CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

"Biar Cacat, Tak Ada Siapa Teringin Dengan Kau,"-Suami Simbah Isteri Dengan Air Panas

4-1-2019 11:01 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 3093| Komen: 15|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Seorang isteri melecur teruk selepas suaminya nekad menyiram bdannya menggunakan air panas.
Seorang isteri melecur teruk selepas suaminya nekad menyiram bdannya menggunakan air panas.

Detik melaporkan, lelaki yang hanya dikenali sebagai HR,60 itu berang selepas isterinya menuntut penceraian.


Kejadian yang berlaku di Desa Geulanggang Gampong, Bireuen, Aceh itu menyebabkan mangsa perlu menjalani pembedahan.

Ketua Siasatan Jenayah Polis Bireun Eko Rendi Oktama berkata, “Motifnya kerana cemburu dan pelaku kesal dengan mangsa yang minta dirinya diceraikan. Maka pelaku mahu melihat mangsa cacat supaya tidak ada orang yang mahu berkahwin dengannya lagi."

Foto: Detik
Eko menambah, perkara pertama yang dilakukan HR adalah memasak air dan selepas mendidih dia memasukkannya ke dalam baldi.


Dia menuju ke bilik di mana mangsa sedang tidur sebelum menyiram muka dan seluruh badannya dengan air panas.

“Pelaku menyediakan sendiri air panas tersebut. Kemudian dia ke bilik mangsa dan terus menyiram air mendidih ke seluruh tubuh mangsa hingga kulitnya melepuh dan melecur."

HR didakwa di bawah Pasal 44 UU tentang KDRT dan berdepan hukuman 10 tahun penjara. -CARI
4

Bagus
9

Marah
15

Terkejut
8

Sedih
4

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (47 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote arm_band 4-1-2019 12:17 PM
dah 60 tahun pun pentingkan lagi ego
Quote noor2 4-1-2019 12:20 PM
Boleh mati. ..melecur macam ni....gila pakcik ni...
Quote True-X 4-1-2019 12:27 PM
ntah2 sebab perangai lelaki cmm ni la nnt datang tsunami... xde org terpikir gini ke?.. asikla salahkan sambutan tahun baru dan arak
Quote Artemesiaa 4-1-2019 12:33 PM
Sebabkan dendam sanggup dia berbuat sebegitu sampai lupa hukuman yang bakal dikenakan
Quote EvieWanKenobi 4-1-2019 12:33 PM
kesiannya.. tengah tidor pulak tu..
Quote moonbug 4-1-2019 12:36 PM
Kejamnya orang tua tu
Quote famri7 4-1-2019 12:38 PM
Ummah apa sis?? Mcm tahu jah ummah2 slalu masalah rumahtgga ini
Quote imatt 4-1-2019 12:42 PM
Dayus, lelaki serang perempuan, masa tengah tido pulak tu.
Quote dewi 4-1-2019 02:07 PM
saiko sgt ko pokcik oii..

umur dah lanjut pun kubur kata mari dah
Quote ad_hoc79 4-1-2019 02:17 PM
sakitnya...kesian menanggung azab air panas menggelegak
Quote kroit92 4-1-2019 04:44 PM
mangsa umur berapa? suami umo 60, memang emosi mudah sensitif

sedih ke, marah ke, habis mengamuk jadi drama pukul 7
Quote diss69 8-1-2019 02:12 PM
Ya Allah kesiannya...
Quote fifie_olin 8-1-2019 02:15 PM
sapa la nk laki pangai cam shaiton ni
skit2 nk simbah
Quote tumpanglalu74 8-1-2019 03:27 PM





Quote Jorja 13-3-2019 10:26 PM
Mesti dia menyesal tak sudah Sekarang ni

Lihat semua komen(15)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-3-2024 04:58 AM GMT+8 , Processed in 0.046589 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top