CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Pelajar Perempuan Tingkatan Tiga Yang Dilarikan Dua Lelaki Sudah Ditemui

22-9-2016 12:20 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 40993| Komen: 410

Description: Satu kejadian culik telah berlaku pada awal pagi tadi di Jalan Suasana 4/2, Bandar Tun Hussein Onn. ..

Pelajar Perempuan Tingkatan Tiga Yang Dilarikan Dua Lelaki Sudah Ditemui
Dikesmaskini : Khamis, 5.15pm



Kajang: Pelajar perempuan tingkatan tiga, Nur Darleen Dazreeza Azhar, 15, yang dipercayai dibawa lari pagi tadi telah ditemui dalam keadaan selamat petang ini.

Nur Darleen yang merupakan pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Tun Hussien Onn 2 dihantar pulang ke rumahnya oleh orang awam pada 2.30 petang selepas ditemui berjalan sendirian pasar raya besar AEON Big, kira-kira tiga kilometer dari rumahnya..

Dalam kejadian 7 pagi tadi, Nur Darleen dikatakan sedang menunggu van di depan rumahnya untuk ke sekolah sebelum dilarikan dua lelaki menunggang motosikal.

Kejadian itu dilihat pemandu van dan beberapa pelajar yang berada di dalam van berkenaan. Namun dua suspek masih belum berjaya dikesan. - CARI




Pelajar Perempuan Tingkatan Tiga Dilarikan Dua Lelaki Dengan Motosikal
Dikesmaskini : Khamis, 12.20pm



Nur Darleen Dazeera Azhar

Satu kejadian culik telah berlaku pada awal pagi tadi di Jalan Suasana 4/2, Bandar Tun Hussein Onn. Seorang pelajar perempuan tingkatan tiga Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Bandar Tun Hussein Onn, Cheras, dilarikan dua lelaki yang menunggang motosikal di hadapan rumahnya.

Memetik laporan Berita Harian, ketika kejadian kira-kira jam 7 pagi itu, pelajar berkenaan, Nur Darleen Dazeera Azhar, 15, sedang menunggu van untuk ke sekolah. Bapa saudara mangsa, Jalaluddin Md Zin, berkata kejadian itu dilihat pemandu van dan rakan-rakannya yang berada di dalam kenderaan itu namun tidak sempat berbuat apa-apa. 

"Dia (Nur Darleen) sepatutnya menaiki van itu ke sekolah. Bagaimanapun, pagi tadi dia dilihat ditarik dua lelaki bermotosikal dan dia duduk di tengah-tengah kenderaan itu.

"Pemandu van dan rakan-rakannya nampak dia seperti melambai ke arah mereka tetapi, lelaki yang menunggang motosikal itu dikatakan memarahinya kerana berbuat demikian," kataya ketika dihubungi BH, sebentar tadi.

Orang ramai yang terjumpa pelajar perempuan diatas bolehlah menghubungi pihak polis atau hadir ke balai Polis berdekatan anda. - CARI


15

Bagus
17

Marah
7

Terkejut
12

Sedih
7

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (76 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote purple_orchid 22-9-2016 12:22 PM
dah jumpa...
Quote hayati_hassan 22-9-2016 12:25 PM
kes kidnap atau ikut bf ?
Quote juliez 22-9-2016 12:37 PM

Birahnya ko dik
Quote zonan4 22-9-2016 12:40 PM
lelaki tu kawan kepit dia
Quote mieymiey 22-9-2016 12:40 PM
Semoga dijumpai dengan selamat
Quote Reborn_Atheist 22-9-2016 12:44 PM
kejap lagi mengandung tanpa bapa...... cam nabi isa  
Quote Tok_Batin 22-9-2016 12:46 PM
... dia dilihat ditarik dua lelaki bermotosikal dan dia duduk di tengah-tengah kenderaan itu.

3 orang naik satu moto?
Quote Tok_Batin 22-9-2016 12:47 PM

Sumber dari?
Quote prettyuglybabe 22-9-2016 12:49 PM
nak culik bawak motor?
culik ke ikut boypren??
Quote intan_smsb 22-9-2016 12:49 PM
amboi sekali di kepit naik motor ye
Quote zafira 22-9-2016 12:52 PM
dengar citer dah jumpa... maknya ketua jururawat hukm... ni info yg aku dapat dlm watapps..
Quote millenia 22-9-2016 12:55 PM
belum jumpa kan..
berita yg kata jumpa tu berita palsu katanya
Quote mujer_in_espejo 22-9-2016 12:58 PM
Dpn rmh pn kena culik... hmmm. Hrp2 jumpa la
Quote kornea 22-9-2016 01:08 PM
Culik guna motosikal ? Hahahaha. Nak bullshit pun agak agak la. Bangang sial
Quote doublethread 22-9-2016 01:12 PM
Aku agak pelik culik naik motosikal ni tapi husnudzon la dulu yek Semoga cepat jumpa kau nak.
Quote RamboMandul 22-9-2016 01:13 PM
Kat tempat aku je ni .
Quote miszclassique 22-9-2016 01:16 PM
Ai is confuse dgn berita ni, takleh hadam kalau budak umo 5 6 tahun boleh la jgk culik naik motor.. haihh macam macam..
Quote cHimo 22-9-2016 01:22 PM
Gila kalau org menculik naik motor jaa.. Mungkin ada sebab lain nih..
Quote bunga_lestari 22-9-2016 01:24 PM
tak tau apa motif penculikan, yg pasti dh share dalam wall fb..

Lihat semua komen(410)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-3-2024 01:08 PM GMT+8 , Processed in 0.160230 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top