CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Lagi Kejadian Menembak Di KL, Lelaki India Maut Ditembak Lebih 10 Das!

27-7-2016 06:18 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 39134| Komen: 364

Description: Dua individu dengan cukup berani melakukan beberapa das tembakan dalam jarak dekat ke arah sebuah kereta Honda di bandar Kuala Lumpur yang sibuk dengan kenderaan dan orang awam, akibatnya seorang lela ...
Oleh : TS Loo



Berlaku kejadian menembak di bandar Kuala Lumpur!




Dua individu dengan beraninya melepaskan beberapa das tembakan dalam jarak dekat ke arah sebuah kereta Honda di bandar Kuala Lumpur yang sibuk dengan kenderaan dan orang awam menyebabkan seorang lelaki berbangsa India maut di tempat kejadian.


sumber foto: Oriental Daily News


Kejadian tersebut berlaku di kawasan Wangsa Maju yang berhampiran dengan Jabatan Pengangkutan Jalan kira-kira pukul 3 petang tadi. 

Difahamkan, mangsa ketika itu membawa kereta Honda tersebut yang sedang menunggu penukaran lampu merah menjadi hijau di depan lampu isyarat, tanpa diduga diserang oleh dua pembunuh upahan dari arah kiri dan kanan.

sumber foto: Oriental Daily News


Menurut saksi, kedua-dua penembak upahan sekurang-kurangnya melepaskan 12 das tembakan ke arah depan dan belakang tingkap kereta mangsa, lelaki India tersebut yang berada dalam kereta dikatakan langsung tiada peluang untuk sembunyikan dirinya daripada tembakan, akhirnya maut ditembak dengan kejam.

Setakat ini, pihak polis telah menutup lokasi kejadian untuk menjalankan siasatan selanjutnya.- CARI

18

Bagus
18

Marah
11

Terkejut
13

Sedih
15

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (90 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Syd 27-7-2016 05:25 PM
kekdahnya, kat merata page semua segala

dah ada gambar mamat India yang mati kena tembak tuh.

Quote damian_lee 27-7-2016 05:26 PM
pergh kat Setapak Central/Festival KL .... ok ... meols kadang lepak situ ...
Quote Syd 27-7-2016 05:26 PM
Edited by Syd at 27-7-2016 05:27 PM

gambar pulak








Quote ultra78 27-7-2016 05:30 PM
Syd replied at 27-7-2016 05:26 PM
gambar pulak

Ayooo...seramya
Quote Syd 27-7-2016 05:32 PM

harus laaaa 'terkagum' tengok kesan bedilan





Quote Syd 27-7-2016 05:34 PM
pehhhh. giler arr.

selambaaaaaa.


[fbv]1371257139557701[/fbv]
Quote revolusi_30 27-7-2016 05:34 PM
Punca belum dikenal pasti ke sis...? mesti demam Kabali ne...deshum deshum
Quote prettyuglybabe 27-7-2016 05:34 PM
beria abang berhelmet menelek..
Quote Syd 27-7-2016 05:34 PM
revolusi_30 replied at 27-7-2016 05:34 PM
Punca belum dikenal pasti ke sis...? mesti demam Kabali ne...deshum deshum

nyah,
tengok video yang ai tepek tuh.

macam kat India.

selamba jah.

katanya, ni geng sesama geng.
Quote EJALTI 27-7-2016 05:38 PM

Giler la.....  Nih main tembak sebanyak mungkin untuk pastikan mangsa betul2 mati kena tembak...

Makin laku la keja sebagai bodyguard........advantage sket kalau muka hensem, makin laku...
Quote insulin 27-7-2016 05:40 PM
Kejadian tembak-menembak di Malaysia semakin menjadi-jadi. Terasa Malaysia seolah-olah negara yang makin tidak selamat.
Quote famri7 27-7-2016 05:40 PM
Wah udah persisi di negara padang pasir kan sis? Ummah suka kan sbegini??
Quote dcruins 27-7-2016 05:43 PM
Senang gilerrr dah dapat senjata sejak ISA dah tak derrr, dulu berapa punyerrr banyak kepala2 sindiket senjata haram & taiko2 sindiket berbahaya kat dalam tahanan ISA, entah dah ke mana kepala2 sindiket senjata ni selepas bebas dari tahanan ISA.....
Quote Syd 27-7-2016 05:43 PM
Seorang lelaki mati ditembak



27/07/2016 5:35pm

KUALA LUMPUR - Seorang lelaki maut selepas sekurang-kurangnya 12 das tembakan dilepaskan terhadap dalam satu kejadian di simpang lampu isyarat berhampiran Setapak Central di sini tadi.

Dalam kejadian pukul 4 petang, mangsa berusia 30-an itu ditembak mati ketika dia sedang memandu kereta jenis Honda Accord.

Pihak forensik masih menjalankan siasatan di lokasi kejadian. - K! ONLINE

Quote Mary_jane 27-7-2016 05:44 PM
Kiri kanan kereta ke dia tembak? Atau peluru tu tembus? Omg. Skang tak puas hati je langsung hapusin aja orang nya.

Quote L211 27-7-2016 05:47 PM
Syd replied at 27-7-2016 05:34 PM
pehhhh. giler arr.

selambaaaaaa.

ok, that's scary.. dr kes ragut now kes tembak.. sah pembunuh upahan .... jgn pengarah Malaysia pi buat citer 'kekasihku pembunuh upahan'.. huhuhu mmg mati pengarah tu
Quote Syd 27-7-2016 05:49 PM
L211 replied at 27-7-2016 05:47 PM
ok, that's scary.. dr kes ragut now kes tembak.. sah pembunuh upahan .... jgn pengarah Malaysia pi ...

Gerak Khas

akan lebih meriah dengan kes-kes macam neh.

lebih daring.
Quote kelapaparut 27-7-2016 05:50 PM
dcruins replied at 27-7-2016 05:43 PM
Senang gilerrr dah dapat senjata sejak ISA dah tak derrr, dulu berapa punyerrr banyak kepala2 sindik ...

Najib yg bodoh pi mansuhkan isa, sampaikan zahid hamidi ketap bibir jah, pastu buat sosma tp xpowerful mane
Quote Syd 27-7-2016 05:53 PM
prettyuglybabe replied at 27-7-2016 05:34 PM
beria abang berhelmet menelek..


Lihat semua komen(364)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

24-4-2024 04:15 AM GMT+8 , Processed in 0.060403 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top