM GMT+8 , Processed in 0.067110 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top