CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1638|Reply: 7

"Hamil Bayi Manusia Atau Bayi Jin?"-Lucinta Luna Muntah Darah Keluar Paku

[Copy link]
Post time 26-9-2023 09:17 AM | Show all posts |Read mode
Lucinta Luna  muntah darah sehingga mengeluarkan paku.


Dia merintih kesakitan sebaik sahaja bangun dari tidur sambil memegang perut sebelum meminta pertolongan rakan-rakannya.


Foto: IG




"Ya Tuhan, apa yang terjadi pagi ini, sesakit inikah saya mengalami morning sickness di usia kehamilan enam minggu.


"Saya rasa seperti ada yang aneh dengan kehamilan kali ini," katanya dalam sebuah video yang dimuat naik di Instagram.


  


Lucinta atau Muhammad Fatah, 34, turut meminta rakan untuk menghubungi tunangnya iaitu Alan untuk segera pulang kerana keadaan dirinya yang tidak begitu baik.


Bagaimanapun, menurut dua rakannya itu, Alan tidak boleh pulang kerana sedang menjalani latihan ketenteraan di Ukraine.
"Tolong telefon papa Alan Boltian agar segera pulang kalau isterinya sekarang mengalami morning sickness yang luar biasa," ujarnya.




  



Bagaimanapun, keadaan Lucinta semakin memburuk apabila personaliti itu batuk berdarah dan turut terlihat beberapa batang paku keluar daripada muntahnya.


Rakan-rakannya itu terkejut dan bertanya sama ada Lucinta telah pun disihir.




  



"Ya Tuhan, Astagfirullahalazim kakak (Lucinta)... ada paku. Kamu disihir ke?


"Ini bayi manusia atau bayi jin... telefon ambulan," kata rakannya.


  



Sebelum ini, Lucinta memaklumkan dia terpaksa berpisah dengan Alan yang perlu menjalani latihan ketenteraan di Ukraine.


Lucinta yang mendakwa sedang hamil anak Alan memberitahu akan setia menanti kepulangan lelaki itu ke Indonesia bagi membesarkan anak mereka bersama-sama.




  



Pada 28 Julai lalu, Lucinta mengumumkan pertunangannya bersama Alan yang diadakan di Bali, Indonesia. -CARI


Sumber: mStar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-9-2023 09:45 AM | Show all posts
drama sinetron betol
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2023 11:15 AM | Show all posts
aik.. dengan wall plug skali ko muntah kan

Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2023 11:36 AM | Show all posts
nama sebenar muhammad fattah
pondan trying too hard
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2023 12:37 PM | Show all posts
aku x paham la hat jantan tu muka herlok sama cam jadoss tapi gigih la melayan pondan..hat jantan2 muka tanah liat bagi kat pompuan2 tulen..sbar je lahhh
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2023 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
gigih betul si jantan ni naaaaa
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 26-9-2023 03:18 PM | Show all posts
tetiba keluar anak dari belakang terus jadi sundel bolong
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2023 05:34 PM | Show all posts
hahahh dia ni lawak btl la. adoiii
byk sgt bius ke jadi lagu ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

28-5-2024 08:34 AM GMT+8 , Processed in 0.068268 second(s), 33 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list