bianglala Publish time 22-11-2014 01:54 PM

sayu jugak. {:limpo


https://scontent-a-kul.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/s720x720/10474238_10152923500898109_2858563226473878892_n.jpg?oh=5a460b5cc8126194cacd723bc9987ec2&oe=54D97976

Pakcik ..... Buku SERINGGIT ada tak?. Murid tahun 1 yang cuma ada RM1 sahaja. Mereka menyerbu @ mobilebookcafe. Sayangnya buku yang boleh dijual seringgit sudah licin. Akhirnya kami jual buku RM18 dengan harga RM4. Itupun habis (sayunya bila melihat murid2 di Seri Manjung ini berkongsi duit untuk beli sebuah buku).

kredit :
MBA

bianglala Publish time 22-11-2014 01:55 PM

novelloverzz posted on 22-11-2014 01:48 PM static/image/common/back.gif
Alhamduillah..nov sihat..sn hujan x lala?

Yup lagu out of the blue ~ MLTR


terang benderang ... tapi tadi awan dah gelap.. awan tu ke Penang kot.. hehe..

kita peminat MLTR.. :$ siap beli kaset lagi dulu. makan dah ke nov? makan kenduri ke?

anniez08 Publish time 22-11-2014 03:13 PM

bianglala posted on 22-11-2014 01:37 PM static/image/common/back.gif
tu la.. dah lapor balik ni.. rasa nak makan orang pun ada ni.

madu blom mkn lagik ke?..:funk:

anniez08 Publish time 22-11-2014 03:14 PM

bianglala posted on 22-11-2014 01:54 PM static/image/common/back.gif
sayu jugak.

sian nya tgk muka sedih dak bdk kecit tu..
harapan dorg tu sbnr nya..:'(:'(

anniez08 Publish time 22-11-2014 03:15 PM

bianglala posted on 22-11-2014 01:38 PM static/image/common/back.gif
laaa.. N kerja ke.. pukul berapa balik?

a'ah.. rini n keje.. kul 12.30 n balik..
madu cuti kan?..

bianglala Publish time 22-11-2014 04:20 PM

anniez08 posted on 22-11-2014 03:13 PM static/image/common/back.gif
madu blom mkn lagik ke?..

dah makan dah pukul 3 lebih tadi.. :loveliness: tadi madu beli roti, swiss roll... buat bekal kot lapor malam karang. :lol:

bianglala Publish time 22-11-2014 04:20 PM

anniez08 posted on 22-11-2014 03:14 PM static/image/common/back.gif
sian nya tgk muka sedih dak bdk kecit tu..
harapan dorg tu sbnr nya..

tu la, madu pun sedih... punyalah mengharap.. dalam masa yang sama, seronok jugak tengok diorang sukakan buku..

bianglala Publish time 22-11-2014 04:22 PM

anniez08 posted on 22-11-2014 03:15 PM static/image/common/back.gif
a'ah.. rini n keje.. kul 12.30 n balik..
madu cuti kan?..

hari ni memang cuti :lol:

redup je petang ni.. nak pergi petik memetik kejap.

intan_smsb Publish time 22-11-2014 05:02 PM

anniez08 posted on 22-11-2014 10:55 AM
kalo lagu ost mmg sedap2..

N tgk RM tk tb2

intan_smsb Publish time 22-11-2014 05:13 PM

anniez08 posted on 22-11-2014 11:34 AM
a'ah.. dulu dia borak kat porem..
skang dia kata da tamo borak kat porem da..
kalo apa2 dia suh...

Xde sbb x rapat sangat

intan_smsb Publish time 22-11-2014 05:16 PM

anniez08 posted on 22-11-2014 11:35 AM
tp n suka.. n xrasa muak ..

N suke beli cis kek kt mana

intan_smsb Publish time 22-11-2014 05:18 PM

bianglala posted on 22-11-2014 01:39 PM
tan fikir apa tu..hal anak-anak ke..

Tak jugak :'(
Lala cba tgk hmi tb2 ade kumpulan slam
Mlm ni kot

intan_smsb Publish time 22-11-2014 05:20 PM

bianglala posted on 22-11-2014 01:39 PM
tan ada pakai shawl tak sekarang?

X penah pn..
Muka tan x sesuai
Semua da bg org taw

anniez08 Publish time 22-11-2014 09:44 PM

bianglala posted on 22-11-2014 04:20 PM static/image/common/back.gif
dah makan dah pukul 3 lebih tadi..tadi madu beli roti, swiss roll... buat bekal kot...

uish.. sedap tu madu.. bak ckit bekalan tu... nak jugat..{:gimmeo

n baru sampai umah ni..baru balik dari spital..:loveliness:

nah satu lagu ntuk madu..:$

jSVzrrdSC0A

anniez08 Publish time 22-11-2014 09:48 PM

bianglala posted on 22-11-2014 01:39 PM static/image/common/back.gif
tan ada pakai shawl tak sekarang?

n skang ni tengah blaja pakai shawl..:$

anniez08 Publish time 22-11-2014 09:54 PM

bianglala posted on 22-11-2014 04:20 PM static/image/common/back.gif
tu la, madu pun sedih... punyalah mengharap.. dalam masa yang sama, seronok jugak tengok diorang s ...

n sedih sb tgk muka mengharap dorg tu..
mmg x sampai ati tau tgk muka budak2 yg mengharap..

anniez08 Publish time 22-11-2014 10:00 PM

bianglala posted on 22-11-2014 04:22 PM static/image/common/back.gif
hari ni memang cuti

redup je petang ni.. nak pergi petik memetik kejap.

tadi sempat memetik x?..
kat sini mlm ni ujan lebat..
umah madu ujan x skang ni?..

meh dgr lagu hujan semasa hujan ..:lol:

5JdT7oKKcWU

anniez08 Publish time 22-11-2014 10:01 PM

intan_smsb posted on 22-11-2014 05:02 PM static/image/common/back.gif
N tgk RM tk tb2

n gi spital tadik..
x tgk RM.. td yg mana tu intan?..

anniez08 Publish time 22-11-2014 10:05 PM

intan_smsb posted on 22-11-2014 05:13 PM static/image/common/back.gif
Xde sbb x rapat sangat

owh.. iye la.. sb dia mmg selalu dok kat gpr je..
dia borak2 kat memana pown... last2 dia akan balik cari gpr gak..
penah dulu n bawa dia borak2 kat lmh.. tp last2 dia balik carigpr gak last2 nya..
dia kata tempat dia mmg gpr..

anniez08 Publish time 22-11-2014 10:11 PM

SuiY_ZOc9is
Pages: 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28
View full version: •• Floria •• V8


ADVERTISEMENT