bianglala Publish time 22-11-2014 10:31 AM

anniez08 posted on 22-11-2014 10:20 AM static/image/common/back.gif
haha.. sedap.. n pown da tersuka lagu tu da madu..

dalam maksudnya lagu tu..

dah tanam dah bunga matahari?

bianglala Publish time 22-11-2014 10:32 AM

anniez08 posted on 22-11-2014 10:22 AM static/image/common/back.gif
da.. rini n mkn nasik dagang...

madu bekpes pe je rini?..

mee sup.. baru je lepas makan.. brunch la kot. :sweat3:

nasi dagang tu sebungkus berapa RM?

intan_smsb Publish time 22-11-2014 10:42 AM

bianglala posted on 22-11-2014 10:09 AM
tudung AJ ke.. tak licin ke tan... kalau tudung bawal kangaroo?

Semua tdg pn tan pki mcm tu.. mmg x licin.. da bese pn lala

intan_smsb Publish time 22-11-2014 10:43 AM

bianglala posted on 22-11-2014 10:10 AM
rambut tebal kot. rambut kasar.cepat beruban, banyak fikir, katanya....

Tan pn byk bpikir gak :'(

intan_smsb Publish time 22-11-2014 10:44 AM

anniez08 posted on 22-11-2014 10:12 AM
lagu2 dari filem ada gak ke?..

X thu lgu2 tu ada jgk ost atau tk

intan_smsb Publish time 22-11-2014 10:45 AM

anniez08 posted on 22-11-2014 10:14 AM
tamo la.. nantik jadik cam pacit skeez..
dia kan xleh tdo memalam tau..
dulu n penah je borak dg ...

Die borak kt porem ke

intan_smsb Publish time 22-11-2014 10:47 AM

anniez08 posted on 22-11-2014 10:15 AM
x suka ke?..
n kan .. suka je.. tp kak long n x suka sb dia kata rasa cam getah..

Cpt muak N mkn kek tu

anniez08 Publish time 22-11-2014 10:51 AM

bianglala posted on 22-11-2014 10:31 AM static/image/common/back.gif
dalam maksudnya lagu tu..

dah tanam dah bunga matahari?

a'ah,.. sb tu la n suka da..:lol:

blom lagik.. sok la.. rini n keje
pastu smlm x sempat sb gi hospital da..
sok bleh kowt..:loveliness:

anniez08 Publish time 22-11-2014 10:53 AM

bianglala posted on 22-11-2014 10:32 AM static/image/common/back.gif
mee sup.. baru je lepas makan.. brunch la kot.

nasi dagang tu sebungkus berapa RM?

uish.. brunch ke?.. kang lapo plak.. sb mee je pown..

nasi dagang tadi n bayor rm 3.50..
nasi dia kemain byk nya.. penuh peyut n..:funk:

anniez08 Publish time 22-11-2014 10:55 AM

intan_smsb posted on 22-11-2014 10:44 AM static/image/common/back.gif
X thu lgu2 tu ada jgk ost atau tk

kalo lagu ost mmg sedap2..{:thumbo

anniez08 Publish time 22-11-2014 11:34 AM

intan_smsb posted on 22-11-2014 10:45 AM static/image/common/back.gif
Die borak kt porem ke

a'ah.. dulu dia borak kat porem..
skang dia kata da tamo borak kat porem da..
kalo apa2 dia suh n cari dia kat fb..
intan ada fb dia x?..

anniez08 Publish time 22-11-2014 11:35 AM

intan_smsb posted on 22-11-2014 10:47 AM static/image/common/back.gif
Cpt muak N mkn kek tu

tp n suka.. n xrasa muak ..:shakehead3:

anniez08 Publish time 22-11-2014 12:10 PM

"Dan janganlah engkau memalingkan mukamu (kerana memandang rendah) kepada manusia, dan janganlah engkau berjalan di bumi dengan berlagak sombong; sesungguhnya Allah tidak suka kepada tiap-tiap orang yang sombong takbur, lagi membanggakan diri."Surah Luqman: Ayat 18

anniez08 Publish time 22-11-2014 12:14 PM

https://scontent-a-sin.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10348367_936744366353947_1766017548162307323_n.jpg?oh=f1722d7fe2b87115631e90fef0b475d2&oe=551ED06F

bianglala Publish time 22-11-2014 01:35 PM

hampagas betoi la orang yang pemalas bagi signal ni. ingat orang bawak kereta ni nak pikir mana dia nak pergi? banyak lagi la benda lain aku nak pikir... bengong. bagi la signal awal-awal, ni slow slow slow slow, dah sampai tepi simpang baru nak bagi signal.. suka sangat hidup menyusahkan orang. selfish.

{:kicko {:kicko

bianglala Publish time 22-11-2014 01:37 PM

anniez08 posted on 22-11-2014 10:53 AM static/image/common/back.gif
uish.. brunch ke?.. kang lapo plak.. sb mee je pown..

nasi dagang tadi n bayor rm 3.50..


tu la.. dah lapor balik ni.. rasa nak makan orang pun ada ni. {:laugho

bianglala Publish time 22-11-2014 01:38 PM

anniez08 posted on 22-11-2014 10:51 AM static/image/common/back.gif
a'ah,.. sb tu la n suka da..

blom lagik.. sok la.. rini n keje


laaa.. N kerja ke.. pukul berapa balik?

bianglala Publish time 22-11-2014 01:39 PM

intan_smsb posted on 22-11-2014 10:43 AM static/image/common/back.gif
Tan pn byk bpikir gak

tan fikir apa tu.. :$ hal anak-anak ke..

bianglala Publish time 22-11-2014 01:39 PM

intan_smsb posted on 22-11-2014 10:42 AM static/image/common/back.gif
Semua tdg pn tan pki mcm tu.. mmg x licin.. da bese pn lala

tan ada pakai shawl tak sekarang?

novelloverzz Publish time 22-11-2014 01:48 PM

bianglala posted on 21-11-2014 10:37 AM
apa khabar nov..

dah lama nak tanya. siggy tu lagu MLTR ke?

Alhamduillah..nov sihat..sn hujan x lala?

Yup lagu out of the blue ~ MLTR

Nape lala nmpk familiar eh lirik tu?
Pages: 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27
View full version: •• Floria •• V8


ADVERTISEMENT