CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Lelaki Dipercayai Mati Akibat Seks Ganas

17-5-2016 10:33 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 34569| Komen: 272

Description: Seorang lelaki berusia kira-kira 47 tahun ditemui mati terbaring dengan keadaan mulut dan kaki berikat, dipercayai terlibat dalam aktiviti seks ganas.




Seorang lelaki berusia kira-kira 47 tahun ditemui mati terbaring dengan keadaan mulut dan kaki berikat, dipercayai terlibat dalam aktiviti seks ganas. 


Menurut Ketua Polis Daerah Brickfields ACP Sharul Othman Mansor, pihaknya menerima panggilan daripada pengawal keselamatan sebuah kondominium di Sri Hartamas berhubung kejadian itu tengah hari semalam.


"Mangsa ditemui terbaring tanpa pakaian dalam keadaan mulut dan kaki berikat manakala alat sulitnya ditutupi kain."


"Pemerhatian awal oleh doktor patalogi daripada Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) yang memeriksa mayat mangsa di lokasi kejadian mendapati mangsa kemungkinan mati akibat melakukan seks ganas." 


Sharul berkata sebelum itu bapa mangsa itu telah beberapa kali menghubungi anaknya namun tidak berjaya dan telah meminta pemilik rumah yang diduduki anaknya itu untuk pergi menemui anaknya itu.


Kes disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh, katanya.- CARI infonet



Berita selanjutnya: http://www.astroawani.com/
8

Bagus
21

Marah
8

Terkejut
10

Sedih
11

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (74 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote brookemcqueen 16-5-2016 08:31 PM
Kondo mana ni weiiiii seriau den
Quote FOTHER-MUCKER 16-5-2016 08:33 PM
ganas gf dia!
Quote Syd 16-5-2016 08:37 PM
Tengs tag ai
Quote MissNigga 16-5-2016 08:37 PM
Edited by MissNigga at 16-5-2016 08:38 PM

Ajal seks ganas





Facebook






Twitter









Share






Fardy Bungga

am@hmetro.com.my




Brickfields: Lelaki ditemui mati dalam keadaan bogel dan terikat dipercayai akibat melakukan seks ganas di kondominium di Sri Hartamas, kira-kira 12 tengah hari tadi.


Mayat mangsa, 47, ditemui pemilik rumah yang datang ke rumah berkenaan untuk memeriksa keadaan lelaki terbabit selepas dihubungi oleh bapa mangsa yang gagal menghubungi anaknya.

Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Sharul Othman Mansor berkata, pemilik rumah terpaksa memecahkan pintu selepas panggilan dari luar rumah tidak dibalas.

Katanya, sebaik masuk ke dalam rumah, mangsa ditemui dalam keadaan terbaring dengan mulut dan kaki diikat manakala kemaluan ditutup dengan kain.

"Hasil pemerhatian awal, pegawai patologi dari Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) memberitahu mangsa kemungkinan mati akibat melakukan seks ganas.

"Mayat mangsa dihantar ke PPUM untuk proses bedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan,"katanya ketika dihubungi, hari ini.





Artikel ini disiarkan pada : Isnin, 16 Mei 2016 @ 7:13 PM
«»









Quote edoraixora 16-5-2016 08:38 PM
Selalunye kan, org pertama yg jumpe mayat tu boleh jadi culpritnye
Quote MissNigga 16-5-2016 08:40 PM

welcum ... abam syd...

trid cenggini .. tau .. abam syd sure akan merelakan diri utk dtg berkuntum
Quote juliez 16-5-2016 08:42 PM
Syd replied at 16-5-2016 08:37 PM
Tengs tag ai

We want pictures!

We want pictures!

We want pictures!

Quote Syd 16-5-2016 08:42 PM
MissNigga replied at 16-5-2016 08:40 PM
welcum ... abam syd...

trid cenggini .. tau .. abam syd sure akan merelakan diri utk dtg ber ...

Inspektor Sahab punya mood nih.  
Quote Syd 16-5-2016 08:43 PM
juliez replied at 16-5-2016 08:42 PM
We want pictures!

We want pictures!

Yu ols jgn memacam. Ai ols tgh control macho dalam kelas nim
Quote aHoi83 16-5-2016 08:45 PM
@Syd sila cari pic. Forumer ci dahagakan hot pic2.

Bimbo stok main ikat2 ni. Terpengaruh 50 shades of grey kah?
Quote mak_wa95 16-5-2016 08:47 PM
47 dah..3 tahun lagi 50

bapa masih mencari anak lagi
Quote slavehunter 16-5-2016 08:49 PM
Hmmmm.....siapa partner dia lelaki ke perempuan? Gay ker? Hartamas kat condo Noritta Prima galleria or Plaza Damas? Eh banyak nye tanya aku.....
Quote kelapaparut 16-5-2016 08:49 PM
Teringat kes norita samsudin yg mati sbb sex ganas, lps autopsy mcm2 dna air mani ade,dna melayu dna mamak dna finland, kesian sheols
Quote pearl.silver 16-5-2016 08:49 PM
So mcm kes hottt dulu tu tp versi lelaki..
Quote EvieWanKenobi 16-5-2016 08:55 PM
motif dendam kah?
Quote edee_91 16-5-2016 08:55 PM
norita tu kat sri hartamas juga bukan?
Quote red_cattleya 16-5-2016 08:58 PM
ganas mcm mana tu..ada sakit jantung kot
Quote Syd 16-5-2016 08:59 PM
aHoi83 replied at 16-5-2016 08:45 PM
@Syd sila cari pic. Forumer ci dahagakan hot pic2.

Bimbo stok main ikat2 ni. Terpengaruh 50 shade ...

Dalam kelas Iqra' nih uols.

Kang gelap hati ai ols, susah plak nak hadam
Quote harkktuih 16-5-2016 09:08 PM
Ni jnis xde experience neh..main sebat je..kalau bdsm normally tau limit slave @ master..

Lihat semua komen(272)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 01:32 PM GMT+8 , Processed in 0.133806 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top