CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Miss Thailand Ini Tak Malu Ibunya Pengutip Sampah

28-10-2015 10:34 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 15492| Komen: 57

Description: Tersebutlah kisah seorang anak kepada pengutip sampah, kini telah berjaya sebagai Miss Thailand, Miss Uncensored News Thailand 2015.
Oleh Adib Za





Tersebutlah kisah seorang anak kepada pengutip sampah, kini telah berjaya sebagai Miss Thailand, Miss Uncensored News Thailand 2015.

Kisahnya menjadi viral di kalangan netizen kerana dia tanpa segan silu mengakui ibunya seorang pengutip sampah.

Dan gambar terbaharunya, melutut kepada ibunya sangat mencuri perhatian. Ini kerana walau setinggi mana kejayaan anda, ibu dan bapa andalah yang pertama dalam hidup.

Kisah gadis yang dikenali sebagai Mint ini sangat memberi inspirasi kepada semua. - CARI Infonet


Baca selanjutnya: Siakapkeli

























19

Bagus
7

Marah
5

Terkejut
14

Sedih
11

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (68 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jaa139 27-10-2015 04:30 PM
tinggi budak ni..cantik lagi bila tak makeup...baguslah tak sembunyi latar belakang keluarga
Quote seri_mawr 27-10-2015 04:34 PM
lepas ni mak dia dh x perlu bekerja kot...mesti jadi model ke pelakon ke...duta apa2 ke....
Quote idril 27-10-2015 04:37 PM
bagusnya xde nak malu ke hapa, nampk budak ni sgt sayang kan mak dia.... aku respect org camni....
btw miss uncensored tu hapa? miss bogel2 ke?
Quote perang_candu 27-10-2015 04:40 PM
kenapa aku tengok kat thailand ni perempuan betul pon macam ponen..?

salah mata aku ke?
Quote hacks_oren 27-10-2015 04:42 PM
bagusnya budak ni.... tk propa... tk bimbo segala...
nnt senanglah hidup keluarga dia....
Quote zulka 27-10-2015 04:45 PM
bagusnya budak ni....sebak rasanya
Quote chica_chica 27-10-2015 04:45 PM
boleh jadi sinetron indon ni...gadis kutip sampah jadi ratu cantik
Quote Simunggu 27-10-2015 04:48 PM
bagus budak ini...
Quote namirulmukminin 27-10-2015 04:49 PM
Bagusnya... jiwa besar walaupun miskin... hargai ibu bapa.. tu kunci kejayaan berkekalan untuk dia...
Quote kentel 27-10-2015 04:50 PM
hmmmmmmmmmmmm
Quote kentel 27-10-2015 04:51 PM
@MissNigga lg tertarik tengok yang shirtless kt blkng tuh

Quote -electrifying- 27-10-2015 04:54 PM
idril replied at 27-10-2015 04:37 PM
bagusnya xde nak malu ke hapa, nampk budak ni sgt sayang kan mak dia.... aku respect org camni....
...

Baru nak cakap dan tanya benda yg sama
Quote lavaprint 27-10-2015 04:56 PM
yang ni anak pengutip sampah...

geng sutun pulak anak2 yang dikutip di tong sampah...

pangai sekor2 busuk cam sampah..



Quote MissNigga 27-10-2015 04:58 PM
kentel replied at 27-10-2015 04:51 PM
@MissNigga lg tertarik tengok yang shirtless kt blkng tuh

nyummm...putih melepak .... puting syusyu kaler brown.. sodap dinyotnyot
Quote kentel 27-10-2015 05:02 PM
MissNigga replied at 27-10-2015 04:58 PM
nyummm...putih melepak .... puting syusyu kaler brown.. sodap dinyotnyot

eh...ade anjing menyalak tu
Quote lavaprint 27-10-2015 05:02 PM
yang si sutun pink lak...dapur rumah penuh sampah...

setahun bini tarak mau kutip kasi bersih..



Quote pittjie 27-10-2015 05:08 PM
mak sangat saspek beliau mampu melutut dgn pakai killer heels sebegitu
Quote dino 27-10-2015 05:28 PM
MissNigga replied at 27-10-2015 04:58 PM
nyummm...putih melepak .... puting syusyu kaler brown.. sodap dinyotnyot

yg anak lahir dlm tong sampah lupa diri tak ngaku miskin.... canang kat org ade 18 company.... tu mmg hina sgt
Quote shoryu 27-10-2015 05:28 PM
Jadi trend pula ek melutut depan parents lepas memperolehi sesuatu kejayaan..tapi bagusla mereka2 ni tak lupa asal usul

Lihat semua komen(57)


ADVERTISEMENT


Artikel Terpanas Minggu ini

ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

4-3-2024 04:14 PM GMT+8 , Processed in 0.209544 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top