CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 3050|Reply: 54

Dulu Wanita Sekarang Lelaki, Aprilio Manganang Bertunang Dengan Kekasih

[Copy link]
Post time 26-1-2022 01:18 PM | Show all posts |Read mode


Bekas pemain bola tampar wanita Indonesia, Aprilio Manganang sudah bertunang dengan kekasihnya, Claudya dalam majlis sederhana dua hari lalu. Berita itu dikongsikan sendiri oleh atlet berkenaan menerusi akaun Instagram miliknya.


Tiada kata lain dapat diungkapkan selain bersyukur kerana bertemu dengan wanita yang dapat menerima kekurangan dan kelemahan dirinya.


"Syukur atas semua perjalanan hidup akhirnya bertemu insan tepat yang dapat menerima ketidaksempurnaan," tulisnya.


  



Memilih pakaian batik pada hari pertunanangan mereka, Claudya turut meluahkan rasa gembira majlis itu berjalan lancar dan berterima kasih kerana atas doa orang ramai.


"Terima kasih atas doa dan ucapan khususnya sokongan yang diberikan kepada tunang saya. Anda semua sangat baik hati," kata Claudya.









Terdahulu, Aprilio Perkasa Manganang menggantikan nama dan jantina pada Mac 2021. Sebelum ini, Aprilio dikenali sebagai Aprilia Santini Manganang menyertai pasukan bola tampar wanita Indonesia. Aprilio mengalami hipospadia atau kelainan pada organ reproduksi ketika dilahirkan.


Selepas menjalani pembedahan kelamin, Aprilio secara rasmi menjalani kehidupan sebagai lelaki selepas permohonannya pertukaran nama diluluskan Mahkamah Negeri Tondano tahun lalu. -CARI










Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-1-2022 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
indonesia biase la dieorg liberal, xde sape kecam..anyway, nanti main mcm mane ye, sape jolok sape
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
kelapaparut replied at 26-1-2022 01:22 PM
indonesia biase la dieorg liberal, xde sape kecam..anyway, nanti main mcm mane ye, sape jolok sape

Baca dlu smpai abis ..
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia khunsa..so boleh pilih
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni lah heboh dulu sb dia khunsa. Bukan mcm si bang sajat
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 02:40 PM | Show all posts
Dia punya gaya keperempuanan tu masih ada lah sikit-sikit. Mungkin sebab dah lama jadi peempuan, masih berbaki lagi gaya feminin tu.
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia kristian kan so takyah la nk sunat2 dak. Suara dia mmg mcm lelaki, body pun takde nampak perempuan pun walau shirtless
Mesti happy dah bebas
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
kelapaparut replied at 26-1-2022 01:22 PM
indonesia biase la dieorg liberal, xde sape kecam..anyway, nanti main mcm mane ye, sape jolok sape

Dia khunsa lah.

Btw selalu ja aku tengok netz Ndon Muslim ngutuk2 serupa netz tanahair.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-1-2022 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah makin jantan muka heols yah. Like if berselisih tepi jalan, ko takkan terpikir pun dia asalnya hidup sebagai perempuan.
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
kok bisa sih.. katanya konyol nya cuma 5 cm

RiP
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 03:02 PM | Show all posts
owhh khunsa,jantina dan fizikal lebih pada lelaki,
so mmg xsalah la,
ptt tengok muke x jambu pun,
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 03:08 PM | Show all posts
tangan berurat urat.. hormon lelaki dia lagi banyak dari hormon pompuan..dia memilih jantina yg sebenar..
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 03:14 PM | Show all posts
Heolls khunsa. Masa heolls main bola tampar wanita tu, mmg nampak nau mcm jantan nak jadi pompuan. Rupanya khunsa. Elok la pilih ke arah lelaki sbb nampak muka kasar lelaki heolls tu. Kalau pilih jadi perempuan, lelaki pon takut nak dekat, besar nau badan.
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 03:22 PM | Show all posts
klu Khunsa kene pilih mana yang dominant... tapi tgk kan rupa memang jantan...
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 03:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Inilah first indon yg i rasa handsome.
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Suap muka masa dia pompuan pls..
Insan pemalas.[em:7:]
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-1-2022 04:00 PM | Show all posts
gud example xde tipu2
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 04:03 PM | Show all posts
Tengok tangan berurat boleh tau lelaki. Muka pun kasar. Klo jadi pompuan haru laa..
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 04:30 PM | Show all posts



nampak sado beliau masa Female dulu.



Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
masa bersukan nak pulak jadi perempuan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

14-8-2022 05:54 PM GMT+8 , Processed in 1.891491 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list