CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Azrel Ismail Bakal Hero Melayu Terbaharu?

10-7-2015 10:01 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 26868| Komen: 70

Description: Memiliki wajah persis hero pujaan ramai, Remy Ishak mungkin menjadi kelebihan kepada pelakon baharu ini.
Oleh Adib Za

Memiliki wajah persis hero pujaan ramai, Remy Ishak mungkin menjadi kelebihan kepada pelakon baharu ini.

Azrel Ismail, 31 jika dahulu sering dikaitkan dengan Remy Ishak lantaran wajahnya yang mirip dengan aktor itu kini boleh menarik nafas lega.

Mana tidaknya, lakonan Azrel mula mendapat perhatian dalam dua drama popular masa ini iaitu Fajar Di Bukhara yang disiarkan di TV1 dan juga terbaru, Syurga Nur yang muncul di slot Akasia, TV3.


Penglibatannya dalam dunia lakonan sebenarnya tidaklah terlalu baru namun kelibatnya kurang menyerlah berbanding pelakon lelaki yang lain.

Namun, disebabkan masih kuat dengan cita-cita menjadi seorang pelakon, Azrel mengambil keputusan nekad meninggalkan kerjayanya dalam bidang pemasaran.


"Pada mulanya saya teragak-agak membuat keputusan itu kerana mempunyai pelbagai tanggung jawab namun selepas berfikir saya teruskan hasrat untuk menceburi bidang lakonan dan meninggalkan kerjaya tetap.

"Bagi saya ini merupakan peluang yang tidak boleh dilepaskan kerana jika saya tidak diterima sebagai seorang pelakon saya boleh bekerja semula dalam bidang pemasaran memandangkan saya ada lapan tahun pengalaman," ujarnya menerusi portal mStar Online.

(Sumber foto: Forumer damian_lee)


Ternyata dengan hanya memiliki paras rupa tidak menjamin kejayaan seseorang pelakon itu. Namun, kekuatan yang dipamerkan melalui lakonan hebat dan kesungguhan mengejar cita-cita mampu membuahkan hasil.

Tidak mustahil, Azrel mampu menjadi hero Melayu yang terbaharu sedikit masa lagi. - CARI Infonet
18

Bagus
23

Marah
19

Terkejut
16

Sedih
20

Lawak
24

Bosan

Friends Rank (120 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mesmerize 9-7-2015 08:29 PM
masculine look.. ai loike
Quote pauliza 9-7-2015 08:30 PM
dia ni sekali imbas mcm remy tapi mcm ada yg kureng .so x remves
Quote hyie 9-7-2015 08:37 PM
nape x buat poll? iols baru nak vote rembes mencikkk
Quote atekome 9-7-2015 08:38 PM
Remy mcm bangla..die nie mcm rohingya
Quote pauliza 9-7-2015 08:51 PM
hyie replied at 9-7-2015 08:37 PM
nape x buat poll?  iols baru nak vote rembes  mencikkk

huhu..uols patut tgk dia bercakap dulu kot .lps tu baru vote .iols masa tgk gmbar awal pun nampak mcm ensem tp bila bercakap mcm kureng .ni mamat yg model Shell tu .kn ada gambar dia kat stesen2 Shell
Quote merahjambubatu 9-7-2015 08:57 PM
Start acting 2011.feeling remy ishak.masa ikoan shell tak sangat.skrg dia groom ala ala jonathan ke apa tu.nampak handsome
Quote de_ikea 9-7-2015 09:00 PM
Muka dia dlm drma masa bbuka ni. Tgok muka dia mknanya dah dkat nk buka
Quote net_level 9-7-2015 09:00 PM
rambut je kemas... lelain typical nepal/paki jeh
Quote hyie 9-7-2015 09:01 PM
pauliza replied at 9-7-2015 08:51 PM
huhu..uols patut tgk dia bercakap dulu kot .lps tu baru vote  .iols masa tgk gmbar awal pun namp ...

ekceli iols folo ig heshe motif sangat bbnu bermadah pujangga kat situ
Quote de_ikea 9-7-2015 09:01 PM
31 tahun dah?
Quote ellejo 9-7-2015 09:12 PM
apam lemak manis? apam sapa tu abam azrel?

motip merembes sambil pickup line lucah
Quote mzzenma 9-7-2015 09:16 PM
Pada mzz heshe nampak busuk
Sikit pun tak mampu nak rembes
Quote jargon 9-7-2015 09:17 PM
cam remy sahak+jonathan yg pengacara kt astro tu
Quote September14 9-7-2015 10:23 PM
mmg hensem, dulu2 sblm azan nak buka ada iklan dia baca doa bbuka... dlm hati sllu ckp dia ni patut jd pelakon.. skg dh jd plakon..
Quote miszaimi 9-7-2015 10:50 PM
Ingatkan mix
Quote enchikfitz 9-7-2015 10:59 PM
I tertgk filem first heols, Laki-Laki terbitan David Teo. Badan londeh x brp sado masa tu. Taktau la skrg ni badan dh sado ke blom
Quote mongoose_kidz 9-7-2015 11:12 PM
aku tetap rase remi lg ensem..
biarla bangla pun
Quote lonso 9-7-2015 11:30 PM
dia ke kat iklan shell tuh... lorrrrr...................ada iras remy
Quote tomet05 9-7-2015 11:36 PM
ingakan singaporkrean

Lihat semua komen(70)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

24-4-2024 05:44 PM GMT+8 , Processed in 0.253301 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top