CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Gara-Gara Gambar Buruk, Peserta Gegar Vaganza Dikecam Teruk

13-10-2016 11:07 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 31477| Komen: 209

Description: Program Gegar Vaganza 3 yang bakal ditayangkan tidak lama lagi di Astro pada Oktober ini menjadi perbincangan hangat di laman sosial

Sumber: FB Gegar Vaganza

Program Gegar Vaganza 3 yang bakal ditayangkan tidak lama lagi di Astro pada Oktober ini menjadi perbincangan hangat di laman sosial gara-gara gambar promo peserta-peserta rancangan itu yang dikatakan sangat buruk.

Paling dikecam  adalah gambar Zur Eda, tapi barisan artis lain termasuk Nora, Siti Sarah, Elly Mazlein, Intan Sarafina, Azharina, Ameng, Razis Ismail, Rem, Zarul Umbrella, Shidee Data dan Gmie Screen juga menjadi mangsa dan bahan kutukan mereka.

Gambar yang tersebar melalui sebuah laman Facebook GV3 palsu itu menjadi viral kerana dikatakan sangat buruk dan langsung tak ada kualiti. Peminat mula menghentam dan memberi komen panas termasuk dari segi teknik pencahayaan.


Sumber: FB Gegar Vaganza
Sebenarnya gambar yang tersebar itu bukanlah dari gambar rasmi Astro tetapi dari pihak yang tidak bertanggungjawab dan perkara ini telah dijelaskan oleh Ketua Saluran Melayu Astro, Raqim Ahmad ketika dihubungi oleh Metro.

"Saya pun terkejut apabila gambar-gambar berkenaan dikongsi dan menjadi bahan kutukan ramai. Sebenarnya gambar-gambar itu masih belum disunting dan bukan gambar rasmi yang akan digunakan nanti."

Sumber: Myinfotaip
Diminta memberi komen tentang perkara ini Zur Eda, 51, menyatakan di langsung tidak peduli tentang kutukan tersebut, malahan perkongsian gambar itu yang mencecah ribuan perkongsian menjadi satu publisiti untuk dirinya.

"Pada saya itu perkara normal. Zaman sekarang apa saja yang dikongsi di laman sosial kita tak boleh berbuat apa. Saya lebih suka buat tak tahu dan terus fokus untuk persembahan pertama minggu ini. Pada tahap ini, saya perlu kentalkan jiwa menerima segala kritikan baik yang mengaibkan atau memuji," katanya. -CARI

16

Bagus
16

Marah
13

Terkejut
7

Sedih
20

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (75 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote adel7 12-10-2016 11:38 PM
Zur eda ni kawan baik makcik i zmn skolah menengah.
Quote putehkundor 12-10-2016 11:38 PM
Macam pontianak
Quote MekArchana 12-10-2016 11:40 PM
Sabor je lah kena kecam.
Quote missinpiece 12-10-2016 11:41 PM
Ade je yg x kena
Quote shailyvelera 12-10-2016 11:44 PM
Ya ampunnnn
Quote bambimo 12-10-2016 11:46 PM
antara ramai2 yg fail zur eda..
kesian makeup shading tu xrata..boleh nmpk obvious
zur efmda tu legend kot..
Quote datinamanda 12-10-2016 11:48 PM
lucu tengok komen2 dalam tu
Quote cikgojesss 12-10-2016 11:48 PM
siapa conteng muka acik zur ni nok?
kesian heshe tau.. TERUS DIUJI dengan pelbagai rintangan dan cabaran
Quote syadq 13-10-2016 12:08 AM
Kemain lagi yg jantan tangan berketol pon nak komen
Quote sepitsiput 13-10-2016 12:12 AM
tak cukup dengan asakan wishlist berangan hidup acik2porem yg sering cadang sheols nyanyi lagu berstatus 'lagu penyingkiran' (ie. Asereje& TokyoDrift), kini diuji pula dgn isu mekap failed .

Apakah ini petanda acik zureda bakal juara GV3? Go #KANDAVOGEL!
Quote 311gurl 13-10-2016 12:18 AM


jadahnya muka nora dah mcm bapok gemuk bertudung... fail nya photog n MUA .. layak kena kecam
Quote 311gurl 13-10-2016 12:19 AM


kelas uols si sarah masuk GV.. hebat contestant kali ni
Quote Aduradura 13-10-2016 12:19 AM
Zur eda mcm muke zulin aziz
Quote 311gurl 13-10-2016 12:19 AM
Quote WhiskeyScotch 13-10-2016 12:19 AM
sepitsiput replied at 13-10-2016 12:12 AM
tak cukup dengan asakan wishlist berangan hidup acik2porem yg sering cadang sheols nyanyi lagu berst ...

Zur Eda bakal tersingkir awal kak sepit.

Juara milik Azharina.
Quote 311gurl 13-10-2016 12:19 AM
Quote 311gurl 13-10-2016 12:20 AM
Quote cikgojesss 13-10-2016 12:21 AM
311gurl replied at 13-10-2016 12:18 AM
jadahnya muka nora dah mcm bapok gemuk bertudung... fail nya photog n MUA .. layak kena kecam:lo ...

alhamdulillah dirafdias dah insaf berhijab...
Quote Aduradura 13-10-2016 12:21 AM
311gurl replied at 13-10-2016 12:19 AM

Dah macam kabaret dah mekapnye  

Lihat semua komen(209)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2022 09:16 PM GMT+8 , Processed in 0.212315 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top