CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Bayi Dilahirkan Ibu Usia 11 Tahun Meninggal

12-8-2015 05:19 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 16330| Komen: 90

Description: Bayi lelaki yang dilahirkan seorang kanak-kanak perempuan berusia 11 tahun meninggal dunia jam 3 pagi..
Oleh Fyruz Hanna

sumber imej:Mymetro




Bayi lelaki yang dilahirkan seorang kanak-kanak perempuan berusia 11 tahun meninggal dunia jam 3 pagi di Hospital Tuanku Najihah, Kuala Pilah, hari ini.

Perkara itu dimaklukan oleh Datuk Norhayati Omar, Pengerusi Jawatankuasa Bertindak Kebajikan, Pembangunan Wanita kepada pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM).


Punca kematian bayi tersebut adalah komplikasi dalam perut. -CARI Infonet. 








13

Bagus
6

Marah
5

Terkejut
14

Sedih
11

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (59 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote reeny 12-8-2015 01:56 PM
Innalillah.... umur tak panjang..
Quote ell768 12-8-2015 01:57 PM
xtau nak komen apa....bahagia laa dia di syurga..
Quote BlueRose99 12-8-2015 02:00 PM
Eh! Knp plk meninggal?! Lahir cukup bulan kan?! Kesiannn..
Quote pooh~key 12-8-2015 02:03 PM
Bukan tak cukup bulan ke?
Quote tepisket.. 12-8-2015 02:03 PM
Muda lagi ibunya, zat dia sendiri pun x cukup. Macam mana nak bagi kat baby.
Biasa ibu2 mesti la nak bagi mcm2 vitamin dekat baby. Budak ni apa menda la dia tau
Quote Changa 12-8-2015 02:03 PM
Birah nya kau dek
Quote BlueRose99 12-8-2015 02:05 PM
Sementara itu, Ketua Polis daerah Jempol, Supritendan Hamzah Alias mengesahkan bayi itu meninggal dunia akibat komplikasi dalam perut.

Hurmmm..
Quote lindarafee 12-8-2015 02:05 PM
Innalillah. anak syurga. dia bolebantu maknya nanti
Quote zameyla 12-8-2015 02:06 PM
Innalillah........
Quote prettyuglybabe 12-8-2015 02:07 PM
nasib dia lebih baik kat sana

Quote jerukkedondong 12-8-2015 02:09 PM
Innalllaha maana...itu lah sebaik2 tempat utk baby yg tak bersalah tu..
Kalau panjang usia harus jd cemuhan dan kutukan org2 kg dan kawan2....
Quote bellaa 12-8-2015 02:13 PM
takziah        
Quote cammie1711 12-8-2015 02:13 PM
Innalillahi Wa Inna Ilaihi Rojiun...
berbahagia la kamu di sana anak kecil


yang mak dia pulak, lepas ni boleh mengangkang ke jantan lagi...yeehuuu
Quote brown_pupil 12-8-2015 02:14 PM
kesian.. tapi sekurang2nya tempat dia dah konfirm kat sana..
Quote page_up 12-8-2015 02:14 PM
Innalillah ...
Quote aTiKah_aYuNi 12-8-2015 02:14 PM
Innalillah.... umur tak panjang..
Quote budakmanentah 12-8-2015 02:18 PM
kesian kat adik ni...umor 11 tahun zaman tgh main kejar2, main lompat getah...lain plk nasib ko dik
Quote babyorange 12-8-2015 02:28 PM
budakmanentah replied at 12-8-2015 02:18 PM
kesian kat adik ni...umor 11 tahun zaman tgh main kejar2, main lompat getah...lain plk nasib ko dik

tak folo cite ni. ekceli cmne si mak nye tu ble mngandung?
Quote njoi-10 12-8-2015 02:29 PM
Kesian beby tu

Lihat semua komen(90)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 02:47 AM GMT+8 , Processed in 0.060628 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top