CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Penampilan Kurus Tasha Shilla Undang Persoalan

5-6-2015 10:26 AM| Diterbitkan: CMFreporter2| Dilihat: 27544| Komen: 92

Description: Adakah Tasha sedang berendam air mata mahu pun mencuba diet yang ekstrem?
Oleh: CMFreporter2

Ramai yang memberikan reaksi berbeza ketika tersebarnya gambar terbaharu pelakon Tasha Shilla. Menerusi gambar yang menjadi 'viral' itu, Tasha Shilla tampil lebih langsing dan mengundang komen seperti "kurus kering" "keding" dan sebagainya.


Namun, ada juga peminat yang memujinya kerana kelihatan lebih kurus dari sebelumnya.Tidak kurang juga ia mengundang banyak tanda tanya di kalangan peminat.


Apa sebenarnya yang berlaku? Adakah Tasha sedang berendam air mata mahu pun mencuba diet yang ekstrem?

Ikuti apa kata Tasha mengenai penampilan tergemparnya itu,


"Saya bukan makan hati… sebenarnya saya jadi tikus makmal untuk produk minuman kesihatan yang saya sendiri sedang usahakan bersama rakan kongsi.


"Kalau ramai yang kata saya kurus, inilah jawapan kepada soalan itu. Saya amalkan minuman itu empat bulan lalu. Insya-Allah produk akan dipasarkan tahun ini juga.


"Kini dalam proses kelulusan sebab kita mahu dapatkan pengesahan halal dan urusan lain sebelum dipasarkan. Kini dah 70 peratus tahapnya,"  katanya menerusi laman Mangga Online.





 


 


 


 


(Sumber foto: Beautifulnara)


Aktres berumur 28 tahun ini mendedahkan kini beratnya hanyalah 47kg berbanding sebelumnya 53kg pada empat bulan lepas. 


Ternyata produk yang sedang dalam proses pelancaran itu memberikan kesan pada tubuh Tasha. Jangan terkejut ia bakal meletop sebaik dilancarkan tak lama lagi! - CARI Infonet


Sumber Berita: Mangga Online

18

Bagus
13

Marah
13

Terkejut
11

Sedih
8

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (70 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Orix 4-6-2015 01:03 PM
dia dh balik dgan hans ke ? bukan ritu da clash katenye kaka caras sheols ?
Quote doubleA 4-6-2015 01:05 PM
hans pun makan produk ni ke?
dgn muka2 pun cengkung nampaknya tu
Quote miznieda 4-6-2015 01:08 PM
dah memang kurus pun nk mkn ubat kurus ke...
cuba laa amik yg gemok2 jd testimoni...
ade laa konpiden gak nk membeli...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
Quote miabebe 4-6-2015 01:09 PM
Lawa nye lahhhhhhh fasya sila neh....
Quote liyamariska 4-6-2015 01:09 PM
kurus cam sakit jer ai tgk...
Quote maxim 4-6-2015 01:09 PM
Orix replied at 4-6-2015 01:03 PM
dia dh balik dgan hans ke ? bukan ritu da clash katenye kaka caras sheols ?

dh baik smula rasanya..aritu de terbaca
Quote Lorra2411 4-6-2015 01:12 PM
bukan haritu dia meracau kat set ke? fans dia semua ingat ada orang hantar kat dia. thats why kurus katanya.
Quote khailya 4-6-2015 01:13 PM
kurus sgt... tak cantik...
Quote prettyuglybabe 4-6-2015 01:22 PM
makin kurus makin kecik dan kurang la kain yang perlu guna untuk buat baju
Quote pittjie 4-6-2015 01:27 PM
lawa la baju dia kat gambar no 1 tu.
Quote amon_79 4-6-2015 01:29 PM
kurus jgn sampi x ckup gula dlm badan udah ler...hypo jadinya ...bole meracau racau tau mcm org kena sawan... cuba kalo amik yg mmg bam2 model produk kurus ni... br terbakar rs nk cuba
Quote missDollie 4-6-2015 01:31 PM
ketet kempis seiring menjadi tikus makmal ke..makmal mana ni..konon produk ni ada rnd la kan..
Quote ubat_batok 4-6-2015 01:41 PM
erkk..kurus sakit--tak cantik.. no no no.

jual ubt kurus takpe..jgn amik ice ok..no no no..
iols rasa dia yg memula dulu lawa je..jumpa kat klcc dgn bopren.
lawa okay.. cuma sexy je laa
Quote melinda_kerr 4-6-2015 01:43 PM
Tak percaya. Die pun sama naik tk mkn kot nk effect cpt.
Quote Mizlyn 4-6-2015 01:52 PM
Susut ketet she
Quote mice_cheese 4-6-2015 01:52 PM
Yg dah kurus,nak kurus lg..xcantik cik tasha oi..
Quote Suchi 4-6-2015 01:53 PM
muke nmpk cengkung
tang mata jelas
mst diet ketat juga ni

biasa kalo xmkn gitulah
pastu lemah je bdn rasa dan mudah stress sbb xmkn nasi
Quote LipasComel 4-6-2015 02:01 PM
oh...igtkn dapat anorexia ke apa...
Quote mzzenma 4-6-2015 02:07 PM
pic no tiga tu nampak mcm lelaki tu pakai cekak hahah

tasha ni dah mcm pelarian rohingya dah
kurus keding mcm plywood
anorexia kah?

Lihat semua komen(92)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-7-2024 08:12 PM GMT+8 , Processed in 0.391295 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top