CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Terlentang Di Taman Tasik Kesuma Akibat Mat Rempit

24-4-2015 05:52 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 13533| Komen: 51

Description: Mangsa Yang Berasal Dari Taman Tasik Kesuma, Dikatakan Menegur Beberapa Penunggang Lain Di Restoran Berkenaan.
Terlentang Di Taman Tasik Kesuma Akibat Mat Rempit





Semenyih – Pemuda berusia 23 tahun lebam kedua-dua mata dibelasah sekumpulan `mat motor’ di sebuah restoran di Pelangi Semenyih 2, di sini, tengah malam tadi.

Mangsa yang berasal dari Taman Tasik Kesuma, dikatakan menegur beberapa penunggang lain di restoran berkenaan.

Sumber berkata, berang akibat teguran itu beberapa lelaki terbabit kemudian membelasah mangsa termasuk menyepak di bahagian mukanya.

“Mangsa parah di muka, cedera di kaki dan tangan selain mengalami pendarahan yang banyak,” katanya.

Menurutnya, perkara dikesalkan adalah mangsa yang terlentang di jalan langsung tidak dipedulikan orang awam yang menyaksikan kejadian.

“Selang lima minit kemudian, datang seorang lelaki memapah mangsa ke dalam restoran dan memberinya minuman,” katanya.

Menurutnya, mangsa kemudian menghubungi bapanya sebelum membawanya ke klinik berhampiran.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab, ketika dihubungi pihaknya akan mengambil tindakan segera terhadap kejadian itu.
- myMetro Online


12

Bagus
13

Marah
5

Terkejut
22

Sedih
4

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (61 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote famri7 24-4-2015 12:32 PM
Masalah ummah2 meleis pprt di bandar...dah macam ghetto dah
Quote rospinki 24-4-2015 12:37 PM
org melayu melayukan diri
Quote liyamariska 24-4-2015 12:43 PM
sekumpulan mat rempit membelasah seorg pemuda...  
Quote Esmiria 24-4-2015 12:44 PM
aku ingt kna rogol.rupnya .ntgok2..jantan..ingt perempuan kna rogol lps bca tajuk berita.pfft.-,-
Quote spiderman80 24-4-2015 12:46 PM
Mat Rempit sampah masyarakat, period.
Quote bellaa 24-4-2015 12:54 PM
spiderman80 replied at 24-4-2015 12:46 PM
Mat Rempit sampah masyarakat, period.

Period pulak dipersalahkan?
Quote alinone78 24-4-2015 12:58 PM
Dah macam kat Tanah Besar China j
K orang awam ingat depa gengster yang bergaduh sesama sendiri
Quote fifie_olin 24-4-2015 01:02 PM
x yah la nk tunjuk hero....
ko biarkn je la sirempit tu dgn labu2nya..
x psl2 mata ko bengkak serupa digigit tebuan dekk oiii...
oouuchhhh sakitnya tuh di mataaa
Quote mdhelmi 24-4-2015 03:27 PM
alamak dah dekat sgt dgn taman aku ni
tula lewat mlm patutnya dok rumah tidor
Quote kelip2_07 24-4-2015 03:49 PM
nk tau gak cara teguran dia tu cmne...smpai mcm nie skali bengkak mata kena belasah..lain kali jgn tnjuk hero..ko sorang2 org rmai2..kejadah sgt
Quote Aya_Osman 24-4-2015 03:51 PM
sadis punye mat rempit...
Quote CrowneGlory 24-4-2015 03:54 PM
Sorg nak tegur mat rempt yg ramai..nasib baik masih bernyawa...
Quote tumpanglalu74 24-4-2015 04:12 PM
Ingatkan bohsia mana pulak terlentang tadi..
Quote Lorra2411 24-4-2015 04:13 PM
teruknya mata dia
Quote mamarock 24-4-2015 04:14 PM
Apa dah jadi dengan program yang nak menjadikan mat rempit "insan yang berguna" tu?
Quote JohnPuteh 24-4-2015 04:29 PM
Hidup Melayu...Hidup Melayu..
Quote Mary_jane 24-4-2015 06:46 PM
Set2 mat2 rempit ni nak kena panggil geng terus, kau bedal aku balas kaedahnya. Saling keroyok satu sama lain. Dasar dayus ramai2 belasah sorang budak.
Quote kecimpret 24-4-2015 06:59 PM
yg belasah tu mesti arsenal fan
Quote alesandra 24-4-2015 07:01 PM
kecimpret replied at 24-4-2015 06:59 PM
yg belasah tu mesti arsenal fan

kenapa pulak?bukan man u ka

Lihat semua komen(51)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-5-2024 05:00 PM GMT+8 , Processed in 0.055405 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top