CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Kanak-Kanak 12 Tahun Yang Diculik Ditemui Selamat

20-4-2016 11:39 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 19490| Komen: 185

Description: Polis kini sedang giat mengesan seorang wanita warga Indonesia...

Dikemaskini 1:00 pm

Kanak-kanak yang berusia 12 tahun yang hilang dijumpai selamat di Masjid Al Rahman di Jalan Pantai Baharu, Kuala Lumpur jam 9:30 malam.

Mereka dipercayai ke masjid itu selepas gagal menempah hotel kerana tidak mempunyai dokumen pengenalan diri.

“Saya hanya makan pagi tadi (kelmarin) tapi saya ok,” katanya kemudian diiringi ibu bapanya dan pegawai polis ke Hospital Serdang untuk pemeriksaan kesihatan.

Baca selanjutnya: Sinar harian



oleh Fyruz Hanna

Polis kini sedang giat mengesan seorang wanita warga Indonesia yang didakwa melarikan seorang kanak-kanak usia 12 tahun.

Kanak-kanak tersebut yang merupakan anak majikannya dikenali sebagai Puteri Nurkyra Izam Abdullah.

Ibu bapa kanak-kanak terbabit memuatnaik status kehilangan anak mereka yang hilang dikediaman di SS19 pada 5:30 pagi Selasa.

"Kami meminta semua pihak yang mempunyai sebarang maklumat mengenai wanita Indonesia berusia 20 tahun dan budak perempuan itu supaya segera menghubungi polis," katanya sambil menambah pihaknya telah memaklumkan pihak polis di daerah berhampiran berkaitan kes itu.

Sesiapa yang mempunyai maklumat berkaitan kes itu diminta menghubungi talian 03-20529999 atau ke balai polis berhampiran, selain menghubungi keluarga mangsa, 010-400 7375 (Hazery). -CARI Infonet.

sumber: mstar
1

Bagus
11

Marah
6

Terkejut
12

Sedih
12

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (50 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Glass_shoes 19-4-2016 06:26 PM
Ish2 sehari x buat jenayah x sah::
Quote susukambingbest 19-4-2016 06:29 PM
@modngengada leh cari kot2 ada yg kakamod syakki

Takziah, moga adik kyra djumpai smla dgn slmt
Quote kenarikelabu 19-4-2016 06:41 PM
Glass_shoes replied at 19-4-2016 06:26 PM
Ish2 sehari x buat jenayah x sah::

Kenapa warga asing ni tak takut dgn polis kita? Ada je buat hal
Quote Glass_shoes 19-4-2016 06:43 PM
Edited by Glass_shoes at 19-4-2016 06:53 PM
kenarikelabu replied at 19-4-2016 06:41 PM
Kenapa warga asing ni tak takut dgn polis kita? Ada je buat hal


Mungkin dh rasa mcm majoriti kt sini.polis pon dh bosan agknye..tp depa bkn takut ngn RELA ke?
Quote mak_wa95 19-4-2016 06:52 PM
keturunan trisna ni betina jantan buat masalh..

xcaras laki orng...culik anak orng..
Quote Glass_shoes 19-4-2016 06:54 PM
mak_wa95 replied at 19-4-2016 06:52 PM
keturunan trisna ni betina jantan buat masalh..

xcaras laki orng...culik anak orng..

Jap lg trisna berhujah la nk pertahankan kaum dia
Quote kenarikelabu 19-4-2016 07:02 PM
Glass_shoes replied at 19-4-2016 06:43 PM
Mungkin dh rasa mcm majoriti kt sini.polis pon dh bosan agknye..tp depa bkn takut ngn RELA ke?

Sbb anggota keselamatan kita tak tegas kot...tu diorg berani buat hal. Cuba kalau dpt je, belasah balun kasik birat2....mau serik diorg tu pastu cerita kt kawan2.

Quote kakiah12 19-4-2016 07:06 PM
trisna ke ni ??
Quote Glass_shoes 19-4-2016 07:07 PM
kenarikelabu replied at 19-4-2016 07:02 PM
Sbb anggota keselamatan kita tak tegas kot...tu diorg berani buat hal. Cuba kalau dpt je, belasah  ...

Hmm..ye la kot..yup setuju,kalo yg pati tu,cer sebat sikit sebelum hantar balik..makin melampau dieorang ni kalo dibiarkan
Quote honeybee1802 19-4-2016 07:09 PM
Iskk...iskkk....keturunan neh tak bleh ka buat perangai elok2 tempet orggf..kesiannya parentss lawa dak ni..semoga berjumpa kembali
Quote mak_wa95 19-4-2016 07:16 PM
Glass_shoes replied at 19-4-2016 06:54 PM
Jap lg trisna berhujah la nk pertahankan kaum dia

nak pertahan kan apa?
xde bende nak dipertahankan pun..
dah memang itu kejebuat depa..

bangga giler citer caras laki orng..
bangga giler menghina pompuan malaysia..
konon dia bertamadun, dia hebat..indon pandai masak,
pompuan msia malas masak harap ke maid..
bongok giler..itu la function pun pompuan msia ambik maid,
nak tolong bantu mudahkan urusan keje dia..
bongok, otak ciput..mcmana zul engineer bersembang dgn bini bongok dia..
agaknya sembang pasai makan, pasai kasut kokedei,pasai hbeg..
Quote Glass_shoes 19-4-2016 07:19 PM
mak_wa95 replied at 19-4-2016 07:16 PM
nak pertahan kan apa?
xde bende nak dipertahankan pun..
dah memang itu kejebuat depa..

Hahaha..dia kn sllu cmtu..nt dia ckp la mybe maid tu terdesak/ kena paksa atau xtentu lg maid tu yg salah..sambil kutuk2 org Malaysia
Quote mak_wa95 19-4-2016 07:24 PM
Glass_shoes replied at 19-4-2016 07:19 PM
Hahaha..dia kn sllu cmtu..nt dia ckp la mybe maid tu terdesak/ kena paksa atau xtentu lg maid tu y ...

otak bongok, andaian pun bongok la..

anak orng..kenapa ko nak culik...


Quote shamsadis 19-4-2016 07:35 PM
Indon memang  celaka dijual budak tu nanti
Quote CrowneGlory 19-4-2016 07:37 PM
Woii trisna ko pulangkan balik budak tu...apa laki x bg duit anak mem ko yg di culik...nk buat jual ke
Quote aswand 19-4-2016 07:54 PM
hihiihihhi pendendam, habis diserang,,,,,hihihihihi gigih hencap indon   
Quote EJALTI 19-4-2016 08:07 PM
aswand replied at 19-4-2016 11:54 AM
hihiihihhi pendendam, habis diserang,,,,,hihihihihi gigih hencap indon

Indon sampah bahalol dan bangsat berpisah teda...

Kehkehkehkeh...
Quote zeed 19-4-2016 08:08 PM
Boleh x indon hidup low profile di negara org?kt obersea pon nak steal the limelight..kisah jenayah lak tu
Quote EJALTI 19-4-2016 08:08 PM
shamsadis replied at 19-4-2016 11:35 AM
Indon memang  celaka dijual budak tu nanti

Indon sampah itu celaka
Celaka itu indon sampah
Indon sampah dan celaka berpisah teda...

Kehkehkehkeh...

Lihat semua komen(185)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

24-4-2024 10:54 AM GMT+8 , Processed in 0.071051 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top