CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

"Mu Carilah Mayat Aku," Lelaki Mati Ditemui Tergantung Pada Pokok

28-6-2018 10:55 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 4133| Komen: 17

Description: Seorang isteri tidak menyangka perbalahan kecil yang berlaku menyebabkan suaminya bertindak membunuh diri.
Seorang isteri tidak menyangka perbalahan kecil yang berlaku menyebabkan suaminya bertindak membunuh diri.

Harian Metro melaporkan, mayat suami kepada wanita berusia 31 tahun itu ditemui tergantung di dahan sebatang pokok setinggi 10 meter di kawasan hutan dekat Kampung Serdang, Dungun.


Sebeblum itu pada 21 Jun, berlaku pergaduhan mulut antara wanita dan sumianya berhubung masalah rumah tangga.

Foto: Harian Metro
Selepasa, lelaki berusia 34 tahun itu keluar dari rumah dan keluar memandu van miliknya.

“SAYA ingat dia main-main, tak sangka perbalahan kecil sampai dia bertindak sebegitu. “Sebelum keluar, suami ada berpesan kepada saya, ‘mu pergi ambil van kat Kampung Serdang dan mu carilah mayat aku di kawasan tu’.


“Saya ingat dia bergurau sehinggalah pada 10 pagi 26 Jun, saya terima panggilan telefon daripada seorang rakan yang memaklumkan menemui van milik suami di situ.”

Sejam kemudian dia pergi ke kawasan berkenaan dan hanya menemui van, kad nikah dan kad pengenalan suaminya.

Laporan polis dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dungun kerana bimbang dengan keselamatan suaminya.

Foto: Berita Harian
Gerakan mencari oleh anggota polis dilancarkan sebelum polis ternampak sehelai kain tuala yang digantung mangsa sebagai penanda mayatnya ada di situ.

Petanda tersebut membawa kepada penemuan mayat mangsa yang hanya memakai seluar jeans berwarna hitam tergantung di dahan pokok.

Mayat lelaki itu dibawa ke Bilik Forensik Hospital Dungun dan siasatan polis mendapati tiada unsur jenayah dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut. -CARI

5

Bagus
13

Marah
15

Terkejut
10

Sedih
17

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (78 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zulka 28-6-2018 09:55 AM
nekad betul,merajuk smpai mcmtu sekali
Quote kasibiman 28-6-2018 09:59 AM
5 Hari timeframe sebelum van sighted.

Sorry eh. Bau ikan. Si bini harus ke lokap utk reman siasatan.
Quote insulin 28-6-2018 10:03 AM
Takziah. Sanggup kau bunuh diri kerana merajuk. Hmmm....
Quote SWORKS27 28-6-2018 11:07 AM
aduh..merajuk sampai bunuh diri...
Quote mirandanicky1 28-6-2018 11:10 AM
Tak pasal2 dpt tiket vvip masuk neraka terus tk kuar2
Quote Changa 28-6-2018 11:13 AM
So?? Bye!!!
Quote iloveselangor 28-6-2018 11:16 AM
Malas nak layan kisah cinta jantan straight.
Quote chinta89 28-6-2018 11:41 AM
bergaduh ape? boleh sape2 bgtau info kalau ade?

ko gaduh tp buat tindakan bosoh, x tahu ke ape nasib org saje gantung diri sampai mati????
Quote rosasen 28-6-2018 12:46 PM
dua2 ego eh..xnak berdamai.. mcm si isteri x cari je suami dia hilang berhari2
Quote samasam90 28-6-2018 02:33 PM
bij, dlm 5 hari , kau tak cari suami kau ke, bij? isteri mcm apa ne?
Quote kibodwatriuh 28-6-2018 02:35 PM
bau ikan aye sangat
Quote miemiecha 28-6-2018 03:47 PM
so laki dia in 5 days tu mmg mcm dging segar ke? xde membusuk ke haper??

Quote misscendol 28-6-2018 04:25 PM
takziah....................
Quote Napasiro 29-6-2018 10:46 PM
Nauzubillah. ...
Quote moonbug 30-6-2018 12:25 AM
Nekad sungguh
Quote awekjepun 30-6-2018 01:11 AM
Pelik kes ni
Quote mr_cool5885 30-6-2018 10:34 AM
Menurut kogoro mauri, terdapat prima facie dalam kes ini. mungkin isteri ada affair & bf nya yg membunuh suaminya itu. 10meter tu tinggi jugak dia panjat naik ape.

Lihat semua komen(17)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 02:56 PM GMT+8 , Processed in 0.121212 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top