CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Foto Wan Azizah Makan Dalam Tren Jadi Bahan Kritikan

13-8-2015 11:54 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 26218| Komen: 188

Description: Tiga gambar dimuatnaik oleh Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail membuatkan ramai tertanya-tanya...
Oleh Fyruz Hanna


Tiga gambar dimuatnaik oleh Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail membuatkan ramai tertanya-tanya sama ada Ketua Pembangkang ini mengetahui peraturan berada di dalam tren ataupun tidak.

3 Foto tersebut dengan kapsyen : "Alhamdulillah..ada rezeki makan nasi lemak bungkus untuk tengahari ini dalam tren..nak order makanan lain nanti kena GST pula.."

Didalam gambar tersebut, Datin Seri sedang menatang makanan terbabit. Dengan pantasnya netizen menjadikan ia bahan troll dan ejekan oleh netizen. 



Nota: Antara peraturan didalam tren adalah tidak boleh makan dan minum, selain itu tidak dibenarkan juga membawa binatang peliharaan. -CARI Infonet. 

4

Bagus
3

Marah
6

Terkejut
10

Sedih
1

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (28 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Anak_Nogori 13-8-2015 09:42 AM
Kebodohan melampau2 dari sikipas...
Quote duyong95 13-8-2015 09:45 AM
gamak x bole ke mkn ataih meja?  kan payah nak pegang nasik lemak tu...adoyai...bingai betoi
Quote asher 13-8-2015 09:46 AM
mengarut sungguh..dibuat nyer semua org mkn dlm tren mau mcm2 bau ada..mau kotor, bersepah2..sikit hari org buat kambeng golek plak dlm tren..
Quote BlueRose99 13-8-2015 09:47 AM
Ketapi ke bas awam ke.. mna bole makan?! Tk faham bahasa kot!
Quote BENTARA 13-8-2015 09:47 AM
A AH nampak bodoh tapi tak sebodoh ahmad maslan
jadi la cam sorang mamat tu....... 2.6b di tukar kepada derma
raktay malaysia yg berpaksi kan PWTC hanggok hanggok cam burung belatuk
tanda akui bos mereka bijak.........
Quote EJALTI 13-8-2015 09:47 AM
Gigih Kak Wan makan nasi lemak atas tapak tangan....
Quote tentera_laut 13-8-2015 09:48 AM
sebab dia makan yg di bukan ruangan makan aka kantin.. kalau kantin ada meja makan semua.. ni dah tentu kat tempat ruang duduk.. cuba bayangkan kalau jatuh dan berbau makanan tu kat situ.

hmmm.. pergila la kat kantin.. adoiiiii

Quote tentera_laut 13-8-2015 09:48 AM
aku leh paham kalau di amakan sadwich atau roti 50 sen ke apa.. ini nasi lemak.. adoiii
Quote musangcomel 13-8-2015 09:50 AM
makan nasi lemak bungkus plak tu
kan susah nak pegang
dibuatnya terjatuh tumpah bukan ke makin menyusahkan
tp serius rengsa klu ada org mkn dlm pengangkutan awam, pening kot bau mknan
dah la kengkadang kena hadap bau bangla
mcm2 bau la
Quote alien3d 13-8-2015 09:51 AM
haha.. macam mana mau jadi pemimpin.. waduh geng politik ni. atau
rule to be broken ?
Quote caprut 13-8-2015 09:52 AM
Tak penah naik ets forumer kat sni. Meggelabah lebih. Rmai je ummah naikbets buat mcm wan azizah buat tu
Quote voiletiris 13-8-2015 09:53 AM
yg mana lebih salah 2.6 billion or mkn dlm tren
Quote Rynaf 13-8-2015 09:54 AM
Dia naik tren mana ni?ikut berita kat atas katanya menuju ipoh, so aku agak dia naik ets kot...kalo ets mmg ada tempat jual mknn & minuman kat coach c..tgk kerusi mcm naik ets..
Quote tongkatwaran75 13-8-2015 09:55 AM
pelik mende...
aku biasa jer makan nasi lemak bertatang...
Quote harkktuih 13-8-2015 09:55 AM
kak jijah pun..agak2 la..baik la gi makan kat warung kak jijah oiii..nmpk la bijak sikit..
hanya sbb menteri bengap takkan kak jijah nk ikut sama..lahai..
Quote ais_kosong 13-8-2015 09:59 AM
nak raih simpati pun beragak la acik wan oiii..
kan dah kena
Quote pseudo_kl 13-8-2015 10:00 AM
kalau salah,kita kata salah la kann... tak payah nak kipidap baykap...

dia pun sama spesis menteri tak penah naik kenderaan awam la nih....
Quote lazim 13-8-2015 10:00 AM
yg baju ungu tu nampak mcm bekas lecturer aku ke?  dulu masa dgn uni lama selalu klr awani sbg penganalisis politik. dgr2 dah berhnti n join private kolej.

wah...dh bergiat aktif dgn pkr agaknya. sbb dia org abim jgk.. penah kena tahan ISA masa kes 50 dalil mngapa anwar xleh jadi pm
Quote rospinki 13-8-2015 10:00 AM
alah..yg mentizen tu ntah2 kat umah makan kaki kt atas kusi terkangkang makan smbil kaki goyang2

Lihat semua komen(188)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-2-2023 07:41 PM GMT+8 , Processed in 0.224016 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top