CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Saman Presiden MCA, PM Putuskan Dalam Sehari Dua

27-10-2015 01:00 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 3684| Komen: 12

Description: keputusan akan dibuat dalam masa satu atau dua hari lagi. ...
Oleh Fyruz Hanna

sumber gambar: freemalaysiatoday


Bekas presiden MCA, Tun Dr Ling Liong Sik yang lantang mendesak Najib supaya berundur kerana mengambil dana awam mengakibatkan dia disaman.

Peguam Najib, Datuk Mohd Hafarizam Harun berkata beliau akan bertemu Najib dan keputusan akan dibuat dalam masa satu atau dua hari lagi. 

"Saya ada temujanji untuk jumpa beliau (Najib) dan keputusan akan dibuat dalam masa satu atau dua hari lagi," katanya kepada pemberita selepas prosiding mahkamah.

Walaubagaimanapun, Ling Liong Sik enggan menarik sebarang semula sebarang kenyataan serta enggan memohon maaf. -CARI Infonet. 

baca selanjutnya: themalaysianinsider
14

Bagus
9

Marah
9

Terkejut
8

Sedih
15

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (66 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote krisp 27-10-2015 12:45 PM
Sehari dua bulan ni ke, tahun ni ke atau abad ni ke?
Quote kentel 27-10-2015 12:57 PM
saman WSJ sepi trus...ni ke contoh pahlawan bugis buat penjilat macam dijek?
Quote freebird 27-10-2015 12:57 PM
tapi bukan hari selasa lah, sebab hari selasa sibuk. nak saman wsj....
Quote DARSITA 27-10-2015 12:58 PM
ler tak saman lagi ~  bak kata orang cina ayam dlm pinggan pun boleh terbang menunggu bijan saman Tun Dr Ling Liong Sik.
Quote bibirmerah 27-10-2015 01:03 PM
Kahkahkah nk saman tp.......sehari dua lagi
Quote harkktuih 27-10-2015 01:05 PM
beliau akan saman selain dr hari selasa lah..
Quote EJALTI 27-10-2015 01:18 PM
Peguam Najib akan bincang untuk fail saman

Wartawan Sinar Harian
27 Oktober 2015
http://www.sinarharian.com.my/se ... fail-saman-1.444823


Penasihat undang-undang Umno, Datuk Mohd Hafarizam Harun


KUALA LUMPUR - Peguam Datuk Mohd Hafarizam Harun akan bertemu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak hari ini bagi membincangkan sama ada untuk memfailkan saman terhadap bekas Menteri Pengangkutan Tun Dr Ling Liong Sik berhubung penerbitan artikel yang mendakwa perdana menteri menyalahgunakan dana kerajaan.

Mohd Hafarizam berkata, jika terdapat arahan untuk memfailkan saman itu, pihaknya akan berbuat demikian (memfailkan saman) dan menyerahkan dokumen berkaitan kepada peguam Liong Sik minggu ini.

Peguam itu berkata demikian ketika ditemui di Kompleks Mahkamah Jalan Duta di sini sebentar tadi.

Najib mengemukakan surat tuntutan kepada Liong Sik pada 9 Oktober lalu yang mengarahkan peguamnya mengambil tindakan dengan menuntut penarikan balik, permohonan maaf tanpa syarat dan ganti rugi munasabah berhubung perkataan fitnah dalam artikel itu.
Quote senahsanasini 27-10-2015 01:23 PM
kena la tgu que.. wsj punye tak setel lagi...
Quote sliza 27-10-2015 02:10 PM
tunggu je laaa
Quote anisania 27-10-2015 02:13 PM
wah kaya la pokjib... ramai sangat die nak saman nih. duit saman boleh cover duit 1mdb.
bank negara nak saman tak?
che det bile nak saman plak?
Quote dodolgemok 27-10-2015 02:15 PM
Sehari dua lagi banyak la kepala konek kau. Wsj punya saman selasa tak abes lgi nak tmbah saman hari lain pulak ke lahabau? Bertambah lagi la kpi di hafarizam ni walaupon skt dah tutup bulan ni
Quote kenarikelabu 27-10-2015 02:19 PM
Nak buat camne....skrip pun tak siap lg. Sabar la..

Lihat semua komen(12)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 08:08 PM GMT+8 , Processed in 0.079356 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top