CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Saya Lebih Rela Berkawan Dengan DAP & PKR Daripada PAS- Nazri Aziz

19-6-2018 12:50 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 7034| Komen: 70

Description: Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz membuat penafian berhubung kenyataan sesetengah pihak bahawa UMNO bakal bekerjasama dengan PAS!
Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz membuat penafian berhubung kenyataan sesetengah pihak bahawa UMNO bakal bekerjasama dengan PAS!

Tambah beliau, kerjasama kedua-dua parti itu hanya akan berkesudahan dengan timbul pergolakan sesama sendiri. 


sumber : carian internet

Menurut laporan Malay Mail, ketika pilihan raya umum ke-14 yang lalu telah wujud kerjasama yang rapat antara UMNO dengan PAS.

Lebih-lebih lagi, kini Barisan Nasioanal sedang berdepan risiko pembubaran. jadi berkemungkinan besar kedua-dua parti terpaksa bekerjasama semula untuk memperkukuhkan lagi kedudukan masing-masing.

Namun bagi bekas menteri pelancongan itu kerjasama antara UMNO dengan PAS mustahil dapat mencapai persetujuan. 


“Saya tidak fikir begitu, saya tidak fikir kami akan bekerjasama, kerana kedua-dua akan bertanding di kerusi yang sama.”

“Saya pastinya bukan pendukung idea perjuangan Islam. Saya tidak dapat menerima politik berasaskan agama, malah saya menentang keras.”

Tambahnya, Malaysia sebagai negara majmuk tidak dapat sejalan dengan politik keagamaan yang dibawa PAS.

Dalam situasi sedemikian, dirinya lebih rela berpihak kepada Pakatan Harapan, tegasnya. 

“Saya lebih rela bekerjasama dengan DAP dan Keadilan (PKR) kerana saya sendiri bukan pendukung ideologi perjuangan Islam,” katanya.- CARI

8

Bagus
16

Marah
28

Terkejut
12

Sedih
30

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (107 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sharlenetexas 19-6-2018 12:54 PM
Kalau kerjasama dgn pas nnt meklin kena pakai tudung labuh.
Quote sharlenetexas 19-6-2018 12:55 PM
Hints nak lompat2 PH?
Quote prettyuglybabe 19-6-2018 01:06 PM
aik..



Quote alesandra 19-6-2018 01:08 PM
dia pun dulu takde bashing sgt dap ngan pkr kan
Quote sinalegna 19-6-2018 01:09 PM
Antara sampah BN yg tak perlu dikitar semula
Quote annehuda 19-6-2018 01:12 PM
tetiba munculkan diri ingatkan dh migrate pegi france
Quote Maideen. 19-6-2018 01:14 PM
Edited by Maideen. at 19-6-2018 01:15 PM

Rasanya " Pakatan Awloh" atau " Pakatan Akhirat"  (singkatannya " PA") adalah nama nama  yang sangat sesuai  untuk pakatan UMNO dan PAS.... Orang Melayu ramai juga yang suka nama nama Islamik macam ni.

Wallahualam.
Quote bangcak 19-6-2018 01:20 PM

amat jelas sekali
Quote sharlenetexas 19-6-2018 01:20 PM
annehuda replied at 19-6-2018 01:12 PM
tetiba munculkan diri ingatkan dh migrate pegi france

Stuck kat padang rengas
Quote OrenTheReturn 19-6-2018 01:26 PM
Amboiii byk canthek nak ambik DAP, pegilah teruskan kejasama dgn MCA n GErakan dorg yg senduu  tu. Mentang2 DAP dah popularr sekrg, rakyat dah tahu pemimpin DAP berkualitass dia senang2 nak ambik. Dulu umno bukan main tuduh DAP racist komunist...dasar muka tak tahu maluu!
Quote samasam90 19-6-2018 01:29 PM
sharlenetexas replied at 19-6-2018 05:20 AM
Stuck kat padang rengas

tayar keta masuk lumpur/ jem sejak pru?
Quote OrenTheReturn 19-6-2018 01:29 PM
UMNo terlalu pprt low class utk berdampingan dgn DAP.
Quote sharlenetexas 19-6-2018 01:55 PM
samasam90 replied at 19-6-2018 01:29 PM
tayar keta masuk lumpur/ jem sejak pru?

Kapal takde nakhoda
Quote roy3 19-6-2018 02:29 PM
Pas jijik..perguna agama utk kekayaan dan kesenangan
Quote kucen_miang 19-6-2018 02:32 PM
diam la ko hanat
Quote Burong_Hantuk 19-6-2018 02:39 PM
diamlah kau  nazri.tunggu masa untok di dakwa kerna rasuah!
Quote Dunhill. 19-6-2018 02:42 PM
Maideen. replied at 19-6-2018 01:14 PM
Rasanya " Pakatan Awloh" atau " Pakatan Akhirat"  (singkatannya " PA") adalah nama nama  yang sangat ...

tapi bila nampak duit depan mata terus bergegar serban
Quote xy_daen 19-6-2018 02:44 PM
alesandra replied at 19-6-2018 01:08 PM
dia pun dulu takde bashing sgt dap ngan pkr kan

Dia mmg rapat dgn DAP pun...esp anak Karpal Singh tu..bff kekdahnya...
Quote aHoi83 19-6-2018 02:50 PM
Kalo PH menerima si taxi ni, i tk tau nak kata ape

Lihat semua komen(70)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

28-2-2024 05:12 AM GMT+8 , Processed in 0.109975 second(s), 64 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top