CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Pengunjung Terkejut, Melihat Beruang Hitam Bawa Anak Bermain Air Di Tasik Tahoe

30-8-2016 11:05 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 8406| Komen: 36

Description: Baru-baru ini, mungkin disebabkan gelombang haba yang melanda California, terdapat beruang hitam yang dipercayai merupakan ayah kelihatan membawa 2 ekor beruang kecil secara perlahan-lahan berjalan ke ...
Oleh : TS LOO


3 Ekor Beruang Hitam Bermain Air Di Tasik Tahoe



Akibat cuaca panas yang keterlaluan, sehinggakan haiwan pun tidak dapat menahan bahang kepanasan. 

Baru-baru ini penduduk di California, Amerika Syarikat terkejut nampak 3 ekor beruang hitam bermandi air di Tasik Tahoe. 

Gara-gara gelombang haba yang melanda California, terdapat beruang hitam yang dipercayai merupakan ayah, kelihatan membawa 2 ekor beruang kecil secara perlahan-lahan berjalan ke dalam tasik untuk bermandi air.




Selain bermain air di tasik, malah selepas itu mereka kembali ke pantai untuk bersuka ria, rata-rata pengunjung yang berada di pantai tertarik dan rasa hairan dengan kehadiran mereka.

Ramai mengambil kesempatan merakamkan gelagat ketiga-tiga beruang hitam tersebut dari jarak jauh, namun tidak berani menghampiri mereka. 

Wanita yang merakamkan video itu merasakan amat hairan dengan apa yang dilihat, dan menyatakan ketiga-tiga beruang hitam itu kelihatan kembali semula hutan dengan penuh kegembiraan. 

Papran video tersebar dengan meluasnya di media sosial sehingga menarik kira-kira 70 ribu orang menontonnya. Terdapat netizen menyatakan sangat gembira manusia dan haiwan berenang bersama dengan penuh keceriaan di tasik.- CARI
14

Bagus
16

Marah
25

Terkejut
13

Sedih
14

Lawak
21

Bosan

Friends Rank (103 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zulka 30-8-2016 11:27 AM

comel je...
Quote heywana 30-8-2016 11:41 AM
OMEY!!





Quote zameyla 30-8-2016 11:47 AM
ye la, beruang pun dah tak tahan panas...
Atau pun anak2 dia yang merengek...jom la papa kita mandi laut...
Quote prettyuglybabe 30-8-2016 12:26 PM
comel.. please leave them alone..
Quote insulin 30-8-2016 12:26 PM
Cumilnya. Tapi sekali dia libas tangannya yang berkuku itu ke muka manusia, memang tidak comel.
Quote -electrifying- 30-8-2016 12:46 PM
Comel nyaaa
Quote Artemesiaa 30-8-2016 01:13 PM
Kiut sangat, haiwan pun turut merasa akibat dari panas melampau ni nasib ada tasik untuk bantu sejukan dirinya
Quote MissMamamia75 30-8-2016 01:43 PM


baca tajuk tadi..ingatkan beruang hitam bawak anak orang gi mandi..
skali dia bawak anak dia sndiri mandi rupanya...

mujur xkacau orang ramai..pandai bersosial rupanya si Beruang ini..
Quote westaste1 30-8-2016 02:24 PM
rilek jer beruang x makan manusia...
Quote missinpiece 30-8-2016 02:43 PM
olololo panas ye..berendam best
Quote chinta89 30-8-2016 02:59 PM
apesal tetiba ak paham dari tajuk, beruang tu  bawak anak org g mandi manda?
Quote holothurian 30-8-2016 03:37 PM
woiii,comel oii..dapat tu,cubit2 pipi dia,gigit2 tgn dia..geramnya gebus2
Quote BebeQ 30-8-2016 05:15 PM
baiknya bapak beruang melayan anak2. mak beruang tu mesti tengah masak~
Quote oppol 30-8-2016 05:48 PM
Seronoknya beruang dapat mandi laut..
Quote merrissa 30-8-2016 07:01 PM
habis la dia duk selongkar barang org lak.....
Quote mesmerize 30-8-2016 07:18 PM
lepas mandi manda pandai pulak ko selongkar barang manusia .. lapar,cari makanan la tu.. dasar beruang
Quote DeeHanania 30-8-2016 10:45 PM
Comel yer...binatang pun terasa kehangatan cuaca panas,kesian...elok jah bermandi -manda...
Quote tombolpintu 30-8-2016 11:34 PM
Sian ye
Quote chazey 31-8-2016 12:34 AM
Edited by chazey at 31-8-2016 12:35 AM
MissMamamia75 replied at 30-8-2016 01:43 PM
baca tajuk tadi..ingatkan beruang hitam bawak anak orang gi mandi..
skali dia bawak anak dia sn ...


Ini binatang yang cerdik. Binatang ni walau tak berakal tapi aku percaya ada jah yang cerdik ada pula yang bodo nak mampus.

Anjing aku masa kecik2 dulu bila dah nak mati pi korek kubur sendiri pastu baring mati dalam tu taknak susahkan tuan dia korek kubur untuk dia. Sedih siot. Tanah dia korek tu og course shallow jah namun muat2 la pula untuk dia. Pandai sheol agak size.

Kat kampung kawan aku lak nun di Perak masa pak belang nak melintas depan gerai dia dehem2 dulu dua kali nak bagitau orang kampung dia nak lalu. Tapi deyol buat bodo bila dengar bunyi heshe. Nyampah kot takda respon heshe pun lalu lenggang kangkung depan gerai. Abis bertempiaran orang2 yang lepak situ lari.

Lihat semua komen(36)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

26-6-2024 02:12 AM GMT+8 , Processed in 0.060069 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top