CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Selepas Bergetar Ovari Tengok Saddiq, Kini Giliran Abangnya Syed Abdullah Jadi Perhatian

15-5-2018 05:02 PM| Diterbitkan: Cari-Abdul| Dilihat: 8697| Komen: 44|Original author: Oleh: Abdul

Description: Baru-baru ini, nama Syed Saddiq menjadi sebutan para gadis-gadis, bukan sahaja kerana kemenangan beliau semasa pilihan raya yang lalu, namun kerana paras rupanya yang kacak.
Baru-baru ini, nama Syed Saddiq menjadi sebutan para gadis-gadis, bukan sahaja kerana kemenangan beliau semasa pilihan raya yang lalu, namun kerana paras rupanya yang kacak.


Bukan sahaja Syed Saddiq, abangnya juga terkena tempias sekali!

Syed Abdullah mendapat perhatian para netizen dan dipuji-puji kerana mempunyai badan yang sado dan tinggi lampai. 

Nah tengoklah, siapa yang lagi kacak?

Foto: IG Syed Abdullah
Menerusi Instastory Syed Saddiq, abangnya sempat berseloroh dan menyatakan terima kasih kepadanya kerana turut terkena tempias populariti.
Foto: IG Syed Saddiq
Gambar-gambar Syed Abdullah telah mendapat perhatian para netizen. Sampai nak terpecah ovari katanya...Nah bacalah.

Alahai macam-macamlah netizen ni. Apa pun suka berpada-padalah, tak perlu over. -CARI
17

Bagus
6

Marah
6

Terkejut
10

Sedih
11

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (64 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote umbut 15-5-2018 05:11 PM
Eeeeeeeeewwwwwww
Quote friedfishsoup 15-5-2018 05:13 PM
ok lah ada rupa la jugak. tapi tak la hensem sgt
Quote blakerainer 15-5-2018 05:34 PM
Gila tak hensem pon
Quote Konahhh 15-5-2018 05:41 PM
Handsome nyaaa, pecah screen konah hahahahaha. Ala, biasa je nak oi. Budak sekarang asal berpangkat, fofular ka terus bergetar sini sana lahai #lemah.
Quote shernazz 15-5-2018 05:58 PM
Awat pakai.baju.merah cm calon parti gajah jah?
Quote jazaa100 15-5-2018 06:05 PM
Ada iras iras bangla keja kilang tauhu kat muor.....
Quote nidzhar 15-5-2018 06:10 PM
ketahian apakah ini
Quote tipuware 15-5-2018 06:10 PM
Sedangkan adik nyapun aku tqk rs hensem apa ntah lagi abgnya
Quote aleesyasofia 15-5-2018 06:12 PM
iols tgk biase sje
Quote Jajabeans 15-5-2018 06:13 PM
shernazz replied at 15-5-2018 05:58 PM
Awat pakai.baju.merah cm calon parti gajah jah?

haha kan. mcm azwan ali je pic tu
Quote shernazz 15-5-2018 06:18 PM
Jajabeans replied at 15-5-2018 06:13 PM
haha kan. mcm azwan ali je pic tu

Tu la pasal
Iols.igt eh..diva gajah tu dh melidi ke sejak.kalah neh..haha
Quote danieladam 15-5-2018 06:24 PM
Siyes abg die serupa azwan ali! Boleh jd Adik-Abang.
Quote salmon-suki 15-5-2018 06:26 PM
X hensem..sado tp asal pic ngn TunM tu nmpk dia ni kaki kecik?kekeke~amat x suka gitu,body atas besar gedabak,tgk kaki,kecik kurus melidi..{:run{:run
Quote EvieWanKenobi 15-5-2018 06:39 PM
nothing to shout about..
Quote armin 15-5-2018 06:43 PM
Tak hensem pun
Quote weezerfan 15-5-2018 06:54 PM
Mcm gay je..
Quote dani-rox 15-5-2018 07:18 PM
biasa jer. lg pun ovari ai dah tak koser nak bg reaksi, maklumlah zaman bbnu dulu asyik bergetar dan meletop2 jah kejanya.
Quote Hazi2000 15-5-2018 08:13 PM
jazaa100 replied at 15-5-2018 06:05 PM
Ada iras iras bangla keja kilang tauhu kat muor.....

Kihkihkih ni plg win aduiiii smpi sakit perut gelak...
Quote jazaa100 15-5-2018 09:36 PM
Hazi2000 replied at 15-5-2018 08:13 PM
Kihkihkih ni plg win aduiiii smpi sakit perut gelak...

apsal kau gelak?...

aku selalu jumpa bangla kat muor tu, mcm ni le rupanya....
naik besikal dgn mangkuk tingkat gi kerja kilang perabut & kilang tauhu....

Lihat semua komen(44)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 06:54 AM GMT+8 , Processed in 0.077270 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top