CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Inilah Kehidupan Di Penjara Wanita Di Arizona Amerika Syarikat

19-4-2016 10:16 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 13810| Komen: 20

Description: Kehidupan di penjara sudah tentu tidak sama dengan kehidupan di asrama...

Oleh : Dean BZ



Kehidupan di penjara sudah tentu tidak sama dengan kehidupan di asrama. Walaupun diberi makan 3 kali sehari, tetapi menu yang disajikan pastinya "tidak enak" dan membosankan. 

Jurugambar Scott Houston telah diberi kesempatan melawat koloni Estrella Penjara wanita di Arizona, Amerika Syarikat, beliau dapat melihat dan menangkap gambar kehidupan tahanan di dalam penjara.

Kebanyakan wanita dari penjara ini adalah banduan yang melakukan pelbagai jenayah termasuk menjual dadah dan membunuh.

Banduan-banduan ini disuruh melakukan kerja-kerja seperti membersihkan kawasan, menggali kubur, kawad dan macam-macam lagi. Kelihatan banduan digari berpasangan dan ada di antara mereka yang di rantai sepanjang 2.7 meter. 

Setiap pergerakan mereka sentiasa dipantau rapi oleh warden-warden yang bertugas bagi mengelakkan pergaduhan.

Anda lihat lah sendiri gambar-gambar dibawah, apabila penjenayah besar dengan pelbagai perangai tinggal "sebumbung". Apakah yang anda bayangkan? - CARI Infonet.





















Sumber : dairishare




7

Bagus
9

Marah
6

Terkejut
9

Sedih
13

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (54 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Artemesiaa 18-4-2016 06:41 PM
Masih maintain baju belangnya
Quote anees~nuhara 18-4-2016 07:27 PM
baju belang is trademark for banduan kan
Quote barfi 18-4-2016 08:01 PM
Mesti ada lesbian
Quote Rainrein 18-4-2016 09:57 PM
Tengok ni terus teringat cite orange is the new black.
Quote missDollie 18-4-2016 10:31 PM
Cute gari warna pink
Quote revoc 18-4-2016 10:35 PM
giler

besar nya

mcam jantan...........eh silap,besa cam the rock

ini lau libas mat rempit,mat drug melayu...........abis rebah
Quote imransulaiman 19-4-2016 07:48 AM
Adoi! Penatnya gali lubang tu!
Quote syue86 19-4-2016 10:10 AM
takde nak blur2 kan muka mcm kat sini
Quote MariaClara 19-4-2016 02:02 PM
mcm kat asrama jek bilik depa...bukan tdo atas simen ke?
Quote mujer_in_espejo 19-4-2016 08:56 PM
Gari pink. Susunan katil pun mcm asrama sekola. Badan dorg2 besar2 tough la kan. Jenis rangka besar. Skali pelempang je leh pelanting aku. Haha
Quote Dwdrum 20-4-2016 12:44 AM
Pink handcuff so girly i ingat women prisoner uniform color orange like male prisoner
Quote delisha09 20-4-2016 03:02 PM
gari pn pink
Quote -electrifying- 20-4-2016 03:45 PM
badan bagak sia...
Quote alinone78 20-4-2016 04:22 PM
Perghhh berdiri dengan aku ni
Mau tahap bahu

(Aku yang pendek)
Quote red_heart 29-4-2016 04:27 PM

nasibla baju xbelang2 pink kan..hahahaha
Quote supernaturalee 4-5-2016 12:39 PM
alinone78 replied at 20-4-2016 04:22 PM
Perghhh berdiri dengan aku ni
Mau tahap bahu

berapa cm

Quote zameyla 4-5-2016 01:56 PM
tengok muka ganaz2....
Quote EvieWanKenobi 4-5-2016 11:11 PM
rambut sepesen..
Quote FARRAZOOL 17-5-2016 11:05 AM
dah mcm buruh paksaan

Lihat semua komen(20)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-6-2024 02:24 AM GMT+8 , Processed in 0.059348 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top