CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Rakyat Malaysia Ditembak Di Hatyai Telah Selamat Dikebumikan

18-5-2016 11:22 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 11727| Komen: 89

Description: Telah selamat dikebumikan di tanah perkuburan masjid Sungai Pinang
oleh Adib ZA

Rakyat Malaysia yang meninggal dunia di Hatyai, Thailand Isnin lepas akibat ditembak telah selamat dikebumikan di tanah perkuburan masjid Sungai Pinang, pada 1.45 pagi tadi.


Mangsa tersebut, Mohd Nizam Ahmad Basrah, 28 telah ditemui ditembak mati semasa menunggang motosikal ke hotel penginapannya.

Pihak polis dilaporkan masih meneliti rakaman CCTV yang diperoleh daripada premis berdekatan untuk mengenal pasti pembunuh. 

Mayatnya telah dituntut oleh bapanya, Ahmad Basrah Awang, 49 di Hatyai pada petang semalam. - CARI Infonet


Sumber: Bernama

Foto Ihsan Astro Awani



5

Bagus
1

Marah
19

Terkejut
18

Sedih
12

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (66 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tongkatwaran75 16-5-2016 08:43 PM
12/5 - mati berbogel di Hatyai
16/5 - mati ditembak di Hatyai
20/5 - ?
Quote aHoi83 16-5-2016 08:48 PM
Semuanya lelaki yg mati di hatyai ni yer.
Quote mak_wa95 16-5-2016 08:49 PM
takziah..




Quote edoraixora 16-5-2016 08:53 PM
Motif ditembak??
Quote red_cattleya 16-5-2016 08:55 PM
kenapa ditembak..melancong ke apa kat sana? any info
Quote EvieWanKenobi 16-5-2016 09:10 PM
3.30pagi masih merayau di pekan Hatyai?
Quote tongkatwaran75 16-5-2016 09:13 PM
EvieWanKenobi replied at 16-5-2016 09:10 PM
3.30pagi masih merayau di pekan Hatyai?

cash ke tidak...?
Quote EvieWanKenobi 16-5-2016 09:14 PM

taknak jawab..
kang kena marah lagi..
Quote sukacactus 16-5-2016 09:20 PM
Org laki 3.30 pagi masih naik motor
Org pompuan kalau gi haadyai 3.30 pagi dah tido kepenatan shopping
Quote avagoddess 16-5-2016 09:51 PM
mamat ni slalu pegi hatyai

ni FB dia https://www.facebook.com/profile ... 0951527&fref=ts
Quote tongkatwaran75 16-5-2016 09:54 PM
" Slmt mlm sapa x tido kita geng " adoi...
Quote qronaldo7 16-5-2016 09:54 PM
Xkn la.tibe2 je tembak
Quote avagoddess 16-5-2016 10:01 PM

ade la benda tak elok dia terlibat tu. kalau baca status dia:



Ho Oo Bundle Rugi kalu dok syok pompuan siam teot hahahaha

· March 27 at 6:37pm








Nizam Teot X rugi ooo janji poket tebai Hahahaha

· March 27 at 6:39pm








Ho Oo Bundle Perdagangan manusia haram teot oi mau dok tobat la broo

· March 27 at 6:41pm









Nizam Teot Pdgan org x pa janji kita bahagia Dah la







Quote tongkatwaran75 16-5-2016 10:06 PM
avagoddess replied at 16-5-2016 10:01 PM
ade la benda tak elok dia terlibat tu. kalau baca status dia:

mcmana ko boleh yakin sgt bhw Nizam Teot adalah mangsa tembak ?
ko kenal dia ker?

Quote avagoddess 16-5-2016 10:09 PM
tongkatwaran75 replied at 16-5-2016 10:06 PM
mcmana ko boleh yakin sgt bhw Nizam Teot adalah mangsa tembak ?
ko kenal dia ker?

ni FB lama dia bang tongkat https://www.facebook.com/profile.php?id=100010732065219
Quote nuralisa 16-5-2016 10:44 PM
Kalau itu kegiatan dia mmg cari nahas
Quote pyropura 16-5-2016 10:52 PM
kul 3.00 pagi? aku bajet dia baru lepas pegi ngenjut pulacor, lepas tu pegi makan (di kedai HALAL pastinya)....
Quote saladin780 16-5-2016 11:21 PM
Ape nk heran.. Aku klu g hatyai smpi kol 3 pun masih lepak2 kt dpn lee garden tu minum2.. Bukan buat pe pun
Quote tongkatwaran75 17-5-2016 05:29 AM
วันที่ 16-5-59 เวลา03.30 น.ศูนย์วิทยุกู้ภัยจังหวัดสงขลา มูลนิธิมิตรภาพสามัคคี(ท่งเซียเซี่ยงตึ๊ง)หาดใหญ่ รับแจ้งเหตุทำร้ายร่างกายด้วยอาวุธปืน เหตุเกิดบน ถ.ผดุงภักดี ตัด ศรีภูวนาถ ต.หาดใหญ่ อ.หาดใหญ่ จ.สงขลา จึงจัดชุดกู้ภัยเร่งตรวจสอบที่เกิดเหตุ
พบผู้เสียชีวิตเป็นชายต่างชาติ 1 รายทราบชื่อ Mr.MOHD NIZAM BIN AHMAD BASRAH อายุ 28 ปี เป็นชาวรัฐปีนัง ประเทศมาเลเซีย เสียชีวิตที่เกิดเหตุสภาพถูกยิงด้วยอาวุธปืนเข้าที่หน้าอกซ้าย1นัดและที่เอวด้านขวา 1นัดและยังพบรถจักรยานยนต์ยี่ห้อ ยามาฮ่า สีน้ำเงิน-ขาว ทะเบียน 1กฎ6468สงขลา ล้มอยู่ข้างผู้เสียชีวิต จึงเร่งประสานเจ้าหน้าที่เข้าตรวจสอบที่เกิดเหตุ
พบปลอกกระสุนปืนขนาด9 มม.ตกอยู่ในที่เกิดเหตุจำนวน 2 ปลอกจึงได้เก็บไว้เป็นหลักฐาน พ.ต.ท. เดชาวัฒน์ มากคำ พนักงานงานสอบสวน สภ.หาดใหญ่ และเจ้าหน้าที่ๆเกี่ยวข้องตรวจสอบที่เกิดเหตุโดยละเอียดแล้ว จึงมอบร่างผู้เสียชีวิตให้เจ้าหน้าที่กู้ภัยนำไปเก็บรักษาไว้ที่นิติเวช รพ.หาดใหญ่รอการชันสูตรหาวิถีกระสุนต่อไป
ส่วนสาเหตุของการก่อเหตุครั้งนี้เจ้าหน้าที่จะหาสาเหตุโดยล่ะเอียดต่อไป ที่เกิดเหตุพื้นที่สอบสวน สภ.หาดใหญ่

Lihat semua komen(89)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-7-2024 04:50 PM GMT+8 , Processed in 0.452225 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top