CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Tokei Nasi Kandar, Maut Terkena 5 Das Tembakan

11-2-2016 11:28 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 8135| Komen: 28

Description: Malang bagi seorang pengusaha restoran nasi kandar apabila maut selepas ditembak dari jarak dekat di Jalan Dato Keramat, Georgetown.
Oleh Adib ZA

Malang bagi seorang pengusaha restoran nasi kandar apabila maut selepas ditembak dari jarak dekat di Jalan Dato Keramat, Georgetown.


Memetik laporan Sinar Harian, kejadian jam 3.30 pagi itu, mangsa dikenali Syed Amin Jainul Abidin, 46 mati selepas terkena lima das tembakan di bahagian kepala, badan dan tangan. 

Mangsa yang memandu kereta Mercedes berhenti di hadapan sebuah kedai selepas menyedari diekori dua lelaki menaiki motorsikal. 

Seorang suspek turun dari motosikal dan melepaskan enam das tembakan kepada mangsa. 

Mangsa sebelum ini pernah dihadapkan ke mahkamah atas dakwaan mengeluarkan kata-kata kesat kepada pegawai JPJ pada November tahun lalu. - CARI Infonet


Baca selanjutnya: Sinar Harian




(Sumber foto: Sinar Harian)

3

Bagus
8

Marah
4

Terkejut
10

Sedih
1

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (30 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote 1234 11-2-2016 10:46 AM
Tacang kacang kacang
Quote kucen_miang 11-2-2016 10:47 AM
@spiderman

silakan
Quote qronaldo7 11-2-2016 10:49 AM
pergh skrg xpuas hati je tembak
Quote chinta89 11-2-2016 10:52 AM
skg ni asal x puas hati, asal marah, ambik keputusan tembak. x main dh cat merah ni
Quote ad_hoc79 11-2-2016 10:56 AM
kalau mangsa berhenti kat balai polis, rasa2nye akan ditembak jugak x kat depan balai?
Quote azharariff 11-2-2016 10:58 AM
depa ni yg pi JPJ mengamuk bulan 12 lepaih, tengok tembakan kat kereta tu mmg kerja pro.
Quote boyagombak 11-2-2016 11:00 AM
Peneng Darul tembak
Quote si bulat 11-2-2016 11:02 AM
ngeri ooooo skrg ni...

x puas hati je , tembak... adoyaiii....
Quote kentel 11-2-2016 11:19 AM

ade lagi yang komen kutip camni @yipun_78
Quote taji2906 11-2-2016 11:24 AM
dasat.... tak tau la pasal apa kena tembak ni...  dia dah jatuh hukum kat mahkamah ke psl kes dia marah kat jpj tu?
Quote Shahreen74 11-2-2016 11:37 AM
manusia semakin hilang pedoman.. kt dunia leh lepas..kt akhirat nanti menjawap ler... tp klu dia non muslim.. emm.. tetap la jd kayu api kt neraka... Wallahualam....
Quote imransulaiman 11-2-2016 11:51 AM
Mangsa ni ke yang mengamuk kat jpj pasal roadtax sangkut kereta dah lama dihapuskan tu? Yang ada video tu..
Quote -electrifying- 11-2-2016 12:13 PM
tacang percuma ni
Quote zeed 11-2-2016 12:44 PM
Dalang kes jpj dia ni takut rahsia terbongkar ke gi tembak? Sama kes pegawai tinggi kastam..
Quote Daisyna 11-2-2016 12:48 PM
mudahnya nak mati
Quote cucuq 11-2-2016 12:51 PM
nyawa manusia semakin murah...takziah untuk si mati
Quote zorro 11-2-2016 12:59 PM
ehhh... tadi cam ada baca benda yang sama, tapi kat thread lain??
Quote jengkoil 11-2-2016 01:06 PM
http://mforum.cari.com.my/forum. ... 955419&mobile=2

Siap ada gambo lagi tred ni yeoopp!!
Quote MeghanK 11-2-2016 01:25 PM
kentel replied at 11-2-2016 11:19 AM
ade lagi yang komen kutip camni @yipun_78

mod yip bagi warning kat bod gossip je..bod lain tak terpakai kot

Lihat semua komen(28)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 12:15 AM GMT+8 , Processed in 0.066100 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top